blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
yarpen wip http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=5349 |
Stránka 4 z 33 |
Autor: | yarpen [ sob črc 26, 2008 3:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Díky za předešlé komenty. Test vray - blender - monkey . |
Autor: | mafian [ sob črc 26, 2008 6:39 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Super |
Autor: | taby [ sob črc 26, 2008 7:38 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jak vidno, stále si držíš svůj styl. jak to vypadá s možným tutoriálem na textury. Ta textura omítky se láme (tedy spíše ta zeď) nebo je to špatně namapované? |
Autor: | vojtas1 [ sob črc 26, 2008 9:25 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Dost ostré stíny, na to, jaká je to dálka, ne ? Jinak cute. Jaký RT ? |
Autor: | Kexar [ sob črc 26, 2008 11:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
To zábradlí mně příde děsně nízko. |
Autor: | Karl0s [ sob črc 26, 2008 11:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
to zabradli nizko je...ale jinak render skvelej |
Autor: | Akita [ ned črc 27, 2008 8:42 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jj, Kryton ma pravdu :D, prijde mi to zabradli strasne nizko, ale uzasny |
Autor: | Váca [ ned črc 27, 2008 11:45 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jakej Kryton? |
Autor: | Genom [ pon črc 28, 2008 12:43 am ] |
Předmět příspěvku: | |
vacik156 píše: jakej Kryton?
Měl na mysly Kexara...má v avataru fotku Krytona z Červeného Trpaslíka... |
Autor: | Váca [ pon črc 28, 2008 9:16 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Genom píše: vacik156 píše: jakej Kryton? Měl na mysly Kexara...má v avataru fotku Krytona z Červeného Trpaslíka... aha, to sem jaksi nepochopil na červenýho trpaslíka se nedívám (a ani sem ho neviděl) |
Autor: | DonaldX [ pon črc 28, 2008 2:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Myslím že chybek je tam viac ale načo ich rozoberať ked je to iba test Svetlo je skvelé. Mna by skôr zaujímalo, ako si script do vray poradí s kaustikou. Kedže Monkey má mirror materiál, nejaká kaustika by sa tam mala vyskytnúť. Neskúšal to niekto? |
Autor: | Antharon [ pon črc 28, 2008 4:07 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ono miesto, kam by to malo vytvárať prasiatka je plne iluminované už od okna a ak ten mirror nie je nejak závratný, tak až také extrémne by to nemalo byť, predsalen je to vypuklé, tak sa to ešte rozptýli... |
Autor: | yarpen [ úte črc 29, 2008 8:57 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Další testy se světlem (rendery nejsou mimo doostření nijak upravované v postprocesu). První render - spot light, area light Druhý render - yafray sun + physical sun/sky Jinak scéna není moc dokonalá a chyb tam bude asi víc. Asi největší problémy mám zatím s nastavením materiálu u okna, bo odráží celou vnitřní část stěny i při nejmenším mirroru. Caustiku zatím zaplou nemám. |
Autor: | Alfisko [ úte črc 29, 2008 2:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
mozna jeste ta textura zdi vprva je namapovana az prilis huste.. btw: muzes mi prosim ukazat jaka to je textura? te zdi? PS: okno je to posledni, co by mi na scene vadilo (to jakoze je dobre) |
Autor: | yarpen [ sob srp 02, 2008 10:11 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
@ Alfisko : Tady je výřez textury která je namapovaná na stěně. Není tileable, takže jsem jí ani moc zahušťovat nemohl aby nevznikaly "přechody". |
Stránka 4 z 33 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |