Právě je sob lis 23, 2024 4:15 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 42 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Obrácení (původní kostka)
PříspěvekNapsal: stř čer 27, 2007 10:36 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 20, 2007 12:51 pm
Příspěvky: 551
Bydliště: Praha, Česká Lípa
Tak jo. Z této kostky už bude celá scéna, ale v poslední době jsem si sem tam hrál jen s modelem, takže doufám, že se vám bude líbit. Postupně budu přidávat progress na scéně a myslím, že téma vás překvapí (snad).
Mimochodem modelem kostky jsem se začal zabývat díky škole, když jsme v javascriptu dělali hru "házení kostkou".

◘ Model kostky :
Obrázek

◘ Wire :
Obrázek


Naposledy upravil vojtas1 dne pát čer 29, 2007 10:58 pm, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 28, 2007 1:50 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 25, 2006 1:23 pm
Příspěvky: 429
Bydliště: Pardubice
hmmm...zajímavá síť. Docela by mě zajímalo jakým způsobem si modeloval.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 28, 2007 2:08 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Je to takovy nemastny neslany... Lepsi material a nasviceni (jo vím je to WIP) a bude naka scena? Hraci destka nebo tka neco?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 28, 2007 6:24 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Kostka je to pěkná,ale tu síť bych řešil trochu jinak...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 28, 2007 10:11 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 20, 2007 12:51 pm
Příspěvky: 551
Bydliště: Praha, Česká Lípa
Právě ta síť bylo psycho. Jestli vidíte tak zhruba 95% jsou čtyřúhelníky, ale občas to už nešlo. Nemám moc zkušeností s modelováním, ale takhle :

Kareem : Začal jsem 3-mi válci umístěnými shora, zprava a zepředu, ptotom jsem je spojil a vymazal edge tak, aby zbyly jen ty kruhy. Pak jsem řešil ty kulaté hrany, takže jsem spojoval, až jsem našel ideální popojení s čtyřvertexovými facy.No a potom jsem si vložil kružnici (vyplněnou bumpkinovou metodou, taky pouze se čtyřúhelníky) a tu jsem různě extrudoval, abych udělal ty "tečky" no a pak už jsem je jen na každé straně správně umístil a jedno číslo za druhým jsem propojoval se zbytkem kostky. Nakonec jsem oddělil tečky (oranžové) a bílé tělo.
Snad to z toho někdo pochopí.

Genom : tvá metoda by mě docela zajímala.

Freekill : Jak jsem napsal, tak scéna bude opravdu zajímavá :lol: . kostka bude jen malinkatou součástí ale v této fázi jde opět jen o studiový render. Bílý materiál je jen s malým mirrorem a stucci bump mapou.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 28, 2007 11:16 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Tak jak jsem to dělal já, tak na tu kružnici (bok kostky) by vystačilo jen 16 bodů...pak v tom rohu (trojúhelník) se přímo vybízí použít třícípou hvězdu místo přepůleného trojúhelníku...

Na ty jednotlivý body (tečky na hrací kostce) by stačilo taky méně bodů vzhledem k tomu že je u kostky použit subsurf...pokud ne,lze jej použít a tím si zmenšit počet reálných bodů...

Tím by i odpadl problém s pospojováním všech bodů a komplikovanosti meshe...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 02, 2007 10:32 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 20, 2007 12:51 pm
Příspěvky: 551
Bydliště: Praha, Česká Lípa
Dobré rady Genome, to jsem si při práci neuvědomil.

Dobře, tak dávám první progress na scéně. Je to zatím bez postprocesu, takže bych nadhodil moji představu.
Popředí bude rozostřené a možná i temnější (jestli se mi to nějak povede) a pozadí by mělo být velmi jasné, jako za slunečného dne, což se mi stále nedaří.
Btw to , co je v té skleničce má být whisky, ale tento render je zatím první pokus o tu whisky, takže to neamám vychytané, ale na druhou stranu nemám s kapalinou ve skle žádné zkušenosti, takže vůbec nevím, jak nastavit RayTransparency atd. Taky nevím, jestli se dá vůbec v internalu dosáhnout alespoň zdánlivého vzhledu whisky.
Tak prosím o rady s kompozicí, whiskou a "světelností" pozadí.

Obrázek

Doufám, že v renderu poznáte náboženskou symboliku. :wink:

Edit: Teď jak na to koukám, tak ještě upravím matroše a velikost těch knih a taky velikost nápisů na nich. A taky matroš stolu, protože i když tam mám bump mapu hlubokou, tak není vidět a vypadá to , jak namalovaný.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 02, 2007 10:38 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
Symboliku? :?:
Jakou? 8)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 02, 2007 10:40 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 20, 2007 12:51 pm
Příspěvky: 551
Bydliště: Praha, Česká Lípa
taby píše:
Symboliku? :?:
Jakou? 8)

To není vtip ? xD
Mno obrácení od alkoholu a hazardu k bohu a víře.

A něco k renderu ?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 02, 2007 11:12 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
No, symbolik by bylo asi několik, jen jsem si nebyl jistý, co tím myslíš. 8)
Ale v tomto případě bych změnil scénu a nějak bych naznačil, ten udaný směr obrácení ... třeba že hazard a pití bude "v koši" apod. Takto je právě hazard v popředí a protože jsou knihy s poličkou tak malé, svádí to k použití výkladu jako u středověkých maleb. :wink:
Jinak dobrý nápad. :thumbsup:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 02, 2007 11:39 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Bump na stole ti vidět nepůjde vzhledem k náklonu osvětlení...taky bych použil více světle k vrhání stínů,protože např. ty věci an stole vypadájí jako by skoro levitovali...
Taky bych buď zvětšil věci v pozadí a nebo zmenšil věci v popředí,ale to už jsi psal sám...

Zkus použít AO...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 03, 2007 6:16 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
taby píše:
No, symbolik by bylo asi několik, jen jsem si nebyl jistý, co tím myslíš. 8)
Ale v tomto případě bych změnil scénu a nějak bych naznačil, ten udaný směr obrácení ... třeba že hazard a pití bude "v koši" apod. Takto je právě hazard v popředí a protože jsou knihy s poličkou tak malé, svádí to k použití výkladu jako u středověkých maleb. :wink:
Jinak dobrý nápad. :thumbsup:

+1.. Jojo, to pozadi (policka s knihama) mi take spise uteklo.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 03, 2007 9:58 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 20, 2007 12:51 pm
Příspěvky: 551
Bydliště: Praha, Česká Lípa
Mno já právě myslel, že se to dost vyjasní, když bude to popředí rozmázlý Zbufferem. Ale tak uvidím. Něco ještě zkusím s velikostí objektů a taky s tím stolem. To další světlo na stíny je dobrý nápad. :) Zatím díky za rady.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř črc 04, 2007 11:14 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 12, 2007 7:23 pm
Příspěvky: 120
Bydliště: Červený Kostec
A nevypadá ta voda ve skleničce jako veliká zátkana dně ?
Já bych to také neudělal líp ale skus si s tím ještě trochu pohrát.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř črc 04, 2007 4:20 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 23, 2006 1:18 am
Příspěvky: 602
Bydliště: SR, Žilina
Tuná je vidieť ako sa správa whiskey v pohári :)
http://www.wallpaperfirst.com/wallpaper ... drink6.jpg

Budeš to musieť nejako fejknúť, alebo dorobiť v postprocese. Blender asi real -sklo+whiskey nezvládne. Každá tekutina deformuje obraz.

Kompizícia mi príde dosť násilná. Všetko máš až moc pekne poukladané. Navyše je to skoro štvorcový formát a zrak mi ubieha do stredu, kde vôbec nič nieje, iba omietka. Trochu by si mal zvolniť hlavný motív, príbeh. Takto je to dosť násilné, ale aj tak tam ten príbeh člobek nehladá.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 42 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz