blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Píst http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=4815 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Genom [ pon čer 11, 2007 2:46 pm ] |
Předmět příspěvku: | Píst |
Taková rychlovka...měl jsem jen chuť něco vymodelovat... Nemám tam ještě úplně doladěný materiály a zašpinění taky chybí... Co z toho vznikne opravdu nevím... |
Autor: | zgerbiak [ úte čer 12, 2007 1:03 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Bodli by nejake zvari, vecsie opotrebovanie na hranach(farba) a ten piest je moc cisti. |
Autor: | Genom [ úte čer 12, 2007 1:35 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Další progres... zgerbiak: dodám později... |
Autor: | Pitris [ úte čer 12, 2007 1:58 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
zgerbiak píše: Bodli by nejake zvari, vecsie opotrebovanie na hranach(farba) a ten piest je moc cisti.
Ten pist musi byt cisty! |
Autor: | devroo [ úte čer 12, 2007 2:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Super, konečně nějakej Å¡pinavej render, jeÅ¡tě by nebyl Å¡patnej vyteklej volej a možná trochu větÅ¡Ã bump |
Autor: | zgerbiak [ úte čer 12, 2007 5:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Pitris píše: Ten pist musi byt cisty!
Nechcem sa hadat, ale myslim ze kazdy co som videl a nebol cisto novy, bol spinavy, samozrejme ze nie moc viditelno, ale urcite ma na sebe vrstvu oleja, ktora neni vsade rovnaka a robi to take ciary pozdlz. A pri koncoch ma toho oleja zmiesaneho s prachom celkom dost. A ked vidim to otrieskane zelezo okolo, tak by som ho kludne aj ohol, alebo zazvaral Ano a este by som dal stekat olej od privodu. |
Autor: | Genom [ úte čer 12, 2007 6:45 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Olej vazelínu a podobný věci dodám až později...jen co to domodeluju... Jiank koukal jsem na několik obrázků pístů a všechny měli píst jak zrcadlo...pokud by jim totiž z toho vytejkal olej,tak píst je vadnej(těsnění),nedej bůh kdyby byl rezavej... Zvenčí (tam kde je barva) může bejt ten píst rezavej jak chce,hlavně když je funkční a k tomu potřebuje mít ten píst (lesklá část) hladkej,aby to těsnilo a neunikal tak zbytečně tlak a hydraulickej olej... Sorry za neodborné termíny... Btw:názorná ukázka... |
Autor: | KIWI [ úte čer 12, 2007 7:22 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
pěkný a vypadá to celkem realisticky až na těch pár drobností co už tady řekli ostatní a taky se přidám: píst má bejt lesklej |
Autor: | Pitris [ úte čer 12, 2007 7:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
A ja jeste dodam, ze pist je leskly proto, ze v pracovnim rozsahu je obcas zasunut do zcela valce, kde je olej a po vysunti na nem ulpiva tenky, doslova mikrospicky film hydraulickeho oleje. Takze tim, ze se s hydraulickym zarizenim pracuje, jej de facto konzervujeme. |
Autor: | Alfisko [ úte čer 12, 2007 7:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak ho tak nevalcujte.. mel z poloviny pravdu tak treba.. pist co byl rozbity vytekl z neho olej a pak prestal fungovat a dlouho se nehejbal a tak na nem pristal prach.. |
Autor: | zgerbiak [ stř čer 13, 2007 3:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
OK. Priznavam. Som to trochu prehnal. |
Autor: | Genom [ čtv úno 14, 2008 9:27 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Testnul jsem taky AAO a použil k tomu tuhle scénu... RT byl 1:28 (minuty:vteřiny)... Výsledek mi příjde srovnatelnej s Yafrayem,jen s lepším RT... |
Autor: | Bumpkin [ čtv úno 14, 2008 9:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
mooc pekny ses machr |
Autor: | Váca [ čtv úno 14, 2008 10:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
musim knstatovat, že kdokoli použije nové AO (ať raytrace na s možností nastavení na 32, nebo approximate) tak mu vyleze moc pěkný výsledek..alespoŇ co se týče minulé verze.. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |