blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

psychotronicky vseobecny thread pre wip
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=5354
Stránka 66

Autor:  Sagi [ pát dub 03, 2009 11:53 am ]
Předmět příspěvku: 

dojem kazí podivná perspektivní deformace.. :(

Autor:  psychotron [ ned dub 05, 2009 10:49 am ]
Předmět příspěvku: 

ak najdem nejaky vhodny HDRI environment tak to mozno prerenderujem kvoli odrazom na hrnci.. ale ci necham aj pozadie, no neviem... taketo prazdne cierne pozadie mi vyhovuje pretoze ladi s celou tou myslienkou, skratka na hubach sa reality menia to je cele... obycajne ti tiez cibule nelevituju po kuchyni ze :)

sagi je to normalna sirokouhla kamera, ziaden extrem... keby tam bolo sudkovite skreslenie mozno by ti to nepripadalo ako podivna perspektivna deformacia :)

to antharon: :twisted:

Autor:  Sagi [ ned dub 05, 2009 11:34 am ]
Předmět příspěvku: 

Skutečný pravý úhel, by se neměl nikdy zobrazovat jako menší než 45°..

Tedy roh toho vařiče je asi moc ostrý... Nedokážu si představit optiku, které ti to takhle zdeformuje.. to jsem viděl jen ve 3D grafice. Ale může se samozřejmě mýlit.

Autor:  Pitris [ ned dub 05, 2009 12:32 pm ]
Předmět příspěvku: 

Sagi píše:
Skutečný pravý úhel, by se neměl nikdy zobrazovat jako menší než 45°..

Tedy roh toho vařiče je asi moc ostrý... Nedokážu si představit optiku, které ti to takhle zdeformuje.. to jsem viděl jen ve 3D grafice. Ale může se samozřejmě mýlit.

To není tak úplně pravda. Každé široké ohnisko (18mm a méně) udělá přesně tohle. Chyba v tomto případě by mohla být ta (záměrně neříkám že je), že čím širší ohnisko, tím se nutné cpát ústřední motiv blíže k optické ose. Na druhou stranu to vidím právě v tomto případě jako záměr. Rozmazání pohybem, nezvyklý barevný nádech a nepřirozeně široké ohnisko je právě to, co má navodit dojem, že pozorovatel je tak nějak "na houbičkách". Mě se to líbí tak jak to je.

Stránka 66 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/