díky díky
Som nečakal že sa vám to bude tak páčiť
Alfisko: torso optroti rukám - som si toho vedomý a najviac to vyskočilo až ked som ho napozoval. Skusím to nejak napraviť. Ostatné veci ktoré si spomenul sú v pláne - žili, tetovanie, jazvy. Takisto matroše - reťaze sú zatial len procedurálky a takisto oblečenie. Samozrejme, že pribudnú ešte kadejaké modne doplnky
btw: posunul som vertexy, nič viac nič menej. Navyše som ten výraz strelil od oka, takže si budem musieť naštudovať ešte niektoré časti tváre(najviac nad očami) Inak dík za vecnú kritiku. Toto som potreboval
Semiš : kedy si videl J. Ráža naposledy?
Vacik156: spravanie veškerých svalov je dosť nereálne, lebo je modelovaný do základnej pozy a komplet rigovaný cez IK. A na riging nie som žiadny borec. Keby som chcel simulovať správanie svalov, tak by ma asi šlak trafil
Už teraz ma pri malovaní závistlosti kostí bolela z toho hlava
Ale do finálnej pozy na tom ešte máknem
xixixao : DII je diablo 2? Ak áno, tak to beriem ako pochvalu
Vojtas1: jj hned som ťa pochopil. Tiež to vidím, ale je to trochu spôsobené aj tým, že nevidíš skutočné lytko, ale kus odevu. Ale stejnak máš pravdu, že to nepôsobí moc reálne
Sadam: ver tomu, že v blenderu sa toho dá urobiť omnoho viac
Dík za komenty - heclo ma to do ďalšej roboty
Premýšlam, že upustím od pôvodného steamkonceptu a urobím každému týpkovi zvlásť render