blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

psychotronicky vseobecny thread pre wip
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=5354
Stránka 46

Autor:  vojtas1 [ pát srp 15, 2008 8:46 pm ]
Předmět příspěvku: 

To vypadá moc pěkně. A co že to bude za projekt ?

Autor:  psychotron [ sob srp 16, 2008 1:21 pm ]
Předmět příspěvku: 

diky, az to bude tak to bude predajna automobilov :wink:

Autor:  psychotron [ pon srp 25, 2008 3:23 pm ]
Předmět příspěvku: 

hodim to aj sem... test novej feature blenderu - lightcuts s instantnou radiositou v blender internal renderi

rendertime na amd64 3000+ je 20 resp. 26 minut


Obrázek


Obrázek

Autor:  psychotron [ úte srp 26, 2008 1:49 pm ]
Předmět příspěvku: 

dalsi test GSoC lightcuts + instantna radiosita

cpu amd64 3000+ to renderovalo 2 hodiny a 30 minut, takze o rychlosti zatial asi rec nemoze byt, ale na to ze to je stale v plienkach, tak to vyzera slubne...

Obrázek

Autor:  tichi [ úte srp 26, 2008 1:59 pm ]
Předmět příspěvku: 

na interier by som jednoznacne doporucil indigo, aj ked jeho nevyhodou je rychlost renderingu tychto interierovych scen nasvetlovanych vacsinou z vonku slnkom. Ak ti nevadi dlhy RT tak vysledok pri spravnom nasvetleni by mal byt realnejsi.

Autor:  psychotron [ úte srp 26, 2008 3:18 pm ]
Předmět příspěvku: 

indigo poznam od verzie 0.5 a prave som sa s nim snazil renderovat ked som nevedel so svetlami v blenderi ani zatat (zaciatky - pomaly to uz budu 2 roky), pretoze mi prislo magicke ze to dokaze pocitat GI pekne realne z jedneho svetla...
ale kvoli tomu co si spomenul ho nepouzivam (dlhy RT)

klienti zvacsa chcu robit zmeny na poslednu chvilu a to keby som im zahlasil ze novu sadu renderov budu mat tak do tyzdna, asi by 2x na mna necakali myslim :)
preto som bol nuteny sa nejako ako tak naucit spoty a fakevat gi co to moje zrucnosti daju, aj tak to neni stale ono... GI je v architekture skratka nutnost

velmi sa tesim na novu render api, ked budeme bez problemov renderovat v hocijakom render engine...

a popravde povedane instant radiosita v blenderi prisla viacmenej z jasneho neba a ako clovek ktory stale nariekal ze potrebuje GI tak som to zacal trochu testovat... feature je este v hlbokom WIP vyvoji, takze uvidime casom ci to bude pouzitelne a do akej miery

Autor:  Antharon [ úte srp 26, 2008 5:14 pm ]
Předmět příspěvku: 

vyzera to ako AO.... kolko to pocita samostatnu scenu? (nie render, ale vypocet radiozitnej matice)

Autor:  Ragnos [ úte srp 26, 2008 5:27 pm ]
Předmět příspěvku: 

psychotron:2h 30min je masakr čas oproti VRayu :)

Autor:  tichi [ úte srp 26, 2008 6:30 pm ]
Předmět příspěvku: 

tiez robim nejake architektonicke vizualizacie a indigo sa mi zatial osvedcilo. Zakaznici boli celkom spokojni. Len ich musim vzdy upozornit, ze ak chcu mat pekny obrazok budu si muset viac pockat.
Skoda len, ze nie je niekedy dost casu nechat to bezat cez noc a je potrebne to spravit v nejakom rozumnom casovam intervale. Mal by som sa tiez pozriet na zubok tymto novym fukciam blenderu.

Autor:  Váca [ stř srp 27, 2008 8:40 pm ]
Předmět příspěvku: 

tak to sem zvědavej, jak dlouho to bude renderovat, až to bude ve finální verzi..někam si to schovej a až to bude o dost pokročilejší, tak můžeš vyrenderovat znova.. :)

Autor:  psychotron [ čtv srp 28, 2008 1:20 pm ]
Předmět příspěvku: 

antharon: ten tree pre lightcuts pocita tak od par sekund az po par minut podla toho kolko mu zadas svetiel, mno neviem ti odpovedat

ragnos: to ano, vray je vray

tichi: ked budem mat 4 jadra tak budem tiez skusat indigo na klientov :)

vacik156: uvidime ci este najdem ten blend potom.. do finalnej verzie asi este dlho

Autor:  Genom [ pát srp 29, 2008 8:19 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jsem rád, že někdo ten light cuts testnul... :) , výsledek vypadá pěkně...

Autor:  Sagi [ pon zář 01, 2008 3:43 pm ]
Předmět příspěvku: 

stejně zůstanu u MentalRaye :oops:

Autor:  psychotron [ pon zář 01, 2008 9:04 pm ]
Předmět příspěvku: 

Sagi píše:
stejně zůstanu u MentalRaye :oops:


pouzivas script na export do mentalray priamo z blenderu?

Autor:  djs_core [ úte zář 02, 2008 10:17 am ]
Předmět příspěvku: 

psychotron píše:
Sagi píše:
stejně zůstanu u MentalRaye :oops:


pouzivas script na export do mentalray priamo z blenderu?


Řekl bych že pužívá tuto upravenou verzi: http://graphicall.org/builds/builds/showbuild.php?action=show&id=384 -> Nic novějšího jsem nenašel :)

Stránka 46 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/