Právě je úte čer 25, 2024 8:14 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 515 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 35  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát bře 27, 2009 11:45 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
pantau píše:
skus s tym sunom pohybat aby ti to hodilo specularitu od neho, mozno ho mas zrovna pod blbym uhlom


nie je mozne, je takmer v pravom uhle s kamerou...budem musiet hadzat umelu specularitu lampou blizo pri zemi... :(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob bře 28, 2009 12:24 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
prosim presne povedat, co kde zmenit...strenght som zmensil, MaxDist na AO som zvacsil, aby tie tiene v rohoch neboli take vyrazne...ako vidim, nepomohlo to...uz ma chyta zufalstvo, myslim ze si ako final ponecham verziu ktora nemala okno, a nebolo s nou tolko problemov :roll:

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob bře 28, 2009 12:57 am 
Offline
......
......

Registrován: pát říj 05, 2007 6:32 pm
Příspěvky: 919
ako by somtúto situáciu riešil ja:
Sun by som pootočil aby svetlo dopadalo na klavír, najlepšie, na časť nôt. tým by si oživil materiály, mohol by tam byť kľudne aj prepal. Kameru by som posunul tak, aby som mal časť okna a klavír v zábere a ten nočný stolík, či čo to je v zlatom reze a znížil by som miesto, kde je umiestnená, čiže by sa upravila perspektíva a za okno by si mohol dať niečo iné ako tú hnusnú trávu...
A pokral by som saurčite s AO, pretože teraz je fakt zlé...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob bře 28, 2009 11:23 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř dub 25, 2007 8:51 pm
Příspěvky: 207
KAPO: ked sa pozries na tu vazu tak v tomto obrazku uz mas lepsie to AO, pri vaze je zretelny tien

este ma napadlo ze tu specularitu od slnka by si mohol nasimulovat jednou lampou v okne na ktorej by si vypol shadow a diffuse takze by bola len na specularitu, potom by mohli byt tie odrazy na spravnych miestach, pripadne skus pohybat s hardness a spec ci tam nemas problem ak to nejde


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob bře 28, 2009 11:34 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
a co toto? velmi zle?

Edit admin, smazáno pro porušení pravidel a jelikož Kapo je zde už nějaký ten pátek bude příště hůř!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob bře 28, 2009 12:10 pm 
Offline
......
......

Registrován: pát říj 05, 2007 6:32 pm
Příspěvky: 919
lepšie... podstatne


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob bře 28, 2009 5:37 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
no...skusil som to este raz...
podla mna je to dobre, ale to sa zas nebude pacit vam... :(

http://blender.yw.sk/pianino_final_07.jpg


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob bře 28, 2009 7:54 pm 
Offline
......
......

Registrován: pát říj 05, 2007 6:32 pm
Příspěvky: 919
stena vľavo je strašne prázdna a tá spectacularita je divná


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob bře 28, 2009 7:56 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
Antharon píše:
stena vľavo je strašne prázdna a tá spectacularita je divná


dam tam nejaky obraz a basta...

divna? what does mean "divna"? specifikuj divnu...a ako z nej spravit nie divnu...pls :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob bře 28, 2009 11:31 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
Kapo píše:
divna? what does mean "divna"? specifikuj divnu...a ako z nej spravit nie divnu...pls :)

Nejsem si jistý co tím Antharon myslel úplně přesně, ale asi se moc nezmýlím, když řeknu, že se ten klavír leskne jak psí kulky. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob bře 28, 2009 11:34 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
Mně se to docela líbí. Až na brutální přepal vázy :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 29, 2009 12:03 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
Pitris píše:
Kapo píše:
divna? what does mean "divna"? specifikuj divnu...a ako z nej spravit nie divnu...pls :)

Nejsem si jistý co tím Antharon myslel úplně přesně, ale asi se moc nezmýlím, když řeknu, že se ten klavír leskne jak psí kulky. :wink:


uz ma uprimne povedane stvete...ako fakt dik za help, ale spravil som to, co poslal tie fotky bumpkin...pretoze sa pustil cistit mi zaludok...vyhovel som, a je zase zle...

no asi sa budem musiet zmierit s tym, ze sa to nie kazdemu bude pacit...

ale ak chces, ja tu specularito zmensim...

Sagi píše:
Mně se to docela líbí. Až na brutální přepal vázy :wink:


dakujem!! :lol:

celkovo som trochu zmensil intenzitu, v noci sa to bude renderovat, uvidim, ci tam prepal bude...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 29, 2009 12:58 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
si to otestuj s nižší kvalitou jen na výřezu ne? ... přece nebudeš renderovat přes noc něco co nevíš jak vyjde :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 29, 2009 1:35 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
Sagi píše:
si to otestuj s nižší kvalitou jen na výřezu ne? ... přece nebudeš renderovat přes noc něco co nevíš jak vyjde :D
asi tak :) jinak kdyz delas rendery, co nejsou finalni, je dobry snizit samply jak u svetel, tak u AO .. znatelne to snizi rendertime a pro to, abys videl, jak to vypada, to staci :) ja sem nervozni, kdyz se mi obrazek renderuje vic jak hodinu :lol: ( i v internalu :D ) a velikost zmensi treba na 75 % :) bude to fakt rychlejsi :) nez 14 hodin .. (to prave dost delaji ty samply u svetel a AO (zvlast, kdyz to je oboji na maximum. i ray mirror atp. dela dost, ale tohleto by melo rendertime snizit :) a vubec, ja kdyz delam jen test rendery, tak vypinam stiny :D ) ale dost, to sem se uz rozkecal :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 29, 2009 4:35 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
tak...opravil som lesk...

aj vazu...pridal som nieco na stenu...

a uz asi aj koncim a posielam to tam...

http://blender.yw.sk/pianino_final_08.jpg


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 515 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 35  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz