Právě je stř čer 26, 2024 12:48 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 167 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: pon kvě 17, 2010 6:23 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
muhewwheeheh, davam sem updaty rychleji nez vy stacite psat :twisted:

Tady je par renderu.. dnes jsem cely den vektoroval jednu komercni praci, takze jsem na to nemel moc casu, ale par dodelavek tam bylo, jen nejsou prilis videt. Hlavne co se chodniku tyce.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: pon kvě 17, 2010 9:34 pm 
Offline
..
..

Registrován: stř kvě 12, 2010 4:14 pm
Příspěvky: 40
Ty jsi dobrej blázen no :-)

Je to fakt úžasný. Nádherně udělané texturky, vše detailně propracované... Mimochodem ta tráva je taky prvotřídní. To ještě musím hodně cvičit. Dělám teď netexturovanej barák podle nákresů co mi dali známí (budou stavět a chtějí se podívat jak to bude vypadat) tak si taky cvičím architekturu a její osvětlování. Ale takovej megaprojekt to fakt není :-). Klobouk dolů a palec nahoru.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: pon kvě 17, 2010 10:02 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 25, 2009 3:24 pm
Příspěvky: 657
nádhera. ja si myslím, že by si to zaslúžilo aspoň minimalistické RPG/adventúrku v štýle return to krondor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: pon kvě 17, 2010 11:59 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 27, 2009 2:27 pm
Příspěvky: 567
Jo ,já bych tam aspoň udělal aby se šlo procházet po tom městečku z první osoby. To nastavení je práce na pár minut a každej by si to mohl prohlídnout jak by se mu chtělo :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: úte kvě 18, 2010 10:09 am 
Offline
..
..

Registrován: stř kvě 12, 2010 4:14 pm
Příspěvky: 40
noob píše:
Jo ,já bych tam aspoň udělal aby se šlo procházet po tom městečku z první osoby. To nastavení je práce na pár minut a každej by si to mohl prohlídnout jak by se mu chtělo :-)



Tak tak, to by se nám hned zvýšila životní úrověn :emo17: .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: stř kvě 19, 2010 1:35 am 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Takze jsem zacal delat na dalsim velkym domu.. A tady je progress.. Triangle count je 11322.

Ty ctyri dvere vedle sebe samozrejme vypadaji velmi divne, ja vim.. je to kvuli rozkopirovani.. Zitra snad dodelam nejaka okna :-) Na poslednim renderu je videt chyba v mapovani u te kostky nad obloukem.. To opravim.
Mely by to byt 4 hodiny prace vse dohromady (krome vyroby textur.. tedy jen modelovani a mapovani).

Pripadaji vam ty 2 vodorovne linky u hornich oken dobre? Ono kdyz tam nejsou, tak je to oproti oknum dole takove chude a nevyvazene.. Tak nevim. Ale asi to udelam nejak jinak.

Snad bude cely kompletni zitra, toto je asi jen 10% celeho domu :-D (ma vice zdi a nektere i delsi nez tahle). Ostatne kdyz se podivate sem: http://the-eleventh.com/files/images/rocvalley_40.jpg tak ten cely bily nacrt napravo je tento dum.. zatim mam jen tu predni zed.

ObrázekObrázek
ObrázekObrázek
ObrázekObrázek
ObrázekObrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: stř kvě 19, 2010 1:23 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 25, 2009 3:24 pm
Příspěvky: 657
mne swa tie linky páčia, aj keď, priznám sa, renesančnú architektúru poznám len z chodenia po brne.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: stř kvě 19, 2010 5:47 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Tak jsem upravil a otexturoval houskovy altanky. Prace asi na 4 hodiny.

ObrázekObrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: stř kvě 19, 2010 9:39 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Dodelal jsem vetsinu modelu tohoto domu. Ted uz to bude predevsim o rozkopirovani casti a spojovani + par malych uprav sem a tam.

ObrázekObrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: čtv kvě 20, 2010 12:17 pm 
Offline
..
..

Registrován: stř kvě 12, 2010 4:14 pm
Příspěvky: 40
Nádhera. Jenom pozor na ten posledni render. U listu stromu ti tam nejak blbne alpha.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: čtv kvě 20, 2010 11:02 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 31, 2007 2:39 pm
Příspěvky: 569
Bydliště: ČR> Frýdek-Místek >Frýdlant n.O.> Pržno
jak jsem psal, paráda, akorát ty altánky bych na to náměstí už necpal, ty by se hodily spíš do nějaké zahrady a uvniř by byla třeba nějaká elikvie ;-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: čtv kvě 20, 2010 11:17 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Forseti píše:
jak jsem psal, paráda, akorát ty altánky bych na to náměstí už necpal, ty by se hodily spíš do nějaké zahrady a uvniř by byla třeba nějaká elikvie ;-)

Uvidim.. odendat je muzu kdykoli, tak jsem o tom premyslel.. :-)

burundunguru: Ja vim, ale neresim :-D.. Stava se to jen pokud je za alphou objekt bez materialu.

Edit: Tak takto jsem pokrocil za dnesek.. Neco podobneho jsem jeste nemodeloval, tak to bylo takove vselijake a s vysledkem nejsem uplne spokojen.. ale uz nemam silu neco predelavat, takze to tak necham i se vsemi chybami.

Napriklad jsem jeste chtel pridat na ten okraj okna, ale zkratka jsem toho se stavajicim rozpolozenim budovy nedokazal docilit.

Mozna bych mohl mustek spojujici dve budovy zuzit jen na sirku jednoho bloku a pak bych tam dokazal dat po obou stranach sloupce oken.. ale asi na to prdim a dam tam pak brectan :twisted:, stejne bych tam potom lehce doprostred nenacpal dvere.
Okoli budovy co se chodniku tyce budu delat az bude finalizovana.

A nejspis se na rocvalley, co se aktivniho modelovani tyce (nejake mensi dodelavky prichazi v uvahu..ted jsem modeloval i nekolik hodin denne v kuse), po tomto modelu pro ted vykaslu a zase neco dodelam na zacatku prazdnin v cervenci, kdy na to bude opet cas.

Pridavam jeste render bez materialu a pouze s AO, to je docela zajimave :|.

Obrázek
Obrázek
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: pát kvě 21, 2010 8:34 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Jsem prilis unaveny a z premysleni o meste a jeho modelovani me boli jak hlava tak oci.. pro ted toho na nejaky cas nechavam, takze zadne velke updaty bych necekal

Vylepsil jsem trochu material skla.. ale porad se mi vubec nezda.. jak se da udelat, aby to co se odrazi bylo tmavsi? a nemelo primo svoje barvy, ale nejake tmavsi? chtelo by to, aby tam bylo jen malo videt v tom odrazu, aby tam spis byl nejaky specular komplet odraz okna a pak k tomu odraz oblohy relativne svetly..

ObrázekObrázek
ObrázekObrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: pát kvě 21, 2010 11:36 pm 
Offline
____
____
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 13, 2004 7:58 am
Příspěvky: 717
Bydliště: Prostějov
co dát za okna černý plane a udělat je průhledná ... pak budou pod určitými úhly černá teda mimo vnitřní část oken ...pokud bude jen jednostranná textura, tak přímo v enginu budou z místností ty plane úplně průhledné... teda snad ... záleží na enginu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: čtv kvě 27, 2010 11:02 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Dobra zprava! Nejspis uz mame vybrany engine -> http://en.wikipedia.org/wiki/Id_tech_4 jeste to potrva nez vyjde zdarma k nekomercnim ucelum, mozna take az pristi rok.. ale kazdopadne je pro nas velmi dobre pouzitelny a nastroje nejspis nebudou vubec spatne. Zaroven pobezi na Macu, Linuxu a Windowsu.

Zatim nevim, zda-li bych mel shanet grafiky pro projekt co delaji v jinych programech nez je blender a co trebas ani neumi cesky. To si jeste musim rozmyslet. Kazdopadne toto by uz mohlo fungovat.


Tady ukazka normal mapy (je prehnana kvuli nasviceni primo ze strany) a jeste trochu te prirody co jsem ted nedavno udelal.. Zatim v zadnem pripade ne ve finalni verzi.. puvodne to byl jen zkusebni render.

ObrázekObrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 167 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz