blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

psychotronicky vseobecny thread pre wip
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=5354
Stránka 36

Autor:  psychotron [ pát bře 07, 2008 8:46 am ]
Předmět příspěvku: 

Bosf: face pridas napr tak, ze extrudujes napriklad dva body, alebo rozdelis jeden polygon rezom na dva...

Bumpkin: ano, je to vsetko strohe a hole, pretoze je to vsetko vytrhnute z kontextu a zatial su to len modely, na ne este samozrejme pride matros a textura, sice neviem ci az do takych detailov ako su sviky (ako osobne by som sviky asi ani nemodeloval, bo sa to da doplnit bumpou, to by asi stacilo) pretoze to tam nebude az take podstatne, aj ked je pravda, ze na realisticnosti taketo detaily pridaju velmi vela :)

Autor:  psychotron [ pon bře 10, 2008 3:42 pm ]
Předmět příspěvku: 

model kresla

Obrázek

Autor:  djdve [ pon bře 10, 2008 4:08 pm ]
Předmět příspěvku: 

dobré

Autor:  Váca [ pon bře 10, 2008 10:15 pm ]
Předmět příspěvku: 

na první pohled sem si myslel, že to je závodní sedačka-trošku spláclá-se stojanem :lol: ale je to fakt dobré :) ;)

Autor:  psychotron [ čtv bře 20, 2008 10:59 am ]
Předmět příspěvku: 

djdve, vacik156: diky :)

dalsi model kresla podla predlohy
render z verzie 2.46 RC1 -> soft shadows, glossy reflections

Obrázek

Autor:  psychotron [ čtv črc 17, 2008 9:41 am ]
Předmět příspěvku: 

tak, dlho som tu veru nebol, nemal som moc casu kedze som sa stahoval :)
mam momentalne rozpracovany projekt predajne automobilov, zatial to nie je dokoncene ani zdaleka, ale klient uz potreboval rendre z niektorych kancelarskych priestorov okolo atria - tak to hodim aj sem, je to stale wip, svetla su sun + spoty + omni + ao (+ area v zavesenych svetlach)
objednavatel chce mat co mozno najviac biele steny, takze tie rendre su tak nejak prepalene a unika to dost realite, navyse zatial netusim ako to bude vyzerat na inom monitore, pretoze som to ladil na mojom nepoladenom LCD, takze to moze byt vlastne dost katastroficke :)
ziadne 'nove pokrocile funkcie' z blenderu 2.46 nie su pouzite (teda glossy, soft shadows... atd)

Obrázek

Autor:  jankoš [ čtv črc 17, 2008 2:54 pm ]
Předmět příspěvku: 

vypadá to tak...čistě 8-) jestli chápu dobře, renderovals v internalu?

Autor:  psychotron [ pát črc 18, 2008 10:01 am ]
Předmět příspěvku: 

ano je to renderovane v internaly
je tam vela nedostatkov, nepacia sa mi tie prepalene steny, materialy by sa dali tiez este posunut dalej, ziarivky nevidno ze svietia (hoci je vnutri trubica s emit materialom a okolo je matros s vysokym raymirr - aj tak je to tam cierne cele hehe), o tom ze tam chybaju skla smerom do atria ani nehovorim...
..je to stale vo wip fazi, hadam sa mi to podari posunut k realisticnosti, aspon to svetlo teda dufam..

Autor:  psychotron [ pát črc 18, 2008 4:37 pm ]
Předmět příspěvku: 

rychly koncept (cca 3 hodiny, postava je z make human) ku scene ktoru mam momentalne v hlave, planujem ju co najskor spravit, teda pokial mi to volny cas dovoli
bude sa to niest v postapokalyptickom style, hadam sa mi to podari, aspon si natrenujem texturovanie :)
komenty a kritika samozrejme vitana...

Obrázek

Autor:  Antharon [ pát črc 18, 2008 4:56 pm ]
Předmět příspěvku: 

zatial ta postava pripomina syberiu :)

Autor:  psychotron [ pon črc 28, 2008 2:08 pm ]
Předmět příspěvku: 

prerabal som rendre z toho projektu (vid. vyssie), momentalne to vyzera takto... ladene to je na vykalibrovanom CRT monitore, tak to je hadam o cosi lepsie...
dokonca sa mi to aj podarilo optimalizovat takze to co predtym chcelo ratat na mojom starom cpu (amd64 3000) 6 hodin teraz porenderovalo za priemerne hodinu

kritika a komenty vitane

Obrázek

Autor:  DonaldX [ pon črc 28, 2008 2:25 pm ]
Předmět příspěvku: 

Zdá sa mi to moc presvietené. A netuším co je to napravo - stena alebo okna, ked to tak svieti. Tieto real rendery moc nemusím, tak ti neporadím ale rýchlo ho dokonči a vrhni sa na tú post apo scénu. Na nu sa rozhodne teším :) Vypadá nadejne.

Autor:  psychotron [ pon črc 28, 2008 2:44 pm ]
Předmět příspěvku: 

DonaldX píše:
Zdá sa mi to moc presvietené. A netuším co je to napravo - stena alebo okna, ked to tak svieti.


to napravo je stena hehe
problem je v tom ze klient vyslovene pozaduje "co najviac mozne biele steny", ked je to nejaka 0.8 seda tak "to uz neni biela" :)
tiez si myslim ze to je presvetlene a zraza to moznu realitu nizsie, ale nas zakaznik nas pan :)

Autor:  psychotron [ pon srp 11, 2008 7:56 pm ]
Předmět příspěvku: 

zopar modelov nabytku, ktorym sa zariaduje jaguar showroom

Obrázek

Autor:  psychotron [ pát srp 15, 2008 8:17 pm ]
Předmět příspěvku: 

nejaky nabytok z land rover showroomu

Obrázek

Stránka 36 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/