blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Kapo_WIP
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=5746
Stránka 2835

Autor:  Kapo [ stř bře 25, 2009 8:07 pm ]
Předmět příspěvku: 

aha..cize podla sagiho je moj obrazok bez specularity...a ta specularita to ma byt fake reflekcia a blurovanie...aha :D

ale sak ona sa zobrazuje ked su objekt, pozorovatel a svetlo v prihodnom...aby bolo svetlo oproti pozorovatelovi (kamere) a objekt medzi kamerou a svetlom...ale ja mam svetlo nad kamerou, cize aj keby som to tam mal, neda to efekt, nie?

Autor:  pantau [ stř bře 25, 2009 8:14 pm ]
Předmět příspěvku: 

kapo: ja som teda pochopil co ragnos myslel a mal uplnu pravdu, ten obrazok vyzera akoby to bolo cele z papiera, ziadny odraz nic, chyba aj na dreve aj na podlahe, aj tien pod stolickou je nejaky divny, osvetlenie je take nijake a ked uz tam mas otvoreny suflik tak si doneho mohol aspon nieco dat :wink: a tie papiere nevyzeraju, ze by tak drzali sami od seba...este je na tom kopa prace tak zamakaj:)

Autor:  Kapo [ stř bře 25, 2009 8:22 pm ]
Předmět příspěvku: 

ok...tak teda ked ste to chceli...schvalne som zvysil odrazy skoro na maximum (tak aby nebol cely objekt biely...)

s tienom pod stolickou...co s nim mam robit? povedat tej stolicke aby vrhala lepsi tien?

suflik zavriem, alebo do neho presuniem tu knihu...

ako neviem ci si niekedy videl klavir, ale klavir ma stojan na noty...ktory sa odklopi, cuduj sa svete...noty na nom drzia...

Autor:  Bumpkin [ stř bře 25, 2009 8:32 pm ]
Předmět příspěvku: 

Kapo: ty se proste musis hadat ac maj vsichni pravdu :roll:

tady mas par obrazku toho tvyho klaviru aby si videl ze je to lakovany drevo ktery odrazi okoly :roll:

Obrázek
Obrázek
Obrázek

heh vidis ten matros?? na klavesach a na dreve??
tvuj klavir co mas vymodelovanej nema ani jeden z tech materialu nema zadnou spekularitu :roll: neboli odrazivost svetla

a pokud ti to dela tak spatny stiny tak to mas spatne nasviceny, asi si nezvolil dobry svetlo :roll: predpokladam ze tam mas lamp svetlo :roll:

Autor:  Ragnos [ stř bře 25, 2009 8:37 pm ]
Předmět příspěvku: 

jestli ti jdou odrazy do bile barvy otoc kameru o 180 stupnu a uvidis tam bily world ne? to pak domodeluj neco co by se tam melo odrazet nebo pouzije na world nejakou vhodnou HDRI mapu

jestli ti vadi moje rady staci napsat a uz ani tuk tady v tomhle threadu ode me neuvidis

Autor:  Kapo [ stř bře 25, 2009 8:49 pm ]
Předmět příspěvku: 

Bumpkin píše:
predpokladam ze tam mas lamp svetlo :roll:

predpokladas zle :roll:

Ragnos píše:
jestli ti jdou odrazy do bile barvy otoc kameru o 180 stupnu a uvidis tam bily world ne? to pak domodeluj neco co by se tam melo odrazet nebo pouzije na world nejakou vhodnou HDRI mapu

jestli ti vadi moje rady staci napsat a uz ani tuk tady v tomhle threadu ode me neuvidis


prosim rozved to...

porad viac, mam spravit tu vec s bielym emit planom nad kamerou?

lebo ja mam celu miestnost spravenu...normalne vsade steny...

Autor:  Ragnos [ stř bře 25, 2009 8:56 pm ]
Předmět příspěvku: 

no tim padem pokud tam je zed tak se ti odrazi ta zed proto se ti bude odrazet bila protoze byla je zkusit domodelovat prostor za kamerou aby byla v odrazech co videt... nebo tam dodelat nekde okno kterym by jsi poustel svetlo dovnitr to by tomu mohlo taky pomoci

ale i tak tam nemas ty reflexe jinak ten boxik v miste se svetlem jako emitor je dobry napad sam jsem to netestoval tak nevim ale pak by se mel ukazat i v te rozmazanych odrazech

ale podle me bohate postaci specularita nastavit

Autor:  Kapo [ stř bře 25, 2009 8:59 pm ]
Předmět příspěvku: 

a co keby som dal do lava okno a vpustil svetlo dnu cez okno?

len potom mam iny problem...ako spravim, ze mi sun svieti z jednej strany, aby ta druha nebola v tieni? aj ked dam ao, stale je v tieni, aj ked dam samle na makke tiene, vzdy je v tieni, ze zanikaju detaily...ale ked sa za bieleho dna pozriem, v izbe nemam az take tiene...co s tym? svetlo by sa malo odrazat od stien a znova osvetlit objekty aj z druhej strany...ako na to?

Autor:  Ragnos [ stř bře 25, 2009 9:01 pm ]
Předmět příspěvku: 

kapo:tak ze do mista kde dorazi svetlo na zem das svetlo typu Lamp ktere logicky osviti zbytek mistnosti do okoli tak jsem to treba resil ja jinak v Yafray coz je trosku stara zalezitost je na to GI

samozrejme ze to Lamp chce trosku poladit ale melo by to vyresit tvuj problem

Autor:  Váca [ stř bře 25, 2009 9:35 pm ]
Předmět příspěvku: 

nebo hemi naproti sunu, ktery de prez okno :) (hemi)\ /(sun) javim, ze "textove nacrtky" nejsou nejlepsi, ale nemam cas to kraslit ba i v malovani :lol:

Autor:  Ragnos [ stř bře 25, 2009 9:46 pm ]
Předmět příspěvku: 

vacik156:hemi ti neudela falesnou radiositu jako Lamp v predpotopnich dobach se tak radiosita simulovala vim od znameho Maxare

Autor:  Sagi [ stř bře 25, 2009 10:48 pm ]
Předmět příspěvku: 

Vim že se tu oháníš, že je to ze dřeva a to se neleskne, ale tobě jde hlavně o povrchový materiál a to je LAK :)... to jen tak pro úplnost :wink:

(s tim omlouváním za keybord to nebyla ironie.. fakt sem lama že sem si nevšim..)

Autor:  Kapo [ stř bře 25, 2009 11:08 pm ]
Předmět příspěvku: 

a myslite ze bude stacit, ked pridam trochu specularity?

alebo mam spravit dalsiu kopiu modelu, trochu ju zvacsit, aby prilnula k spodnemu modelu a priradim tomu samostatny uplne leskly a skoro priehladny material?

Autor:  Ragnos [ stř bře 25, 2009 11:14 pm ]
Předmět příspěvku: 

kapo:2 facy ve stejné pozici je chyba může to chybovat doporučuju jenom Spec: zvětšit u toho dřeva a nejlépe udělat specularní mapu aby se to lesklo jenom někde a samozřejmě bumpmapu udělat mírnou

pak to bude vypadat jako na tom prvním Bumpovým obrázku

Autor:  Kapo [ stř bře 25, 2009 11:17 pm ]
Předmět příspěvku: 

eh, ja som vedel ze som mal spravit ciernocierne kridlo...tam by som drevo+odraz nemusel riesit, tam je to len cierne...len odraz..drevo ani nema presvitat...

inak teraz robim to co si mi poradil to s tym ze kde dopada slnko tam dat lamp na zem..a mam tej lamp dat nejaky rayshadow so samplami, alebo netreba? vypnut tiene?

Stránka 2835 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/