blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Testování Sunflow http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=4836 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Ragnos [ ned čer 17, 2007 10:56 am ] |
Předmět příspěvku: | Testování Sunflow |
První experiment. |
Autor: | Ragnos [ úte čer 19, 2007 7:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
zkouška SunSky nasvícení a jemný DOF Bumpkinova modelu caustics a image based lighting z hdri mapy, Area svetlo, bez AA dof bumpmapy bez AA instant GI AO |
Autor: | Ragnos [ stř čer 20, 2007 3:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
glossy reflexe, nasvícení pouze IBL(image based lighting) vrhající stíny s větším počtem samplů z HDRI mapy |
Autor: | iIN [ stř čer 20, 2007 4:27 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tieto testovacie rendery mi veľa nepovedia, aké výhody prináša Sunflow v porovnaní s Yafray? Ako sa s ním pracuje? |
Autor: | Ragnos [ stř čer 20, 2007 5:07 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
iIN píše: Tieto testovacie rendery mi veľa nepovedia, aké výhody prináša Sunflow v porovnaní s Yafray? Ako sa s ním pracuje?
Pravda ty rendery nikomu nic neřeknou, to mě mohlo napadnout dříve, k porovnání se dostanu teprve až ovládnu exportní skript do SF, plus si vyzkouším featurky co to vlastně umí, zatím si pouze hraji. |
Autor: | Ragnos [ čtv čer 21, 2007 7:03 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Poměrně defaultní materiál skla v SF, který prostě žeru. |
Autor: | white wolf [ čtv čer 21, 2007 7:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
tak to ziram... |
Autor: | Fractal [ čtv čer 21, 2007 11:29 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ragnos: no tak to sklo je takovy, jaky jsem si vzdy pral... |
Autor: | Pitris [ sob čer 23, 2007 8:40 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Ty podstavce sklenicek jsou cerne umyslne? |
Autor: | freekill [ sob čer 23, 2007 9:00 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Myslím ze ne...Co jsem to já zkousel tak je mam taky cerné. |
Autor: | Ragnos [ ned čer 24, 2007 10:11 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Pitris píše: Ty podstavce sklenicek jsou cerne umyslne?
Promiň teďka po Maxconu jsem trochu death. Ale úmyslně černé nejsou, s těmi podstavcemi jsem bojoval bohužel jsem prozatím nenašel alternativu jak deaktivovat u podstavy vrhání stínů přes IBL u ostatních metod nasvícení jsem to nezkoušel. Bohužel musím konstatovat že nastavovat materiály pro renderer který v podstatě nemá dokumentaci, je celkem zvláštní záležitost, potom jsi odkázan jenom na exportní skript + slovy pár ukázkových scén. Takže prozatím ty černé podstavy jakožto absence vlastní studiové hdri mapy je moje chyba. |
Autor: | tpelc [ úte čer 26, 2007 10:04 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Stín se mi zdá trochu zašuměný oproti ostatnímu. |
Autor: | Ragnos [ pát čer 29, 2007 8:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Verdikt, Sunflow je velice zajímavý renderer, který se očividně dobře vyvíjí má dobře našlápnuto, ale prozatím pro některé případy jako jsou chromy aut nepoužitelný protože materiály jsou značně omezené což jenom hádám protože jak jsem již řekl dokumentace prostě není. Takže představa ladění materiálu spočívá v definici typu materiálu například sklo, definuju jako sklo + pár málo parametrů která tato definice umožňuje. Tím odpadá možnost tvorby nějakých komplikovanějších materiálů. Takže chrom auta by se dal nejlíp asi udělat přes materiál zrcadlo, ale neobjevil jsem možnost nastavovat sílu reflekce, což je opravdu zvláštní. Zatím se na chromy s minimem znalostí jeví nejlíp Yafray z vytestovaných SF, YR, Interní, Kerkythea. YafRay vlastně šlo o pokus který s raytracingových renderů bude vypadat nejlépe bez komplikovanějšího nastavení interní, hrůza a děs SF technicky líp než interní srovnatelně s YR, škoda nemožnost vyladit materiál Kerkythea nemá smysl uvádět protože v něm jsem absolutní začátečník, potom je tu Povray a za něj mluví výstupy od Ice, takže celkově by se dal použít Yafray, Povray to je jisté u Kerkythea se mi na těch renderech cosi po technické stránce nezdá připomíná mi hodně interní ve výstupech. SF snad časem dodělají pořádnou dokumentaci a rozšíří možnosti samotného rendereru. a miláček Indigo jsem zavrhl v důsledku rendertimu, ale možná se najde nějaký ten člověk co zvolí ho. |
Autor: | Pitris [ pát čer 29, 2007 9:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Pekny prehled, Ragnosi. Fakt |
Autor: | Bumpkin [ sob čer 30, 2007 1:19 am ] |
Předmět příspěvku: | |
heh nevim ale asi uz mam deformaci kdyz kouknu na Yafray a na SF tak maj sileny odrazy takovy hoodne hranaty a neforemny, na to ze je to auto krasne obly, a kdyz mrknu na internal tak ten je krasne zaobleny ma a este intermal ma jedno velky plus a to hoodne site barvy, a kdyz sem nekolika lidem posilal ty tve rendery tak jasne potvrdili ze internal z nich vypada nejlip ja si proste nemuzu pomoct ale ty rendery z Yafray a SF vypadaj proste spis jak nejaky skla nez jak lak, k nemu se nejvic blizi internal a to musis uznat i ty sam!!!! tak ze na 100% v blenderu pujde jak vymodelovat (o tom sem se uz presvedcil) tak i otexturovat a nakonec i vyrenderovat pekny auto a nebudu k tomu potrebovat zadnej externi render vystacim si s internalem uz ted vypadaj rendery z nej mnoohem lip jak z tech ostatnich, a co j na tom ze mi ukazujes ze na strankach v galerkach maj pekny auta, proste kdyz clovek chce udela s danou veci uplnej zazrak |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |