blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
psychotronicky vseobecny thread pre wip http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=5354 |
Stránka 5 z 6 |
Autor: | psychotron [ stř říj 29, 2008 3:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
davnejsie som robil rychly test noveho yaf(a)ray 0.1.0 r277 nemal som dost casu tak materialy su len velmi narychlo (neodladene) ale s vysledkom som spokojny, hlave s tou GI strankou veci RT je vysoky pretoze tam bolo vela AA passov a samplov a pretoze AMD64 3000+ |
Autor: | Sagi [ stř říj 29, 2008 4:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
výsledek pěkný, ale aby ne se třemi miliony fotonů |
Autor: | psychotron [ stř říj 29, 2008 4:55 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
pocet fotonov nejak dramaticky RT nehovplyvnoval tak som ich dal vela... ta miestnost bola dlha takze od okna aby sa tam svetlo dostalo na druhy konec nastavil som vela odrazov a aby to nebolo take zasumene a boli pekne hrany nabombil som tomu vela AA, dokopy to bolo 50 samplov |
Autor: | psychotron [ úte lis 04, 2008 12:13 am ] |
Předmět příspěvku: | |
dalsi rychly pokus s yaf(a)ray 0.1.0 r287 tentokrat so sklom a vodou, kvoli nedostatku casu nemozem dodat kvalitnejsi render voda sa mi nepozdava... robil som ju cez glass material... inac dost sa mi yafaray pozdava, je rychly a vysledky sa pri vyssich AA celkom daju porovnavat aj s vray ale ani za svet sa mi nepodarilo 'vytvorit' causticu od toho pohara nech som robil co som robil (EDIT: tak som pouzil moznost 'fake shadows')... pritom pri photonoch by mala byt automaticky hm hm |
Autor: | psychotron [ úte lis 04, 2008 12:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
kedze sa mi ta voda nezdala, pozrel som sa jej na zubok... a predsa boli normaly smerom dovnutra ctrl+n nahlad: |
Autor: | psychotron [ úte lis 04, 2008 3:11 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
este dalsi rychly pokus tentokrat to asi vyzera najlepsie zda sa EDIT: vymeneny render (viac AA) |
Autor: | Karl0s [ úte lis 04, 2008 7:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ten poslednà výsledek se mi fakt lÃbà |
Autor: | psychotron [ pát lis 14, 2008 10:29 am ] |
Předmět příspěvku: | |
tak som skusil este viac AA samplov, najprv 8 a v dalsom passe 4 render time vyskocil na 10 hodin, to som veru necakal... a moc sa problematicke casti nevycistili veru.. chce to novy komp, alebo sa este lepsie pohrat s nastaveniami.. hm |
Autor: | psychotron [ stř lis 19, 2008 4:34 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
zacal som pracovat na teme do sutaze (makrofotografia) ak to bude vyzerat vaznejsie s ucastou, spravim zvlast wip thread |
Autor: | psychotron [ stř lis 19, 2008 11:22 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
mensi progres.... |
Autor: | psychotron [ sob lis 22, 2008 2:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
dalsi progres... este sa pohram s nohami, mesh motyla by mal byt potom kompletny, uz nechcem pridavat detaily - chcem pouzit hair particles, motyl je totiz v chlpaty |
Autor: | Akita [ čtv lis 27, 2008 8:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Cista prace |
Autor: | psychotron [ stř dub 01, 2009 11:59 am ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
..taaak dlho som tu nebol a kedze sa ma blender3d.cz zrusit podla dnesnych sprav (lol) tak sem este nieco hodim nech nezapadnem uplne prachom toto vzniklo z graficko/kreativneho battlu ktory sa odohral vcera cas za ktory som to zbuchal: 5 hodin (battle) + 3 hodiny (po uzavierke a odovzdani toho co bolo za 5 hodin -> hlavne ladenie matrosov, motion bluru a rendereru.. kedze som chcel vytrieskat z toho co najviac ked uz som mal scenu) textury su proceduralne (okrem dreva) nasvetlenie dvoma mesh svetlami (obyc. plane) render: luxrender v0.6 RC1 postprocess: luxrender v0.6 RC1
|
Autor: | smrq [ čtv dub 02, 2009 10:24 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
uha. velmi zajimava prace. ja bych jen doporucil vecpat neco do pozadi misto zde pouzite cerne. i kdyby jen tmavou, rozmazanou a nezretelnou fotku... |
Autor: | Antharon [ pát dub 03, 2009 8:04 am ] |
Předmět příspěvku: | |
hoooooouuuuubičkýýýýýýýý..... |
Stránka 5 z 6 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |