blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
vozitko http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=5026 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | freekill [ pon srp 20, 2007 7:25 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Zatím dobry ale ocenil bych ,kdyby si ten odkaz oznacil a klikl na Img |
Autor: | freekill [ úte srp 21, 2007 7:54 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Nenene... Doufam ze to takhle nechces nechat obarvene =), dej tam nake textury, namapuj to takhle to vyúpada hrozně |
Autor: | Bumpkin [ pon zář 03, 2007 4:19 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
heh projed si nejaky tutor na svetylka ani za poradnyho poledniho svitu nemas totalni stiny (totalni=tma) pak bych opravil ty sedcky na tom vozitku maj spatnou topologii a pak se ti tim padem deformuji a potom bych u textury tech dlazebnich kostek aktivoval aspon nor a nebo je vymodeloval |
Autor: | Genom [ pon zář 03, 2007 5:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
To nysvícení by chtělo ještě poladit... Přihoď si do scény světlo typu hemi - to by mělo trochu ty totální stíny zjemnit... |
Autor: | freekill [ pon zář 03, 2007 5:28 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
A ty kachlicky by chteli jinak namapovat (na vetsi plochu, aby byly mensí a udelat k nim BumpMapu. A zapnout AO pokud není zaplí =). |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |