Právě je pát lis 22, 2024 10:31 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 235 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 16  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv črc 12, 2007 8:40 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
nazdarek tak tu mam mirnej test render materialu, pomahal mi s tim G_taurus, a hlavne Shinok z 3D studia budu ho projistotu citovat :wink: :wink:

Shinok:
Bumpkin: no pri cervenom laku by som daval specular tiez cerveny.. iba mierne svetlejsi nez je farba laku...
ked sa pozries na auto tak vidis len reflexie.. speculary nie.
A reflexie musia byt kontrastnejsie.. takze. ja ich davam cez fallof mapu - gardient z oboch stran.
to sklo mas nejake mliecne... daj ho uplne priesvitne.. daj mu tmavu farbu a velke reflexie. - ziadne speculary mu nedavaj tiez..

guma zatial moze byt.


Obecne by som nepouzival direktne svetlo.. iba nejake GI , skombinovat to pripadne s ambient occlusion v shope.

urcite by som pri takomto rendery neriesil hdri mapu, ktora dokonca akoby ti neobklopovala objekt.
Nad auto by som ako prve dal nejaky box alebo plane s materialom co svieti - biely self iluminated material..

potom by som pokracoval dalej v ladeni

a tady pak muj car paint
Obrázek
lak sklo a guma :wink: :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv črc 12, 2007 9:27 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 25, 2006 1:23 pm
Příspěvky: 429
Bydliště: Pardubice
No tak to je velkej pokrok. :thumbsup: Už se těšim až vyrenderuješ celý auto s těmito materiály. Určitě to bude super.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv črc 12, 2007 9:43 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
tak sem zkusil render auta
Obrázek

kareem: dik :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát črc 13, 2007 3:49 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 25, 2006 1:23 pm
Příspěvky: 429
Bydliště: Pardubice
Hned je to lepší. Teď to chce ještě dodělat model, dobře to nasvětlit a nastavit nějaký vysoký rozlišení renderu a velký počet samplů AO. Pak už jen počkat půl dne a auto v internalu bude na světě. :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát črc 13, 2007 5:32 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
kareem: hehe a vsiml si si vubec ze je to bez AO?? :lol: :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned črc 22, 2007 2:46 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
tak az pujde vkladani souboru k prizpevku dam sem jeden peknej blend soubor :wink: :wink: a kdybych na nej zapomel tak se pripomente :lol: :lol: :lol: ted pokud ho budete chtit (materialy)




Obrázek
Obrázek
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned črc 22, 2007 4:37 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
chybi tomu cerne ramy kolem oken.. nebo nejake mensi napojeni.. tohle vypada tak nerealne..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned črc 22, 2007 4:49 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
Af: zatim jen sklo bez tesneni bez niceho alfa mapu budu resit az pak :wink: :wink: ted si hraju s detailama :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 23, 2007 11:32 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
hehe nebudu radsi moc moje rodny forum ochuzovat :lol: este by me mohli kamenovat :lol: :lol:

Obrázek
Obrázek
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv črc 26, 2007 7:36 am 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
hehe tak uz mam asi skoro vsechno hotovo, ted uz jen peknou holku :lol: predelat zadni svetla a foto platno a auti muze jit do galerie :lol: :lol:

Obrázek
Obrázek
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv črc 26, 2007 9:51 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: čtv kvě 19, 2005 1:06 pm
Příspěvky: 157
pekny 8) , jen nejsou ty zpetny zrdcatka nizky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát črc 27, 2007 12:47 am 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
ten uplne bily odlesk by v realu asi nebyl.. nedokazu si to predstavit.. v realu maji auta odrazy jine.. je to asi i tim ze kolem nich neco je.. nevim.. neco se mi na tom porad nezda.. nedokazu presne urcit co, zkus tomu autu dat jinou barvu :)
btw na tom prostrednim picu ten ram u okna vypada vazne realne osviceny..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát črc 27, 2007 1:25 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř dub 25, 2007 8:51 pm
Příspěvky: 207
podla mna si to s tymi svetlami trochu prehnal, hlavne na 3. obrazku je lava strana osvetlena nejak moc a tie odrazy sa tam dost biju a prava strana je tmava, mne by sa tie odrazy hodili skor tam :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát črc 27, 2007 2:19 am 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
tak ze kompozice bude zhruba takova jako je na posledni obrazku, ty odrazy se vem nezdyji asi pro to ze to proste nejni nikde na ulici ale ve studiu cili stidiovy render :wink: (me osobne se zase nezda kdyz nekdo da do galerky postne fakt pekny auto a ma na nem HDRI mapu z okoly lesa napriklad ale pritom je okoly snehobile to fakt nejni realne) a jak af rika ze je tam fakt bili odraz to je zpusobeno tim ze ty odrazy se tvori pomoci plane a emit materialu :wink: profici to tak delaji a ja sem jich tam asi dal uz moc :oops: :oops: a proc se ti zda ta prava strana tak tmava, no to bude asi tim ze na prave strane (pohled kamery) ty plejny s emitem nejsou pac by byli videt i v renderu, a stejne tam prijde pak fotoplatno :wink: :wink:

skoda ze nejdou uploadovat obrazky poslal bych vam sem jednu ukazku jak maj bejt napriklad plejny rozmisteny okolo auta :(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát črc 27, 2007 11:23 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
me se tenhle styl s plane celkem libi, ale je to proste trosku cartoon... ani ve studiu se na autech neodrazi bile obdelniky... ale model i materialy vypadaj skvele.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 235 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 16  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz