blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Okno http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=4977 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | taby [ stř srp 01, 2007 9:18 am ] |
Předmět příspěvku: | Okno |
Mám pár podnětů pro "zákoutí", tak je chci postupně udělat a toto je jedno z nich. Jde zatím jen o koncept a konkrétnější rozvržení celé scény. Nasvíceno to je zatím jen v AO s jedním světlem ... render BI. Jak se vám zdá pohled kamery a poměr "plátna"? |
Autor: | Ragnos [ stř srp 01, 2007 9:37 am ] |
Předmět příspěvku: | |
jo ten břečťan z ivy tomu dodává život, snad bude finální model i textury v podobné kvalitě. ps. chytře jsi to udělal že jsi to nechal zarůst teďka protože s finálními modely by jsi si musel hodně počkat nebo je znova obtáhnout. dej si na tom záležet |
Autor: | AD [ stř srp 01, 2007 10:59 am ] |
Předmět příspěvku: | |
zatím těžko radit ... ...v tomto stavu by to chtělo ořezat aby se to okno neztrácelo a ta plocha břečťanu je moc velká, ale ještě toho hodně může se scénou udělat nasvícení, textury ... detaily ...nebo můžeš pozornost nasměrovat na něco jiného, než je samotné okno ... pootoč ale kameru ... takhle se ti ta scéna kácí ... spousta prostoru pro další postup |
Autor: | vojtas1 [ stř srp 01, 2007 2:51 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ten render by mohl být trochu užší a jak říkal AD, tak Břečťan zabírá až moc místa. Celkově zatím rozházený dojem, než klid. ale uvidíme |
Autor: | KIWI [ stř srp 01, 2007 3:25 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
já bych ten obrázek dal na výšku, a asi bych oříznul tu pravou stranu, toho břečťanu se mi tam zdá zbytečně hodně, ale jinak to vypadá celkem dobře |
Autor: | taby [ čtv srp 02, 2007 8:33 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Dík za podněty. Ragnos: jj. Sám jsem zvědav Chci to udělat jako kamennou zeď, ale zatím jsem nenašel odpovídající texturu, tak uvidíme. AD, vojtas1: změnil jsem poměr na 5:3 a odřízl kus břečťanu. Až budu mít další výstup tak to sem postnu. KIWI: no, přiznám se, že na výšku to dávat nechci, ale můžu se pak na to mrknout, jak by to vypadalo. |
Autor: | taby [ pát srp 03, 2007 2:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak jsem změnil pohled a teď zkouším mapovat zeď. |
Autor: | Bumpkin [ pát srp 03, 2007 2:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
na tudle zed se ti nehodi cihly musel by si mit cihlovej parapet nebo aspon s jinym tvarem dej tam nejakou gotyckou omytku, a udelej tam poradny psanicka a zgrafita fakt todle se tam nehodi |
Autor: | AD [ pát srp 03, 2007 2:39 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no, na jihu takové zdi ze žlutého kamení jsou často k vidění ... teda co jsem tak vysledoval na fotkách těch, co furt trajdaj po nějakých dovolených u moře , ale přiznávám, že jsem taky spíš čekal omítku ... starou, opadávající a potečenou hlavně čekám, kam to v tomto formátu povede dál ... stále je tam hodně ploch, které jsou zatím nadbytečné... ...co na té zdi musím ocenit, tak to, že ti vodorovné spáry navazují na hrany okolo oken ... jen nad oknem chybí překlad z bloku, nebo klenba, která by držela váhu zdi ... |
Autor: | DonaldX [ pát srp 03, 2007 5:25 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
súhlasím s Bumpkinom aj s AD. Spájaš dosť rozdielne štýly,ktoré do seba nepasujú (ale ktovie aká je referencia). Prečo to nechceš dať na výšku? Zatial nemáš v scéne ani jeden prvok, kvôli ktorému by si mal ponechať tento formát. Nezdá sa mi ani tá bump mapa. Nepripomína mi materiál cihly(možno pomôže invertovať nor). Inak nápad sa mi zdá dobrý len to bude chcieť doriešiť kompozíciu. Ešte by si mohol do okna dať pani učitelku ze slunce, seno ... a bude to paráda |
Autor: | xixixao [ sob srp 04, 2007 12:34 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Zatim neni moc co komentovat, snad jen že břečťan vpravo na zdi je moc hustý, jinak špatná textura domua nedotažený model okna... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |