blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Kapo_WIP http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=5746 |
Stránka 22 z 35 |
Autor: | Kapo [ sob led 17, 2009 7:46 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
o tej vode mi ani nehovorte, ja ju asi uplne zrusim...ono nemozno dat nic ine, nez ZTransp, lebo ked dam ray transp s hodnotou ior takou ako v tabulkach, neviem preco, voda je biela... ps...pred svetla som dal biele plany s hodnotou emit 1...tak, ako ste radili pred casom... ![]() |
Autor: | Kapo [ sob led 17, 2009 10:19 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no takze to bude asi final...viem, nie je to dokonale, ale sak to bolo len tak pre pobavenie...ide tam hlavne o tu kocku ladu a naucenie sa robit taky material...blend ukladam, pre pozdejsie poucenie... ![]() click pre vacsie rozlisenie ![]() |
Autor: | pantau [ sob led 17, 2009 11:07 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
je to take divne, sorry ![]() mne sa najviac pacia tie modre kocky, keby si ich len odfarbil trochu ![]() |
Autor: | Kapo [ sob led 17, 2009 11:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
pantau píše: je to take divne, sorry
![]() mne sa najviac pacia tie modre kocky, keby si ich len odfarbil trochu ![]() lutujem, v nazore sa nezhodneme... totiz, nechap ma zle, ale ja lad vidim naozaj kazdy den, tu v BA primrzlo, dokonca sme posledny vikend lad rubali sekerkou, aby sme sa mohli otuzovat aj teraz (lebo uz by zostala na udrzanie sa v kondici len studena vana...) a pri tej prilezitosti som si mohol poriadne obzriet kocky ladu...ja ti ich dokonca mozem aj par odfotit, ak by si mi neveril ![]() |
Autor: | pantau [ sob led 17, 2009 11:15 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
tak si sa nepozeral dost dobre ![]() tu je tvoj obrazok odsaturovany a porovnanie s ozajstnou kockou, skoro presne ono ![]()
|
Autor: | Kapo [ sob led 17, 2009 11:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
to "skoro" pre mna (grafika je subjektivna vec, podla mna) je velmi daleka zhoda...a navyse...bratislavsky lad je jedinecny ![]() co to je "odsaturovany"? ![]() ![]() |
Autor: | pantau [ sob led 17, 2009 11:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no vidim, ze ta nepresvencim, tak to nechame tak ![]() |
Autor: | Kapo [ sob led 17, 2009 11:22 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
co je to odsaturovany? |
Autor: | pantau [ sob led 17, 2009 11:24 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ja by som povedal saturacia je nasytenost farbami, cize ked znizis saturaciu budes mat menej syte farby a keby si dal saturaciu na 0 mas cierno biely obrazok, v PS alebo gimpe mas na to slider ![]() |
Autor: | Kapo [ sob led 17, 2009 11:25 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
toto som s obrazkom nerobil...nic take, ani postprocess...a ako mam docielit sytejsie farby? |
Autor: | pantau [ sob led 17, 2009 11:28 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
sytejsie farby dostanes ak saturaciu zvysis, ale ked ju zvysis moc moze to spravit bordel v obrazku, ale sytejsie farby sa daju spravit urcite aj inak, inak v PS je na to v adjustments/Hue/Saturation |
Autor: | Kapo [ ned led 18, 2009 10:08 am ] |
Předmět příspěvku: | |
skusil som upravit farebnost...tak som to aj trochu pre porovnanie spojil... ![]() no a tu je ten postprocess v plnom rozliseni... click pre vacsie ![]() je to lepsie? podla mna hej...aspon teda okolie... |
Autor: | Kapo [ pon led 19, 2009 10:28 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
tak som skusil vyrenderovat ten moj lad do animacie...samozrejme, fyzika vypocitana seriozne by bola lepsia, ale ked BGE, tak BGE...uz na konci vidno, ako tie kocky jemne poskakuju (bug GE) a je to skarede...co s tym? som ochotny znova renderovat (380 snimkov, asi 12 hodin, nie vela da sa pustit aj cez noc), ale co mam spravit aby to bolo ciste? proste aby tam neboli bugy fyziky? a este: ako pridam niekolkym objektom, ktore maju rozlisne ipo krivky rovnaku time krivku? takto musim kazdemu samostatne... video: http://www.youtube.com/watch?v=ENg6kYzig1Q |
Autor: | Kapo [ stř led 21, 2009 8:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no haloooo, som myslel ze mi dakto povie, co s tym, aby to bolo realistickejsie...ta fyzika buguje, kocky sa trosku pohupuju a to vytvara ten sum na tych objektoch, co s tym? |
Autor: | Kapo [ stř led 21, 2009 9:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
pekne, ze ma takto zrazu ignorujete, dikes ![]() co mam robit, aby mi yafray ukazoval progress renderu? ked odskrtnem xml tak Blender spadne, co s tym? ![]() |
Stránka 22 z 35 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |