co se animace týče, rozhodně není nejhorší, ovšem měl bych pár tipů jak to zlepšit
celkově mě bily do očí dvě věci:
1) pohyb těžiště - jak správně podotkl Jan, nejde tam cítit váha, obecně platí, že čím pomalejší pohyb, tím mohutněji působí (viděl sem nějakou simulaci srážky dvou planet a celý to v reálný rychlosti vypadalo jakoby zpomaleně, ale prostě větší masa takovým dojmem působí)... když se koukneš na walkcycle toho čtyřnohýho zvířete tak jeho hřbet se skoro vůbec nehýbe, obecně by to chtělo vyjádřit, odkud jde impuls energie - není to z kopyt (nebo co to je :) ), ale z ramen a kyčlí, ty vypadají, že se vůbec nekroutí...
2) matematičnost - je vidět, že třeba u toho dvounohýho zvířete se ruce i nohy houpou stejně, ale když koukneš třebas na chůzi člověka, když došlápneme tak ruka se chvilku (3-5 framů při 25fps) po došlapu ještě houpe dál... to stejný u draka, je tam vidět pohyb nahoru-stop-dolů-stop, místo aby ti křídla šly se zpožděním a končetiny taky (tzv past-action)...
jestli se pustíš do předělávání, určitě koukni na fly cycly ptáků a přežeň víc pohyb těch křídel, takovej drak váží pěkných pár tun a uvést je do pohybu chce rozhodně víc energie, stejně jako u těch čtyřnožců
držím palce, btw kdy máš deadline?
jinak ještě bych ti doporučil vyprdnout se na ty cykly, ale to už je jiná kapitola...