blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Vodní město
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=5453
Stránka 34

Autor:  Bumpkin [ čtv led 17, 2008 7:12 pm ]
Předmět příspěvku: 

moc pekny jako vzdy, ale asi bych se vykaslal na nejakou kopuly se stitem a zkusil bych udelat nejakou konstrukci (asi do jehlanu) ktera by nesla neco jako energodrzaky (ale plochy) z hvezdnejch valek :) za uvahu to stoji, pac mas hranatou zakladnu na kterou se snazis aplikovat neco kulatyho to moc k sobe nejde :)

Autor:  Ragnos [ čtv led 17, 2008 7:50 pm ]
Předmět příspěvku: 

Kaucukovnik:no puvodni plan byl udelat tu lod opravdu pruhlednou proto ma mirror a je pruhledna plus ty obrysy maji matros modreho pruhledneho, ale asi porad moc vybocovala tak jsem dal na radu sestry a trosku ji barevne sjednotil s tim okolim v nasledujici verzi

bumpkin:
no moc si zasahovat do te sve predstavy nenecham, u me to mesto vypada jako takova kvetinka a to se mi v te kombinaci koule a toho zbytku dost libilo


http://www.g-taurus.ic.cz/wipnew/mestovodni8b.jpg

Autor:  bobbin [ čtv led 17, 2008 8:22 pm ]
Předmět příspěvku: 

freekill píše:
Hahááá tak to je omnoho lepší, ale ten modrej obrys bych zrušil a nebo předelal (u te lodi).

Ale prd velebnosti, je to silové pole (štít) a basta... sedí mi to tam.

Autor:  Sagi [ čtv led 17, 2008 8:27 pm ]
Předmět příspěvku: 

bobbin píše:
freekill píše:
Hahááá tak to je omnoho lepší, ale ten modrej obrys bych zrušil a nebo předelal (u te lodi).

Ale prd velebnosti, je to silové pole (štít) a basta... sedí mi to tam.

me to prislo spis jako motion blur :-X

Autor:  xixixao [ čtv led 17, 2008 8:28 pm ]
Předmět příspěvku: 

bobbin píše:
freekill píše:
Hahááá tak to je omnoho lepší, ale ten modrej obrys bych zrušil a nebo předelal (u te lodi).

Ale prd velebnosti, je to silové pole (štít) a basta... sedí mi to tam.

Takhle je to lepší :). Už nevim co vytknout. Po pravdě mě osobně ta architektura toho města vůůůbec nesedí, ale to je čistě můj pohled. Možná pod tim silovym polem výraznější barevný rozdíl (na poslední verzi tam to pole už neni moc vidět). Jo a to pole by mělo procházet tim jednim mrakodrapem.

Autor:  Sagi [ čtv led 17, 2008 8:34 pm ]
Předmět příspěvku: 

napada me z toho udelat vazne velkolepej projekt kde by bylo tak 10x tolik detailu :) ... znate ruzna takova dila z vrbovny (ukazte render co vas zaujal)

jenze... to by bylo asi dlouholety dilo.. a na to musi bejt chut :)

Autor:  Ragnos [ čtv led 17, 2008 8:39 pm ]
Předmět příspěvku: 

bobbin:no opravdu se mělo jednat jenom o pole které je viditelné jako jediná viditelná věc při maskování toho stroju.

na posledním obrázku jsem ho uploadoval a pohrál si trošku s levels nevím jaký to má český ekvivalent, takže je tam trochu změna. počkám co na ten můj picture řekne DonaldX to se pak ještě uvidí co se bude předělávat, zatím jedinou větší slabinou jsou ty lodě v pozadí a chybějící tunely pro auta v městě. což mi tak říká že bych s tím měl něco udělat a zase překopávat tuhle zpostprodukovanou verzi :-/

xixixao:no nemusí sedět, je to čistě vymodelované automaticky nebo jak to nazvat improvizačně od základů po modely

Autor:  Ragnos [ čtv led 17, 2008 8:46 pm ]
Předmět příspěvku: 

Sagi píše:
napada me z toho udelat vazne velkolepej projekt kde by bylo tak 10x tolik detailu :) ... znate ruzna takova dila z vrbovny (ukazte render co vas zaujal)

jenze... to by bylo asi dlouholety dilo.. a na to musi bejt chut :)


no pokud si odvyknu každou druhou věc postprodukovat tak by to teoreticky šlo... hodně volnosti vidím v těch autách ve městě, a letadlům ve vzduchu, samotné domky by šli taky zdetailnit dodělat lowpoly nábytek pro ty mrakodrapy to by snad taky šlo minimálně na několik měsíců práce by to zabralo, rozhodně se této myšlenky nebráním

Autor:  xixixao [ čtv led 17, 2008 9:43 pm ]
Předmět příspěvku: 

Předtim obal lodě lepší.
Postproces během procesu je už lingvisticky nesmyslný :D:D.
No nábytek zrovna ne, "trošku" zdetailnit budovy a hooodně zdetailnit podvozek - těma světlama si to hezky obešel, ale ten basic mesh je pořád vidět :). Ale jak řikám, je to jen na tobě :) jak to chceš mít. Nejsem z těch co vnucujou ideu do cizího obrázku :).

Autor:  Ragnos [ sob led 19, 2008 2:56 pm ]
Předmět příspěvku: 

přišel jsem o file s celou postprodukcí takže zabitých několik hodin práce, což mě štve tak aspon render ze včerejška ještě chybí pár detailů do popředí

Obrázek

Autor:  Pitris [ sob led 19, 2008 3:05 pm ]
Předmět příspěvku: 

Super! :shock: Jediné, co mi chybí jako detail v popředí- jak píšeš - je pěna u vln na břehu (vypadá ta voda taková "useklá")... jinak koukám jako blázen.

Autor:  freekill [ sob led 19, 2008 3:54 pm ]
Předmět příspěvku: 

:shock: Scéna jak z CrySise :twisted:
Fakt parada...

Autor:  Ragnos [ sob led 19, 2008 5:22 pm ]
Předmět příspěvku: 

Díky díky, on je problém že fakt nemám tenhle render rozdělaný v psd takže buď mi zbývá se s tím pitlošit nebo začít dělat úplně novou postprodukci. B je správně ale nenadávejte mi pak že to bude vypadat hůř než tohle, protože tohle naimitovat mi asi nepůjde přes těch x vrstev lensflare, rozmlžené světla apod. to asi nepůjde tak lechce.

Autor:  xixixao [ sob led 19, 2008 5:58 pm ]
Předmět příspěvku: 

Hlavně jak jsem psal vejš, oprav tu kopuli...

Autor:  Pitris [ sob led 19, 2008 6:02 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ragnos píše:
Díky díky, on je problém že fakt nemám tenhle render rozdělaný v psd takže buď mi zbývá se s tím pitlošit nebo začít dělat úplně novou postprodukci. B je správně ale nenadávejte mi pak že to bude vypadat hůř než tohle, protože tohle naimitovat mi asi nepůjde přes těch x vrstev lensflare, rozmlžené světla apod. to asi nepůjde tak lechce.

Můj skromný názor je, že tahle práce nepotřebuje postprocess. :wink:

Stránka 34 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/