blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Metronom (model) http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=4962 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | vojtas1 [ pát črc 27, 2007 12:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | Metronom (model) |
Zdravím. Potřeboval bych pomoc s technickou věcí. Tenhle model jsem dělal jen jako cvičení a nezamýšlím žádnou komplexní scénu. Sice teď dělám to, co Bumpkin ve svém WIP threadu zamítl (HDRI+okolo sněhobílo), ale mně nic jiného nezbývá (pokud nechci dělat celou scénu). Jo a ten technický problém : Jak prosím udělám, aby se mi nejdříve vyrenderoval objekt s aplikovanou HDRI mapou a až potom okolo to šedé pozadí .. dá se k tomu nějak použít render layers a jak ? Já to teď udělal v gimpu, a to je dost zdlouhavé a ani to nevypadá dobře . Hotovo: |
Autor: | DonaldX [ ned črc 29, 2007 7:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ten stín si paintoval v Gimpe? Ja by som to urobil asi takto : 1. render metronomu iba s hdri mapou + nasvetlenie - nastavenie renderu na premul 2. kompletný render metronomu aj s pozadím + nasvetlenie potom by som v gimpe tie vrstvy spojil - 2.render ako spodnú vrstvu a 1.render by som prilepil naň - s tým, že by si odstránil čiernu okolo metronomu (jednoducho- 1. prekryje 2. iba v oblasti metronomu) - nemám to odskúšané ale mohol by si z toho dostať koukatelný výsledok možno by sa to dalo aj cez renderlayers v node editory, ale nad tým by som musel posedieť. BTW: nezaprieš muzikanta v sebe čo? |
Autor: | kareem [ ned črc 29, 2007 8:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Metronom (model) |
vojtas1 píše: Jo a ten technický problém :
Jak prosím udělám, aby se mi nejdříve vyrenderoval objekt s aplikovanou HDRI mapou a až potom okolo to šedé pozadí .. dá se k tomu nějak použít render layers a jak ? Já to teď udělal v gimpu, a to je dost zdlouhavé a ani to nevypadá dobře Myslíš tím, aby Hdri mapa ovlivňovala pouze ten metronom? Pokud ano, tak to není nic složitého, ale asi to nebude vypadat moc reálně. Na plane hoď materiál shadow only a místo worldu dej alpha pozadí. Pak to vyrenderuj s tou hdri mapou. No a potom hoď metronom do jiné vrstvy a vyrenderuj pouze plane s tím šedivým materiálem bez hdri mapy. Nakonec ty dva rendery hoď do node editoru a spoj přes AlphaOver. Doufám, že to pochopíš. |
Autor: | vojtas1 [ pon črc 30, 2007 8:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ej díky moc za rady. To je to , co jsem potřeboval. Pochopili jste to dobře . Tak já to ještě rychle předělám . |
Autor: | kareem [ pon črc 30, 2007 10:40 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo, a ve finalu ještě nezapomeň zvýšit počet samplů u area shadow. |
Autor: | vojtas1 [ úte črc 31, 2007 1:07 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak už to mám. Moc díky za rady. Když se mi renderovaly metronomy + bílé pozadí tak to trvalo hodinu a půl Update nahoře |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |