blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Trombone - Final http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=4753 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | vojtas1 [ ned kvě 20, 2007 12:24 am ] |
Předmět příspěvku: | Trombone - Final |
◘ Zdravím - použil jsem hdri, kterou jsem našel + se mi povedl pěkný fake, aby nebyla ta fotka i v pozadí trombonu, ale jen na laku (stačí jeden plane ![]() ◘ A prosím o Vaše připomínky jak by se dal lak, nebo nasvícení vyladit atd. ◘ Tak a tady je poslední verze : ![]() Už bych to nechal. Takhle navíc působí důležitě. |
Autor: | Sagi [ ned kvě 20, 2007 12:31 am ] |
Předmět příspěvku: | |
rady k prepalum? to snad vidis ze to neni prepalene ne? jinak bych poradne zapracoval na materialu... |
Autor: | vojtas1 [ ned kvě 20, 2007 1:19 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Sagi píše: rady k prepalum? to snad vidis ze to neni prepalene ne? jinak bych poradne zapracoval na materialu...
ehm ehm. Přepal a blbý kontrast tam jsou určitě a materiál prostě u pozounu není na vychytávání. Já jsem jen vyladil, aby to správným poměrem odráželo a přitom zůstávala zlatá barva a takhle to vypadá v reálu (na trombon hraju). Blbý je akorát, že všechny odrazy strašně ovlivňuje světlo - ty šedé oblasti jsou šedé jen kvůli špatnému nasvícení. |
Autor: | Sagi [ ned kvě 20, 2007 1:21 am ] |
Předmět příspěvku: | |
prepal tam nevidim, ale takhle ten material proste v realu nevypada.. nezlob se |
Autor: | vojtas1 [ ned kvě 20, 2007 2:39 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Teď se mi nabíjejí baterky, ale zítra udělám pár fotek, aby jsi to viděl sám, že tak vypadá ! Mám ho před sebou a modeluju / materiáluju, tak snad ještě nejsem slepej. Jediný co ti může vadit je to, že tam není žádná HDRI mapa, takže pořádně nevyniknou odrazové schopnosti. |
Autor: | Pitris [ ned kvě 20, 2007 8:02 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Jednou se me kdosi ptal, proc je ve vesmiru tma. Neni tam tma, jen tam neni nic, o co by se mohlo svetlo odtrazit a bylo by vided. Ja to malinko otocim na Tvuj pripad. Je to to takove divne, protoze mas velmi leskly material a nema se v nem co odrazet. Dej okoli HDRI mapu (nebo ji jako fake namapuj primo na trubku) a uvidis jaka to bude parada. ![]() |
Autor: | vojtas1 [ ned kvě 20, 2007 12:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Pitris píše: Dej okoli HDRI mapu (nebo ji jako fake namapuj primo na trubku) a uvidis jaka to bude parada.
![]() Mno vím, že by to bylo s hadri hezčí, ale nevím, kde mám sehnat nějakou solidní mapu, která by byla logická. |
Autor: | Bumpkin [ ned kvě 20, 2007 1:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
vojtas1: ach jo, takovidle odpovedi miluju ![]() ![]() 1. bratr google 2. staci jen blba fotka dana do worldu 3. staci i jnejaka blba nesouvisejci s tim 4. hlavne si udelej peknej studio shot a kdyby neco odkazy na HDRI jsou i tady na foru ![]() a nebo obycejny stranky kam lidi posilaj fota http://www.morguefile.com/ chlape hledej hledej, a schovavej si odkazy!!!!!!! to je nejdulezitejsi!!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Sagi [ ned kvě 20, 2007 1:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
vojtas1 píše: Pitris píše: Dej okoli HDRI mapu (nebo ji jako fake namapuj primo na trubku) a uvidis jaka to bude parada. ![]() Mno vím, že by to bylo s hadri hezčí, ale nevím, kde mám sehnat nějakou solidní mapu, která by byla logická. jakakoliv HDRI z mistnosti je logicka. |
Autor: | vojtas1 [ úte čer 26, 2007 9:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Opět jsem aktualizoval a už myslím, že to může být finální verze, ne ? Tak se podívejte na první příspěvek a prosím, jestli se to dá ještě vylepšit, tak napište. ↑ ↑ ↑ |
Autor: | Pitris [ úte čer 26, 2007 10:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Posun trochu barvu do cervena a sniz saturaci. Mosaz neni tak zluta, jako zlato |
Autor: | vojtas1 [ úte čer 26, 2007 10:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Pitris píše: ... a sniz saturaci...
A to je ? ![]() ![]() |
Autor: | Genom [ úte čer 26, 2007 10:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
saturace neboli sytost barev... k tomu modelu...ztmavil bych trochu pozadí...moc září a materiál trubky je špatně čitelný...možná bych ještě trochu ztmavil "žlutou" barvu... |
Autor: | vojtas1 [ úte čer 26, 2007 11:42 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak jestli jsem to dobře pochopil, tak : ◘ Barvu jsem posunul blíže k červené ◘ V tom čtverci na výběr barvy, jsem ten puntík stáhl o kousek níže, aby nebyla výsledná barva tak sytá. Ale teď je zase vidět víc chyb - jako přesvícené vzpěry (ty stříbrné "tyčky") no ale to kdyžtak opravím až zítra - a jiné chyby ? .. jo a je tohle pozadí lepší pro čitelnost matroše ? Možná by měl být přeci jen trošku světlejší, ale něco mezi, ne ? |
Autor: | Genom [ stř čer 27, 2007 1:46 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Pozadí je lepší...ještě dotaz - jak máš tvořenej ten matroš těch chromovej tyček?Vypadá to jako kdyby měl matroš zaplou emitaci... |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |