blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Dom
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=4791
Stránka 11

Autor:  zgerbiak [ ned čer 03, 2007 9:37 am ]
Předmět příspěvku: 

V materialy mas "Map Input" a vtm size x, size y a size z. Skus dat hodnoty napriklad na 2 alebo na 3. ;)

Autor:  stanley [ ned čer 03, 2007 9:42 am ]
Předmět příspěvku: 

Zkus si nastavit opakování (velikost) textury po jednotlivych osach... na obrazku to bude lip videt... :wink:

Obrázek

Zgerbiak me predbeh....

Autor:  Pitris [ ned čer 03, 2007 10:10 am ]
Předmět příspěvku: 

Panove, tohle bych resil spise UV mappingem.
http://wiki.blender.org/index.php/Manua ... V_Textures

Autor:  stanley [ ned čer 03, 2007 10:15 am ]
Předmět příspěvku: 

Pitris: no to já už dneska taky ale nevím, jak je Adeneth zkušený, mě třeba trvalo hodně dlouho než jsem začal UV maping používat... :wink: a ted vim že je to dost dobrá věc....

Autor:  Pitris [ ned čer 03, 2007 10:34 am ]
Předmět příspěvku: 

Ony ty predchozi napady nebyly spatne. Ale pomoci UV mas lepsi kontrolu na umistenim a velikosti textury na plose.

Jinak to ci poses si trochu odporuje. Texture je rozmazana, protoze je mala- nekvalitni. Zaostrit jei lze tak, ze ji budes pozorovat z dalky tzn ji namapujes na objekt malou a budes ji opakovat. Pokud ji opakovat nechce, tak Ti nezbyva nic jineho, nez si poridit texturu s velkym rozlisenim.

Autor:  Pitris [ ned čer 03, 2007 8:54 pm ]
Předmět příspěvku: 

lowpoly - model s malo polygony, hipoly - model s hodne polygony.
Ten prvni se pouziva u animaci a her, protoze nema tak velke naroky na systemove prostredky a ten druhy se hodi na staticke rendery, protoze je podrobny a propracovany.

Autor:  freekill [ ned čer 03, 2007 9:07 pm ]
Předmět příspěvku: 

Adeneth píše:
Ja viem, ze toto bude strasne hlupa otazka a asi sa kazdy kto ju bude citat zasmeje, ale... Aky je rozdiel medzi low a high poly modelom? :) Sorry, ze toho moc neviem...


Spis je mi k smichu to, ze si vsichni myslite, ze se vám budeme smat...kazdy jednou zacinal, ne? Nikdo uceny z nebe nespad, jak by rekla moje máma :D

Autor:  Pitris [ ned čer 03, 2007 9:17 pm ]
Předmět příspěvku: 

freekill píše:
Nikdo uceny z nebe nespad...

... a pokud ano, stejne se pri tom zabil :D

Autor:  freekill [ pon čer 04, 2007 3:35 pm ]
Předmět příspěvku: 

Pitris píše:
freekill píše:
Nikdo uceny z nebe nespad...

... a pokud ano, stejne se pri tom zabil :D

:lol: :lol: :lol: :lol:

Autor:  DonaldX [ stř čer 06, 2007 9:30 pm ]
Předmět příspěvku: 

Byť tebou, tak riadne popracujem na modeloch. Ani jeden nevypadá funkčne. Najprv by si si mal zohnať lepšie referenčné obrázky. Po takom rebríku by som veru nechcel stúpať do neba :wink:

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/