blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Metronom (model) http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=4962 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | vojtas1 [ pát črc 27, 2007 12:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | Metronom (model) |
Zdravím. Potřeboval bych pomoc s technickou věcí. Tenhle model jsem dělal jen jako cvičení a nezamýšlím žádnou komplexní scénu. Sice teď dělám to, co Bumpkin ve svém WIP threadu zamítl (HDRI+okolo sněhobílo), ale mně nic jiného nezbývá (pokud nechci dělat celou scénu). Jo a ten technický problém : Jak prosím udělám, aby se mi nejdříve vyrenderoval objekt s aplikovanou HDRI mapou a až potom okolo to šedé pozadí .. dá se k tomu nějak použít render layers a jak ? Já to teď udělal v gimpu, a to je dost zdlouhavé a ani to nevypadá dobře ![]() Hotovo: ![]() |
Autor: | DonaldX [ ned črc 29, 2007 7:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ten stín si paintoval v Gimpe? Ja by som to urobil asi takto : 1. render metronomu iba s hdri mapou + nasvetlenie - nastavenie renderu na premul 2. kompletný render metronomu aj s pozadím + nasvetlenie potom by som v gimpe tie vrstvy spojil - 2.render ako spodnú vrstvu a 1.render by som prilepil naň - s tým, že by si odstránil čiernu okolo metronomu (jednoducho- 1. prekryje 2. iba v oblasti metronomu) - nemám to odskúšané ale mohol by si z toho dostať koukatelný výsledok ![]() možno by sa to dalo aj cez renderlayers v node editory, ale nad tým by som musel posedieť. BTW: nezaprieš muzikanta v sebe čo? ![]() |
Autor: | kareem [ ned črc 29, 2007 8:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Metronom (model) |
vojtas1 píše: Jo a ten technický problém :
Jak prosím udělám, aby se mi nejdříve vyrenderoval objekt s aplikovanou HDRI mapou a až potom okolo to šedé pozadí .. dá se k tomu nějak použít render layers a jak ? Já to teď udělal v gimpu, a to je dost zdlouhavé a ani to nevypadá dobře ![]() Myslíš tím, aby Hdri mapa ovlivňovala pouze ten metronom? Pokud ano, tak to není nic složitého, ale asi to nebude vypadat moc reálně. Na plane hoď materiál shadow only a místo worldu dej alpha pozadí. Pak to vyrenderuj s tou hdri mapou. No a potom hoď metronom do jiné vrstvy a vyrenderuj pouze plane s tím šedivým materiálem bez hdri mapy. Nakonec ty dva rendery hoď do node editoru a spoj přes AlphaOver. Doufám, že to pochopíš. ![]() |
Autor: | vojtas1 [ pon črc 30, 2007 8:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ej díky moc za rady. To je to , co jsem potřeboval. Pochopili jste to dobře ![]() ![]() |
Autor: | kareem [ pon črc 30, 2007 10:40 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo, a ve finalu ještě nezapomeň zvýšit počet samplů u area shadow. |
Autor: | vojtas1 [ úte črc 31, 2007 1:07 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak už to mám. Moc díky za rady. Když se mi renderovaly metronomy + bílé pozadí tak to trvalo hodinu a půl ![]() Update nahoře ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |