blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Trombone - Final
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=4753
Stránka 12

Autor:  vojtas1 [ ned kvě 20, 2007 12:24 am ]
Předmět příspěvku:  Trombone - Final

◘ Zdravím - použil jsem hdri, kterou jsem našel + se mi povedl pěkný fake,
aby nebyla ta fotka i v pozadí trombonu, ale jen na laku (stačí jeden plane
:wink:)

◘ A prosím o Vaše připomínky jak by se dal lak, nebo nasvícení vyladit atd.

◘ Tak a tady je poslední verze :

Obrázek

Už bych to nechal. Takhle navíc působí důležitě.

Autor:  Sagi [ ned kvě 20, 2007 12:31 am ]
Předmět příspěvku: 

rady k prepalum? to snad vidis ze to neni prepalene ne? jinak bych poradne zapracoval na materialu...

Autor:  vojtas1 [ ned kvě 20, 2007 1:19 am ]
Předmět příspěvku: 

Sagi píše:
rady k prepalum? to snad vidis ze to neni prepalene ne? jinak bych poradne zapracoval na materialu...

ehm ehm. Přepal a blbý kontrast tam jsou určitě a materiál prostě u pozounu není na vychytávání. Já jsem jen vyladil, aby to správným poměrem odráželo a přitom zůstávala zlatá barva a takhle to vypadá v reálu (na trombon hraju). Blbý je akorát, že všechny odrazy strašně ovlivňuje světlo - ty šedé oblasti jsou šedé jen kvůli špatnému nasvícení.

Autor:  Sagi [ ned kvě 20, 2007 1:21 am ]
Předmět příspěvku: 

prepal tam nevidim, ale takhle ten material proste v realu nevypada.. nezlob se

Autor:  vojtas1 [ ned kvě 20, 2007 2:39 am ]
Předmět příspěvku: 

Teď se mi nabíjejí baterky, ale zítra udělám pár fotek, aby jsi to viděl sám, že tak vypadá ! Mám ho před sebou a modeluju / materiáluju, tak snad ještě nejsem slepej. Jediný co ti může vadit je to, že tam není žádná HDRI mapa, takže pořádně nevyniknou odrazové schopnosti.

Autor:  Pitris [ ned kvě 20, 2007 8:02 am ]
Předmět příspěvku: 

Jednou se me kdosi ptal, proc je ve vesmiru tma. Neni tam tma, jen tam neni nic, o co by se mohlo svetlo odtrazit a bylo by vided. Ja to malinko otocim na Tvuj pripad. Je to to takove divne, protoze mas velmi leskly material a nema se v nem co odrazet. Dej okoli HDRI mapu (nebo ji jako fake namapuj primo na trubku) a uvidis jaka to bude parada. :wink:

Autor:  vojtas1 [ ned kvě 20, 2007 12:15 pm ]
Předmět příspěvku: 

Pitris píše:
Dej okoli HDRI mapu (nebo ji jako fake namapuj primo na trubku) a uvidis jaka to bude parada. :wink:

Mno vím, že by to bylo s hadri hezčí, ale nevím, kde mám sehnat nějakou solidní mapu, která by byla logická.

Autor:  Bumpkin [ ned kvě 20, 2007 1:02 pm ]
Předmět příspěvku: 

vojtas1: ach jo, takovidle odpovedi miluju :lol: :lol: nevim kde ji mam sehnat.....
1. bratr google
2. staci jen blba fotka dana do worldu
3. staci i jnejaka blba nesouvisejci s tim
4. hlavne si udelej peknej studio shot

a kdyby neco odkazy na HDRI jsou i tady na foru :wink:


a nebo obycejny stranky kam lidi posilaj fota http://www.morguefile.com/

chlape hledej hledej, a schovavej si odkazy!!!!!!! to je nejdulezitejsi!!!
:wink: :wink: :wink: :wink:

Autor:  Sagi [ ned kvě 20, 2007 1:31 pm ]
Předmět příspěvku: 

vojtas1 píše:
Pitris píše:
Dej okoli HDRI mapu (nebo ji jako fake namapuj primo na trubku) a uvidis jaka to bude parada. :wink:

Mno vím, že by to bylo s hadri hezčí, ale nevím, kde mám sehnat nějakou solidní mapu, která by byla logická.


jakakoliv HDRI z mistnosti je logicka.

Autor:  vojtas1 [ úte čer 26, 2007 9:41 pm ]
Předmět příspěvku: 

Opět jsem aktualizoval a už myslím, že to může být finální verze, ne ? Tak se podívejte na první příspěvek a prosím, jestli se to dá ještě vylepšit, tak napište. ↑ ↑ ↑

Autor:  Pitris [ úte čer 26, 2007 10:14 pm ]
Předmět příspěvku: 

Posun trochu barvu do cervena a sniz saturaci. Mosaz neni tak zluta, jako zlato

Autor:  vojtas1 [ úte čer 26, 2007 10:21 pm ]
Předmět příspěvku: 

Pitris píše:
... a sniz saturaci...

A to je ? :oops: :?:

Autor:  Genom [ úte čer 26, 2007 10:48 pm ]
Předmět příspěvku: 

saturace neboli sytost barev...

k tomu modelu...ztmavil bych trochu pozadí...moc září a materiál trubky je špatně čitelný...možná bych ještě trochu ztmavil "žlutou" barvu...

Autor:  vojtas1 [ úte čer 26, 2007 11:42 pm ]
Předmět příspěvku: 

Tak jestli jsem to dobře pochopil, tak :

◘ Barvu jsem posunul blíže k červené

◘ V tom čtverci na výběr barvy, jsem ten puntík stáhl o kousek níže, aby nebyla výsledná barva tak sytá.

Ale teď je zase vidět víc chyb - jako přesvícené vzpěry (ty stříbrné
"tyčky") no ale to kdyžtak opravím až zítra - a jiné chyby ?
.. jo a je tohle pozadí lepší pro čitelnost matroše ?
Možná by měl být přeci jen trošku světlejší, ale něco mezi, ne ?

Autor:  Genom [ stř čer 27, 2007 1:46 pm ]
Předmět příspěvku: 

Pozadí je lepší...ještě dotaz - jak máš tvořenej ten matroš těch chromovej tyček?Vypadá to jako kdyby měl matroš zaplou emitaci...

Stránka 12 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/