blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Assassin /----/ http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=2831 |
Stránka 1 z 6 |
Autor: | Blitz [ stř dub 19, 2006 6:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | Assassin /----/ |
nejaky novy modylek do sceny, snad se to dokopu nekam dotahnout je to hlava budouciho charakteru, ve scene by mnel byt videt tak po pas |
Autor: | Zealot [ stř dub 19, 2006 6:57 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Dost dobrej model libi se mi to... kez nekdy budu taky umet modelovat tka jak ostatni |
Autor: | Master03 [ stř dub 19, 2006 7:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
je to vyborny, akorat se mi moc nezda kdyz je ta hlava cela zaoblena tak ze ten nos a "pusa" sou takovy hranaty, je mi jasny ze to je schvalne |
Autor: | kaucukovnik [ stř dub 19, 2006 7:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
WOW Pokazde me uzemnis. Fakt super. Trosku se mi zda ze to dela problemy na preostrednim obrazku u nosu - spoj 1/3 a 2/3 odspoda. Takove cerne hajzliky. |
Autor: | Ragnos [ stř dub 19, 2006 7:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Zajimavý desing, už vidím ty skvělé textury. Jak budeš řešit to smoothovaní některých nezasmoothovaných částí? Kdybych na to použil subsurf a pak zasmoothoval tak nebudu mít někde tak ostré, když to potahám přes weighted creases tak to taky nebude úplně ono a když zahustím přes loopcut, tak mi někde vzniknou takové škaredé hrbolky v místech kde jsem to nechtěl zahustit. S autosmoothem nemám moc velké zkušenosti, že by přes něj? Tohle by mě opravdu zajímalo občas se s obdobným problémem setkávám. Jinak zatím dobrá práce. btw. teď mi moje rendery přijdou opravdu droboučké |
Autor: | Blitz [ stř dub 19, 2006 10:34 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
diky... G_Taurus-proc by ti meli pri pouziti loop cut vzniknout nejake hrbolky?pridas rez pobliz hrany, nejlepe z obou stran mas treba v pripade te mrizky v tlame kranou krivku s hranami ostrymi jako britva:) |
Autor: | Blitz [ stř dub 19, 2006 11:19 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
moner píše: Jako vždy skvělý obrázek. Rád bych věděl jaké jsi použil osvětlení(světla, úhly a tak.) a hodnoty pro tento render.?
no to je takhle trochu obtizne jednoduše popsat, navic u wip kde ten render je opravdu hodne z rychla...renderovno je to samozrejme v yafray, jedno hlavni svetlo, to hazi stiny a ma ten trochu bezovy odstin, pak proti svetlo, to je to modre- spot pro kontrast, no a pak jsem jeste hodil jedno zespodu, opet spot tentokrat trochu sedozelene..no a + GI cashe, trochu zvysena gamma a intenzita GI..ale vsechno je to stejne jen rychlovka nema to myslim valnou informacni hodnotu v tomto okamziku:) |
Autor: | Blitz [ čtv dub 20, 2006 10:43 am ] |
Předmět příspěvku: | |
muzu? cca do 6 minut kazdy |
Autor: | Blitz [ sob dub 22, 2006 3:27 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
mensi update |
Autor: | Blitz [ sob dub 22, 2006 3:37 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jinak co se ještě tyka toho tutorialu, na yafray už tu je jeden nepřekonatelny, tudiz mozna nejake obycejne making of by slo pak udelat..uz hoodne dlouho se chystam na nejaky tutor na modeling, v podstate uz jsem rozhodnuty to udelat fornou videotutorialu, takze az bude chut a cas tak se do doho pustim, nicmene chce to cas |
Autor: | Blitz [ sob dub 22, 2006 3:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jeste jeden pohled... |
Autor: | Blitz [ sob dub 22, 2006 3:46 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
moner píše: nevím jestli je to chyba v renderu nebo chyba v modelování.
1 a 3 je chyba wipu, neni to jeste final a jednoduse prosvita pozadi, druhy render |
Autor: | Blitz [ sob dub 22, 2006 3:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
resis dost nepodstatny detaily, je jasny ze takovy zjevny veci si vsimnu taky ze na druhy strane nejsou nektery prvky ozrcadleny a ty vlasy sejdrem protoze slouzi jen k zakladnimu rozvrzeni proporci, o to tu ale preci v tehle fazi nejde |
Autor: | Blitz [ sob dub 22, 2006 3:54 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jinak jestli myslis jen ten vrsek oblouku hlavy to je jen takovy opticky efekt jak ty vlasy jsou sejdrem, soumnerne to je |
Autor: | Blitz [ sob dub 22, 2006 4:00 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
moner píše: ok, sry.
to je v pohode i tak dik za pripominky...neber mne moc vazbe sem mozna trochu podrazdeny protoze jsem vcera dlouho do noci makal a dnes rano delal tohle takze toho mam celkem dost cas dat si jit pauzu a vyvetrat se ven do toho krasneho pocasi |
Stránka 1 z 6 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |