blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Kingpin - the boss portrait
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=4787
Stránka 12

Autor:  DonaldX [ pát čer 01, 2007 1:04 pm ]
Předmět příspěvku:  Kingpin - the boss portrait

Tak ma zase kopla múza :P Dokonca som sa prinútil niečo naskicovať. Skúsim to robiť kúsok po kúsku - na spôsob making of. Nemám s tým prakticky žiadne skúsenosti tak budem rád ak mi v tom trochu pomôžete. Ešte nemám ucelenú predstavu o scénke ale tento charakter tam bude určite :D
Obrázek

Autor:  DonaldX [ sob čer 02, 2007 1:09 pm ]
Předmět příspěvku: 

Další level : model hlavy - trochu sa držím predlohy ale viac používam fantáziu :)
Obrázek

wire:
Obrázek

Autor:  Alfisko [ sob čer 02, 2007 1:14 pm ]
Předmět příspěvku: 

ma takovy hezky potmesily vyraz.. ale ty oci se mi nezdaj, myslim ze takhle daleko od sebe by nemeli byt.. a usta asi bliz k nosu
a taky ze strany na lebka vypada hodne jako plocha, proste rovna
jestli dobre chapu tak to mel byt takovy ten mafiansky "cartoon" styl :) je to pekne

Autor:  Sagi [ sob čer 02, 2007 4:27 pm ]
Předmět příspěvku: 

tvar hlavy na predloze se mi zda lepsi nez na modelu.. je takovy vic karikaturni... mozna by chtelo nektere casti hlavy "prehnat"

Autor:  Jan Železný [ sob čer 02, 2007 7:36 pm ]
Předmět příspěvku: 

Nos bych upravil jen opravdu malé procento lidí má takto nozdry snad jen černoÅ¡i (a to také ne vÅ¡ichni). Spíče to působí jako prolínání dvou nosů.
Oči jsou jakoby přimhouřené. Já oko dělám tak že do scény dám kouli a modeluji okolo ní víčka.

Jinak to vypadá slibně jen tak dále.

Autor:  jankoš [ sob čer 02, 2007 8:42 pm ]
Předmět příspěvku: 

čau, mno vypadá to docela zajímavě, ale každopádně co se týče modelu lidské tváře tak bych si zkusil sehnat víc referencí :wink: ono postupovat v téhle "citlivé" oblasti podle fantazie není zrovna nejlepší, na můj vkus je v té topologii moc polygonů, který rozhazujou celkovou podobu...neber to útočně, jenom názor....jinak, těším se na final :wink:

Autor:  DonaldX [ ned čer 03, 2007 3:03 pm ]
Předmět příspěvku: 

Af: Cartoon štýl to asi nebude. Ešte nemám jasno v štylizácii.
Sagi : Tu hlavu budem prerábať ešte veľa krát, ale tiež sa mi viacej ľúbi karikatúrne prevedenie.
Jan Železný: s očami to robím tiež tak, ale upravím ich až ked zoženiem dobrú referenciu na mimiku tváre. Hľadám jeden konkrétny pohľad, tak dúfam, že sa mi to podarí :)
Elbow: útočne? Prosím ťa, ja som rád za každú kritiku, či už dobrú alebo zlú. Refernecie sa mi zháňajú dosť ťažko, kedže táto postavička je komiksová a na každom obrázku je iná.Bohužial niektoré detaily ostanú na fantázii. Pri modelovaní som spravil pár kiksov vo wire, ale rozhodne to upravím :wink:

Dík za komenty. Nahrubo som zbúchal postavu. Kedže ju nebudem armovať, tak som sa nepáral s topológiou. Navyše ju celú oblečiem a vymodelujem už do pózy.
Obrázek

Asi takto nejak si predstavujem pózu (samozrejme, že sa nebude tak usmievať :lol:
Obrázek

Autor:  DonaldX [ stř čer 06, 2007 3:13 pm ]
Předmět příspěvku: 

Trochu som upravil a vyčistil mesh hlavy. Snáď je to lepšie:

Obrázek

Autor:  Legon [ stř čer 06, 2007 7:46 pm ]
Předmět příspěvku: 

[quote="DonaldX"]Trochu som upravil a vyÄ

Autor:  xixixao [ čtv čer 07, 2007 9:50 pm ]
Předmět příspěvku: 

Starej dobrej Kingpin, jako kreslenej, žádnej "afroameričan" :D.

Autor:  DonaldX [ ned čer 10, 2007 10:52 pm ]
Předmět příspěvku: 

Tak znova. Snád sa to už nezmaže :roll:
Obrázek

Autor:  xixixao [ pon čer 11, 2007 9:21 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jediná výtka: moc hubenej :D.

Autor:  DonaldX [ pon čer 11, 2007 11:01 pm ]
Předmět příspěvku: 

xixixao píše:
Jediná výtka: moc hubenej :D.


To je pre mna zatial mierny problém, lebo nemám zmáknutú anatomiu obeznejšieho človeka a vždy, ked mu niekde pridám nejaký ten tuk, tak sa mi to proste znepáči. Sám som zvedavý, čo z toho ešte vylezie :lol: Som holt stále lamík :lol:

Autor:  DonaldX [ pon čer 11, 2007 11:18 pm ]
Předmět příspěvku: 

Adeneth píše:
Ja by som sa chcel spytat ako robite tieto postavy? Len klasicky blender alebo mate k otmu aj nejaky script? Lebo na nete som take nieco pre blender videl asi pred 5 minutami, tak ma napadlo sa spytat :)


Možeš to riešiť cez Makehuman. Ale ja sa učím modelovať postavy od piky - teda ručne od prvého vertexu po posledný :) Vlastne ma k tomu hecli ludia z tohto fóra, ked som chcel do súťaže použiť makehuman - http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?t=4152

Autor:  Alfisko [ úte čer 12, 2007 10:11 am ]
Předmět příspěvku: 

DonaldX: zda se mi to, nebo ma kratery na ocich ? :)

Stránka 12 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/