Ahoj,
píšu, protože mám na starosti animatik a zanedlouho odjíždím na dovolenou, tak aby bylo k dispozici aspoň něco a mohli jste se k tomu případně vyjádřit..
Celý děj podle rozpisu scén, jak mi je poslal Majkel by měl vypadat takhle:
Citace:
1 - nejdriv bych zabral letadlo, prulet takovej ten akcni
2 - pak zaber na cloveka, ten by stal a podival by se vhuru, uvidel by letadlo a zacal by utikat
3 - zase strih na etadlo
4 - jak pousti bombu
5 - a pak nejak zabrat cloveka i s tim autem jak ho to odhodi
rozsah měl být 10-30 s. do čehož se rozhodně nevejdeme..
(nebo ne tak, aby scény nebyly extrémně naplácaný na sebe)
zatím mám předběžně hotový scény 1-4, poslední budu dodělávat až se vrátím, dostal jsem návrh od Majkla rozdělit ji vpodstatě na dvě scény:
Citace:
no jak teda běží před tou stíhačku tak stíhačka vystřelí a outo bouchne to bude ten spomalený záběr a odhodí ho to ale aby ho to odhodilo když došlápne na levou nohu a proletí jakoby zádama no a tady bych chtěl záběr detailní na jeden střep ve kterym bude odraz jeho tváře a jak mu ten střep rozřízne tvář voják dopadne převalí se na břicho a zůstane ležet
popravdě mi to s tím střepem připadá trochu překomplikovaný a bude to dle mýho ve finále i dost náročný na animaci, aby to vypadalo tak jak má, na druhou stranu, pokud by se to povedlo, mohlo by to vypadat dobře, takže bych rád slyšel vaše názory..
odkaz na animatik je
TADY (mpeg-4):
ještě to není moc vyladěný, zatím jsem tomu nevěnoval zase tolik času, takže tady jsou věci, který bych ještě předělal:
hned na začátku se může zdát dlouhý prostor, kdy přilétá stíhačka a není ji vidět, ale to by měl spravit zvukový efekt..
v druhé scéně je rozhlížející se voják, podle mýho by nebylo špatný dát mu do ruky zbraň, jako že tam patroluje, aby dávalo smysl, proč tam vlastně tak stojí..
v další scéně stíhačka pouští raketu, možná by to chtělo celý zpomalit, aby byl zřejmější průlet rakety..
v zatím poslední scéně letí raketa k cíli, taky by možná celá snesla trochu zpomalit, především nakonci, asi přidám i třes kamery, aby se zdůraznila dynamičnost..
přechod z téhle scény bych si představoval přesvětlením a rozmazáním do slow-motion záběru letícího vojáka, který prorazí skleněnou výlohu a pak teda případně ta scéna se střepem, zrychlení a dopad na zem, chvilku staťák a stmívačka..
jinak modely a zakostění postavy celkem sux, s tím jsem se moc nepáral.. chystám taky přidat framecounter a počítadlo času..
Toť zatím vše, čekám na komentáře a připomínky, čím víc jich bude, tím líp, ocením nápady nebo návrhy..