blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

vozitko
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=5026
Stránka 11

Autor:  freekill [ pon srp 20, 2007 7:25 pm ]
Předmět příspěvku: 

Zatím dobry ale ocenil bych ,kdyby si ten odkaz oznacil a klikl na Img

Autor:  freekill [ úte srp 21, 2007 7:54 pm ]
Předmět příspěvku: 

Nenene...
Doufam ze to takhle nechces nechat obarvene =), dej tam nake textury, namapuj to takhle to vyúpada hrozně :D

Autor:  Bumpkin [ pon zář 03, 2007 4:19 pm ]
Předmět příspěvku: 

heh projed si nejaky tutor na svetylka :wink: :wink: ani za poradnyho poledniho svitu nemas totalni stiny (totalni=tma) :wink:

pak bych opravil ty sedcky na tom vozitku maj spatnou topologii :wink: a pak se ti tim padem deformuji :) a potom bych u textury tech dlazebnich kostek aktivoval aspon nor :wink: a nebo je vymodeloval :)

Autor:  Genom [ pon zář 03, 2007 5:18 pm ]
Předmět příspěvku: 

To nysvícení by chtělo ještě poladit...

Přihoď si do scény světlo typu hemi - to by mělo trochu ty totální stíny zjemnit...

Autor:  freekill [ pon zář 03, 2007 5:28 pm ]
Předmět příspěvku: 

A ty kachlicky by chteli jinak namapovat (na vetsi plochu, aby byly mensí a udelat k nim BumpMapu. A zapnout AO pokud není zaplí =).

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/