blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Dom http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=4791 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | zgerbiak [ ned čer 03, 2007 9:37 am ] |
Předmět příspěvku: | |
V materialy mas "Map Input" a vtm size x, size y a size z. Skus dat hodnoty napriklad na 2 alebo na 3. ![]() |
Autor: | stanley [ ned čer 03, 2007 9:42 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Zkus si nastavit opakování (velikost) textury po jednotlivych osach... na obrazku to bude lip videt... ![]() ![]() Zgerbiak me predbeh.... |
Autor: | Pitris [ ned čer 03, 2007 10:10 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Panove, tohle bych resil spise UV mappingem. http://wiki.blender.org/index.php/Manua ... V_Textures |
Autor: | stanley [ ned čer 03, 2007 10:15 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Pitris: no to já už dneska taky ale nevím, jak je Adeneth zkušený, mě třeba trvalo hodně dlouho než jsem začal UV maping používat... ![]() |
Autor: | Pitris [ ned čer 03, 2007 10:34 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Ony ty predchozi napady nebyly spatne. Ale pomoci UV mas lepsi kontrolu na umistenim a velikosti textury na plose. Jinak to ci poses si trochu odporuje. Texture je rozmazana, protoze je mala- nekvalitni. Zaostrit jei lze tak, ze ji budes pozorovat z dalky tzn ji namapujes na objekt malou a budes ji opakovat. Pokud ji opakovat nechce, tak Ti nezbyva nic jineho, nez si poridit texturu s velkym rozlisenim. |
Autor: | Pitris [ ned čer 03, 2007 8:54 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
lowpoly - model s malo polygony, hipoly - model s hodne polygony. Ten prvni se pouziva u animaci a her, protoze nema tak velke naroky na systemove prostredky a ten druhy se hodi na staticke rendery, protoze je podrobny a propracovany. |
Autor: | freekill [ ned čer 03, 2007 9:07 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Adeneth píše: Ja viem, ze toto bude strasne hlupa otazka a asi sa kazdy kto ju bude citat zasmeje, ale... Aky je rozdiel medzi low a high poly modelom?
![]() Spis je mi k smichu to, ze si vsichni myslite, ze se vám budeme smat...kazdy jednou zacinal, ne? Nikdo uceny z nebe nespad, jak by rekla moje máma ![]() |
Autor: | Pitris [ ned čer 03, 2007 9:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
freekill píše: Nikdo uceny z nebe nespad...
... a pokud ano, stejne se pri tom zabil ![]() |
Autor: | freekill [ pon čer 04, 2007 3:35 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Pitris píše: freekill píše: Nikdo uceny z nebe nespad... ... a pokud ano, stejne se pri tom zabil ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | DonaldX [ stř čer 06, 2007 9:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Byť tebou, tak riadne popracujem na modeloch. Ani jeden nevypadá funkčne. Najprv by si si mal zohnať lepšie referenčné obrázky. Po takom rebríku by som veru nechcel stúpať do neba ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |