Právě je sob lis 23, 2024 4:09 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Okno
PříspěvekNapsal: stř srp 01, 2007 9:18 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
Mám pár podnětů pro "zákoutí", tak je chci postupně udělat a toto je jedno z nich. :wink:
Jde zatím jen o koncept a konkrétnější rozvržení celé scény. Nasvíceno to je zatím jen v AO s jedním světlem ... render BI.
Jak se vám zdá pohled kamery a poměr "plátna"? :?:
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř srp 01, 2007 9:37 am 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
jo ten břečťan z ivy tomu dodává život, snad bude finální model i textury v podobné kvalitě.

ps. chytře jsi to udělal že jsi to nechal zarůst teďka protože s finálními modely by jsi si musel hodně počkat nebo je znova obtáhnout.

dej si na tom záležet :wink:


Naposledy upravil Ragnos dne stř srp 01, 2007 3:11 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř srp 01, 2007 10:59 am 
Offline
____
____
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 13, 2004 7:58 am
Příspěvky: 717
Bydliště: Prostějov
zatím těžko radit ...

...v tomto stavu by to chtělo ořezat aby se to okno neztrácelo a ta plocha břečťanu je moc velká, ale ještě toho hodně může se scénou udělat nasvícení, textury ... detaily ...nebo můžeš pozornost nasměrovat na něco jiného, než je samotné okno ...

pootoč ale kameru ... takhle se ti ta scéna kácí

... spousta prostoru pro další postup :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř srp 01, 2007 2:51 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 20, 2007 12:51 pm
Příspěvky: 551
Bydliště: Praha, Česká Lípa
Ten render by mohl být trochu užší a jak říkal AD, tak Břečťan zabírá až moc místa. Celkově zatím rozházený dojem, než klid. ale uvidíme :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř srp 01, 2007 3:25 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř úno 16, 2005 7:31 pm
Příspěvky: 408
já bych ten obrázek dal na výšku, a asi bych oříznul tu pravou stranu, toho břečťanu se mi tam zdá zbytečně hodně, ale jinak to vypadá celkem dobře


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv srp 02, 2007 8:33 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
Dík za podněty.
Ragnos: jj. Sám jsem zvědav :wink: Chci to udělat jako kamennou zeď, ale zatím jsem nenašel odpovídající texturu, tak uvidíme.
AD, vojtas1: změnil jsem poměr na 5:3 a odřízl kus břečťanu. Až budu mít další výstup tak to sem postnu. 8)
KIWI: no, přiznám se, že na výšku to dávat nechci, ale můžu se pak na to mrknout, jak by to vypadalo. :idea:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát srp 03, 2007 2:08 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
Tak jsem změnil pohled a teď zkouším mapovat zeď.
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát srp 03, 2007 2:33 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
na tudle zed se ti nehodi cihly :wink: :wink: musel by si mit cihlovej parapet nebo aspon s jinym tvarem :wink: :wink: dej tam nejakou gotyckou omytku, a udelej tam poradny psanicka a zgrafita :wink: :wink: fakt todle se tam nehodi :wink: :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát srp 03, 2007 2:39 pm 
Offline
____
____
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 13, 2004 7:58 am
Příspěvky: 717
Bydliště: Prostějov
no, na jihu takové zdi ze žlutého kamení jsou často k vidění ... teda co jsem tak vysledoval na fotkách těch, co furt trajdaj po nějakých dovolených u moře :D , ale přiznávám, že jsem taky spíš čekal omítku ... starou, opadávající a potečenou

hlavně čekám, kam to v tomto formátu povede dál ... stále je tam hodně ploch, které jsou zatím nadbytečné...

...co na té zdi musím ocenit, tak to, že ti vodorovné spáry navazují na hrany okolo oken ... jen nad oknem chybí překlad z bloku, nebo klenba, která by držela váhu zdi ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát srp 03, 2007 5:25 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 23, 2006 1:18 am
Příspěvky: 602
Bydliště: SR, Žilina
súhlasím s Bumpkinom aj s AD. Spájaš dosť rozdielne štýly,ktoré do seba nepasujú (ale ktovie aká je referencia). Prečo to nechceš dať na výšku? Zatial nemáš v scéne ani jeden prvok, kvôli ktorému by si mal ponechať tento formát. Nezdá sa mi ani tá bump mapa. Nepripomína mi materiál cihly(možno pomôže invertovať nor).
Inak nápad sa mi zdá dobrý len to bude chcieť doriešiť kompozíciu. :wink:

Ešte by si mohol do okna dať pani učitelku ze slunce, seno ... a bude to paráda :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob srp 04, 2007 12:34 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
Zatim neni moc co komentovat, snad jen že břečťan vpravo na zdi je moc hustý, jinak špatná textura domua nedotažený model okna...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz