Právě je úte čer 25, 2024 8:57 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Testování Sunflow
PříspěvekNapsal: ned čer 17, 2007 10:56 am 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
První experiment.

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 19, 2007 7:20 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
zkouška SunSky nasvícení a jemný DOF Bumpkinova modelu
Obrázek

caustics a image based lighting z hdri mapy, Area svetlo, bez AA
Obrázek

dof
Obrázek


bumpmapy bez AA
Obrázek

instant GI
Obrázek

AO
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř čer 20, 2007 3:08 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
glossy reflexe, nasvícení pouze IBL(image based lighting) vrhající stíny s větším počtem samplů z HDRI mapy
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř čer 20, 2007 4:27 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 12, 2004 7:35 pm
Příspěvky: 348
Bydliště: Brno
Tieto testovacie rendery mi veľa nepovedia, aké výhody prináša Sunflow v porovnaní s Yafray? Ako sa s ním pracuje?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř čer 20, 2007 5:07 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
iIN píše:
Tieto testovacie rendery mi veľa nepovedia, aké výhody prináša Sunflow v porovnaní s Yafray? Ako sa s ním pracuje?

Pravda ty rendery nikomu nic neřeknou, to mě mohlo napadnout dříve, k porovnání se dostanu teprve až ovládnu exportní skript do SF, plus si vyzkouším featurky co to vlastně umí, zatím si pouze hraji.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 21, 2007 7:03 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
Poměrně defaultní materiál skla v SF, který prostě žeru.

Obrázek

Obrázek

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 21, 2007 7:49 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 03, 2006 4:35 am
Příspěvky: 161
Bydliště: smilovy hory///Praha
:shock: tak to ziram...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 21, 2007 11:29 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pon pro 11, 2006 3:19 pm
Příspěvky: 77
Ragnos: no tak to sklo je takovy, jaky jsem si vzdy pral...;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob čer 23, 2007 8:40 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
Ty podstavce sklenicek jsou cerne umyslne?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob čer 23, 2007 9:00 am 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Myslím ze ne...Co jsem to já zkousel tak je mam taky cerné.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned čer 24, 2007 10:11 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
Pitris píše:
Ty podstavce sklenicek jsou cerne umyslne?

Promiň teďka po Maxconu jsem trochu death. Ale úmyslně černé nejsou, s těmi podstavcemi jsem bojoval bohužel jsem prozatím nenašel alternativu jak deaktivovat u podstavy vrhání stínů přes IBL u ostatních metod nasvícení jsem to nezkoušel. Bohužel musím konstatovat že nastavovat materiály pro renderer který v podstatě nemá dokumentaci, je celkem zvláštní záležitost, potom jsi odkázan jenom na exportní skript + slovy pár ukázkových scén. Takže prozatím ty černé podstavy jakožto absence vlastní studiové hdri mapy je moje chyba.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 26, 2007 10:04 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: čtv čer 30, 2005 6:39 pm
Příspěvky: 197
Bydliště: Frýdek-Místek
Stín se mi zdá trochu zašuměný oproti ostatnímu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát čer 29, 2007 8:50 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
Verdikt, Sunflow je velice zajímavý renderer, který se očividně dobře vyvíjí má dobře našlápnuto, ale prozatím pro některé případy jako jsou chromy aut nepoužitelný protože materiály jsou značně omezené což jenom hádám protože jak jsem již řekl dokumentace prostě není. Takže představa ladění materiálu spočívá v definici typu materiálu například sklo, definuju jako sklo + pár málo parametrů která tato definice umožňuje. Tím odpadá možnost tvorby nějakých komplikovanějších materiálů. Takže chrom auta by se dal nejlíp asi udělat přes materiál zrcadlo, ale neobjevil jsem možnost nastavovat sílu reflekce, což je opravdu zvláštní. Zatím se na chromy s minimem znalostí jeví nejlíp Yafray z vytestovaných SF, YR, Interní, Kerkythea.

YafRay
Obrázek
vlastně šlo o pokus který s raytracingových renderů bude vypadat nejlépe bez komplikovanějšího nastavení

interní, hrůza a děs
Obrázek


SF technicky líp než interní srovnatelně s YR, škoda nemožnost vyladit materiál
Obrázek

Kerkythea nemá smysl uvádět protože v něm jsem absolutní začátečník, potom je tu Povray a za něj mluví výstupy od Ice, takže celkově by se dal použít Yafray, Povray to je jisté u Kerkythea se mi na těch renderech cosi po technické stránce nezdá připomíná mi hodně interní ve výstupech. SF snad časem dodělají pořádnou dokumentaci a rozšíří možnosti samotného rendereru. a miláček Indigo jsem zavrhl v důsledku rendertimu, ale možná se najde nějaký ten člověk co zvolí ho.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát čer 29, 2007 9:59 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
Pekny prehled, Ragnosi. Fakt :thumbsup:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob čer 30, 2007 1:19 am 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
heh nevim ale asi uz mam deformaci :? :?

kdyz kouknu na Yafray a na SF tak maj sileny odrazy takovy hoodne hranaty a neforemny, na to ze je to auto krasne obly, a kdyz mrknu na internal tak ten je krasne zaobleny ma :wink: :wink:
a este intermal ma jedno velky plus a to hoodne site barvy, a kdyz sem nekolika lidem posilal ty tve rendery tak jasne potvrdili ze internal z nich vypada nejlip :wink: :wink: ja si proste nemuzu pomoct ale ty rendery z Yafray a SF vypadaj proste spis jak nejaky skla nez jak lak, k nemu se nejvic blizi internal :wink: :wink: a to musis uznat i ty sam!!!! tak ze na 100% v blenderu pujde jak vymodelovat (o tom sem se uz presvedcil) tak i otexturovat a nakonec i vyrenderovat pekny auto a nebudu k tomu potrebovat zadnej externi render vystacim si s internalem uz ted vypadaj rendery z nej mnoohem lip jak z tech ostatnich, a co j na tom ze mi ukazujes ze na strankach v galerkach maj pekny auta, proste kdyz clovek chce udela s danou veci uplnej zazrak :wink: :wink:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz