blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Malá strana http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=3012 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | cpt.Hollister [ úte kvě 30, 2006 3:00 pm ] |
Předmět příspěvku: | Malá strana |
Tak už mám po maturitě, takže už si můžu dovolit prosedět celej den u PC Už dlouho sem si chtěl zkusit nějakou tu architekturu..tak sem na googlu našel foto nějaký bezejmenný malostranský uličky a rozhodl sem se jí vyblendit. orig. photo: http://www.experienceprague.com/pics_pa ... %20b&w.jpg btw. nevíte někdo náhodou jak se ta ulička jmenuje? rád bych to dal na ceduli |
Autor: | viduka [ stř kvě 31, 2006 5:53 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Mno, jentak dal, pekny to je, mohlo by z toho bejt pekny zatisi. A az nekdy budes v Praze tak se urcite projdi Malou stranou. (ale bacha at nezakopnes o nejakyho "turistu") |
Autor: | cpt.Hollister [ stř kvě 31, 2006 8:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
progress.... |
Autor: | ondre.j [ stř kvě 31, 2006 8:58 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
FAkto vypada pekne, pritom neni uplne nejtezsi na modelovani. Dobrej napad! |
Autor: | Bumpkin [ stř kvě 31, 2006 9:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
heh pekny ale poloz vic kameru k zemi a natoc ji nahoru a pak malinko zmensi okap, jinak faaakt smekam |
Autor: | cpt.Hollister [ stř kvě 31, 2006 10:54 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
2ondre.j no nejtěžší na modelování to fakt neni akorát uděmám díry do plane a pak tam rozkopíruju ty ozdoby okolo oken Ale ještě nevim jak vyřešim ty chodníky a silnici....přes bump se mi to moc dělat nechce, protože si nejdem jistej jak by to dopadlo...ale zkusim to asi taky 2Bumpkin: postavení kamery sem zatim ještě nejak moc neřešil...ted sem to dal jen tak jak to bude zhruba vypadat a aby to bylo tak nějak vidět |
Autor: | cpt.Hollister [ čtv čer 01, 2006 6:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
stále nemám co jinýho na práci tak pomalu pokračuju... -dodělány okna; -zůženy okapy; -lehce pootočena kamera aby byl trochu víc vidět dům; -přidány lampy (lehce inspirovány blitzovým tutoriálem v pixelu ); -přidán náznak chodníku. |
Autor: | Bumpkin [ čtv čer 01, 2006 8:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
vzadu ten vjezd udelej az na zem a vyssi a pokud je uz na zemi tak natoc lip kameru pod timhle uhlem to nejni moc poznat a jinak pokracujes moooc dobre zatim se mi to mooooc libi |
Autor: | cpt.Hollister [ čtv čer 01, 2006 8:29 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no, já ten barák ještě trochu natočim, protože podle obrázku to na mě dělá dojem že na sebe nejsou ůplně kolmý... |
Autor: | cpt.Hollister [ sob čer 03, 2006 7:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
pořád pokračuju... |
Autor: | Bumpkin [ sob čer 03, 2006 7:51 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
na levym baraku je videt ze je to jen ten predek tak ze nezapomen tam dat aspon plane ( je to videt na stinu) jinak se mi to moc libi se zvedavej na textury |
Autor: | cpt.Hollister [ sob čer 03, 2006 8:00 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
2Bumpkin: ten levej barak je teprv zacatek.....a na textury sem taky zvědavej.... :/ |
Autor: | vosa [ pon čer 05, 2006 9:27 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Zatim mi prijde dost siroka. Nevypada tak utulne jako orignal :]. Mozna to je taky tim, ze nejsou detaily na chodniku. Vypada to slibne. |
Autor: | Bumpkin [ pon čer 05, 2006 5:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
heh timdle stylem bych to nedelal uz sem to zkousel mel sem zhruba 15 sten a kazda byla asi ze 40 kamenu a jeden kamen mel asi 32 vertexu a pak sem ten barak renderoval dva dny a nic pac mi to cele spadlo |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |