blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Barely http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=4754 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | thool [ ned kvě 20, 2007 12:05 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
vypada to zajimave, ale ten obrazek je taknejak.. nečitelny zkus posadit kameru o neco vys, aby byly videt vrsky barelu taky by podle me mela textura pokracovat i prez ty vodorovny pruhy, vubec na sebe nenavazuje edit: to cerne drevo, to je schvalne? neni to zpusobene rozhazenymi normals? pripadne zkus oznacit vsechny body a ctrl+n |
Autor: | zgerbiak [ ned kvě 20, 2007 12:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Preco mas na tych paletach Smooth? Viac ako textura zeme mi bije do oci mapovanie texturi na sudoch. Pri texturach skus zapnut tlacitko nor. |
Autor: | thool [ ned kvě 20, 2007 1:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
pohled je urcite lepsi mozna bych zkusil tu texturu zrusit a dat uplne novou.. pomoci UV mapovani by nemel byt problem ji nasadit pekne drevo vypada nesrovnatelne lip |
Autor: | Bumpkin [ ned kvě 20, 2007 1:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Adeneth: kdyz mas na kazdym sudu jeden a ten samej matros tak je logicky ze kdyz u nej budes menit parametry tak se to zmeni na kazdym sudu, texturu nemapuj na tubu ale na kostku, nebude ti pak delat to divny zhusteni, pak vymen texturu za jinou je otresna treba neco takovyho |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |