blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Shark http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=4995 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | zgerbiak [ pon srp 06, 2007 8:11 pm ] |
Předmět příspěvku: | Shark |
Dnes taká oddychovka. Neviem presne kolko mi to trvalo ale asi tak 1 - 2h. Na materiali som zmenil len farbu ..ziadna textura..ale snad pribudne. Zuby asi este prerobim, nejak sa mi nezdaju... Nema niekto napad co stym? mna nic nenapada http://multiplayer.ic.cz/zgerbiak/galeria/shark.png wire http://multiplayer.ic.cz/zgerbiak/galer ... k_wire.png |
Autor: | Ragnos [ pon srp 06, 2007 8:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
fíha s tím by se dala udělat scéna jako vyšitá buď někde mezi útesy nejspíš v nízké hloubce, nebo někde v hlubinách ale spíš bych volil to první |
Autor: | Pitris [ pon srp 06, 2007 9:37 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Shark |
zgerbiak píše: Nema niekto napad co stym? mna nic nenapada
Zacal bych osvetlenim. Takhle tam neni nic videt. |
Autor: | zgerbiak [ úte srp 07, 2007 6:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Trochu pokroku. Nozdry, ziabre, trochu texturovania... http://multiplayer.ic.cz/zgerbiak/galeria/shark1.png |
Autor: | 3dman [ úte srp 07, 2007 8:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja niesom odborník, ale tá voda my pripadá akási moc čistá. Skús dorobiť vodnú hladinu. Nechcem uraziť tvoje výtvory, ale ak chvíľku skúmam toho žraloka pripadá my to ako namalovaná doska....sorry, ale to je môj názor. Čisty model je zase na oplátku oveľa lepší, ten sa podaril, a za dve hodinky, wow.... |
Autor: | mrkvon [ čtv srp 09, 2007 4:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Nevím, jak moc chceš realistický model... Žaberní štěrbiny by podle mě měly být výš, dál od sebe a kratší (a mimochodem žralok jich má pět). Ta huba by se mohla k okrajím zužovat. I když takhle vypadá naštvaněji... A mimochodem, jak jsi udělal to skvělé osvětlení? |
Autor: | zgerbiak [ čtv srp 09, 2007 4:51 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
K tej realickosti. Mal som predlohu, ale len z boku, takze asi tak... ziabre zmenim. ale menit napriklad tvar hlavy uz nebudem. neviem, skusim nieco s lattice mozno to pomoze. Osvetlenie je velmi jednoduche, je tam len jedna lampa spot z vrchu, ktora robi ten efekt vodnej hladini. zvysok je AO a hmla. |
Autor: | mrkvon [ čtv srp 09, 2007 6:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Myslel jsem právě ten "vodní" efekt, který dělá ty světelné skvrny. Samotná lampa na to nestačí, což? |
Autor: | DonaldX [ čtv srp 09, 2007 8:38 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
mrkvon píše: Myslel jsem právě ten "vodní" efekt, který dělá ty světelné skvrny. Samotná lampa na to nestačí, což?
Stačí lampe priradiť textúru a máš hotovo. Zgerbiak : Predné plutvy sa mi zdajú krátke, inak je to zatial v pohode. Len dúfam, že sa dočkáme aj finalu |
Autor: | pantau [ úte srp 14, 2007 11:17 am ] |
Předmět příspěvku: | |
pekne, ale posobi tak stuhlo ten zralok, skor na nejaky stojan do muzea by sa hodil skus ho trochu zahnut alebo co aby vyzeral, ze plava |
Autor: | Yellowzelo [ stř srp 15, 2007 8:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Mne sa zase nezdá celkom jeho tlama. Chcelo by to zúžiť a upravit ju pri kútikoch. Nejake referenčne fotky: http://www.pbs.org/wgbh/nova/sharkattack/hotsciencesharks/images/taste.jpeg http://www.daybreakfishing.com/images/SharkMouth2.JPG |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |