Právě je pát lis 22, 2024 10:57 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 63 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Crocodilus WIP
PříspěvekNapsal: ned bře 28, 2010 11:18 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 16, 2009 7:33 pm
Příspěvky: 521
Bydliště: Praha
jankoš píše:
Slange natrefil na hodně dobrej tut na modelování obličeje:
http://www.phungdinhdung.org/Realistic_ ... hDzung.htm


:emo15: Hned přidáno do záložek :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Crocodilus WIP
PříspěvekNapsal: ned bře 28, 2010 11:53 am 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pát bře 26, 2010 8:06 pm
Příspěvky: 134
Dobry rano.....Tak jak to tu tak ctu, tak dam asi tenhle projekt k ledu a zkusim to nekdy priste, az si mrknu aspon trochu na tu topologii:-/
Jinak diky vsem za rady


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Crocodilus WIP
PříspěvekNapsal: ned bře 28, 2010 3:41 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pát bře 26, 2010 8:06 pm
Příspěvky: 134
Kdyz jsme u toho, tak model vytvoreny pomoci sculpt mode je pro animovani teda nepouzitelny?VZdyt to taky musi mit spatnou topologii, ne?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Crocodilus WIP
PříspěvekNapsal: ned bře 28, 2010 6:13 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 14, 2004 5:45 pm
Příspěvky: 709
Bydliště: Podivín
sculptovaný model se nerovná model se špatnou topologií...s animováním sculptovanýho modelu nemám žádný zkušenosti, ale řekl bych, že pár milionů poly jen na obličeji není zrovna nejlepší model pro animaci...spíš se ze sculptu vyrobí displacement mapa a ta se potom aplikuje na model (resp software by ji měl aplikovat na model) až potom, co proběhne deformace základního meshe armaturou...pokud ti loopy na obličeji nepovedou tudy, kudy by měly, místo deformace (ve smyslu mimiky) ti vznikne maglajz..

tvůj předchozí příspěvek vyzněl jako by sis chtěl dát na pár let oraz a až to budeš mít nadrcený se k tomu vrátíš...proč nezkouknout pár obrázků s korektní topologií a nezkusit to aplikovat na ten tvůj obličej? když už nic jinýho, v Blenderu funguje Retopo
http://www.blender.org/development/rele ... 43/retopo/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Crocodilus WIP
PříspěvekNapsal: ned bře 28, 2010 6:20 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pát bře 26, 2010 8:06 pm
Příspěvky: 134
Diky za odkaz, ale nevim jestli to ma smysl.Asi si ted dam oraz od blenderu diky skole, takze budu moct vymyslet co priste, ale nejspis si zkusim neco jednoducheho. Dnes jsem trosku laskoval s materialama.
Postava holt po vaze a kosteliku asi nebyla to prave orechove:)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Crocodilus WIP
PříspěvekNapsal: ned bře 28, 2010 6:26 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 14, 2004 5:45 pm
Příspěvky: 709
Bydliště: Podivín
CrocodilusCZ píše:
...Postava holt po vaze a kosteliku asi nebyla to prave orechove:)


s tímhle bych tak trochu nesouhlasil, podle všeho chápeš základní principy 3D grafiky a teď je to jen o zkoušení a hledání hranic :wink: ale je to tvoje volba


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Crocodilus WIP
PříspěvekNapsal: ned bře 28, 2010 11:27 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pát bře 26, 2010 8:06 pm
Příspěvky: 134
Tak jsem si hral s materialama a zkousel jsem si sklo. Neni to nic moc, ale jako prvni lezlo tohle:)
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Crocodilus WIP
PříspěvekNapsal: ned bře 28, 2010 11:34 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pát bře 26, 2010 8:06 pm
Příspěvky: 134
Prave jsem se rozhodl, ze toho panaka zkusim dokoncit aspon na hrubo :oops: Stejne se mi dnes uz nic nechce rozdelavat


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Crocodilus WIP
PříspěvekNapsal: pát kvě 14, 2010 4:00 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pát bře 26, 2010 8:06 pm
Příspěvky: 134
Zjistil jsem ze organika na zacatek rozhodne nebude to prave orechove a tak jedu nejaky ten tutorial. STejne jako spousta lidi odsud si zkousim kuchyni a na ni narazim na veci ktere jsem nikdy nedelal, coz je texturovani.
Textury tam nahrane mam, jen bych potreboval poradit, kde se nastavuje "opakovani textur" protoze to co mi to dela je hruza:)
Predesilam ze model neni dotazeny, je to jen cvicna zalezitost na nauceni se novych veci...
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Crocodilus WIP
PříspěvekNapsal: pát kvě 14, 2010 4:08 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 16, 2009 7:33 pm
Příspěvky: 521
Bydliště: Praha
Přepni mapování na kostku (Cube) z Flat, proto ti to tam dělá "po stranách kostek" ty mázlé okraje.
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Crocodilus WIP
PříspěvekNapsal: pát kvě 14, 2010 4:10 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 16, 2009 7:33 pm
Příspěvky: 521
Bydliště: Praha
Jen nevím, proč to máš mázlé u podlahy + by to chtělo asi poladit tu vodovodní baterii v okně :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Crocodilus WIP
PříspěvekNapsal: pát kvě 14, 2010 4:11 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pát bře 26, 2010 8:06 pm
Příspěvky: 134
aha, trochu to pomohlo, diky...Kazdopadne, kdyz si vsimnes napriklad tech dlazdic. Je to jedna velka dlazdice na celou plochu...Chci dosahnout imitace rady dlazdic, proste aby se textura opakovala...Snad to vysvetluju srozumitelne..
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Crocodilus WIP
PříspěvekNapsal: pát kvě 14, 2010 4:12 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pát bře 26, 2010 8:06 pm
Příspěvky: 134
Neolker píše:
Jen nevím, proč to máš mázlé u podlahy + by to chtělo asi poladit tu vodovodní baterii v okně :)

hehe, ze je zarostla do okna jsem si ani nevsiml:)Ale jak rikam, nehral jsem si s tim, je to jen takovej testovaci model na nauceni novych veci. Ne ze by muj skill byl o tolik lepsi, i kdybych se snazil vic :lol:
nehlede na to, ze nevim jak dosahnout toho stinu od svetla...Pouzil jsem sun a porad nic.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Crocodilus WIP
PříspěvekNapsal: pát kvě 14, 2010 5:27 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát čer 06, 2008 5:13 pm
Příspěvky: 571
Bydliště: Wallachia (Vsetín)
Když nahazuješ texturu, tak v paletě Map Image je dole volba Xrepeat/Yrepeat. To označuje kolikrát se bude texturá na dané souřadnici opakovat :emo17:
Obrázek

Uploaded with ImageShack.us


Naposledy upravil Still-Alive dne pát kvě 14, 2010 5:29 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Crocodilus WIP
PříspěvekNapsal: pát kvě 14, 2010 5:28 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pát bře 26, 2010 8:06 pm
Příspěvky: 134
Diky, uz jsem na to prisel zkousenim:)
Obrázek
Jen porad bojuju s tim mramorem :emo23:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 63 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz