Právě je pát lis 22, 2024 10:30 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 235 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 25, 2008 1:36 am 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
cim dal tim min casu :roll: no jo no holt 3 mesice do matury :(

jinak kluci jsem se rozhodl pomoct jednomu clovickovi na blenderartist s modelingem auta :) tak ze se tu postupne objevi krucek po krucku modling auta ktery si vybral: Peugeot 205 GTI :) zatim prvni krok a zacatek modelingu :wink:

1, sesazeni blueprintu :)
na to sem pouzil muj chabej tutorial co mam na youtube
http://uk.youtube.com/watch?v=AVNt2m-Zow8

2, samotnej modeling ten bude dost dlouhej a rozdelej do hoodne kroku (zalezi na tom jak bude cas a jak casto se ted dostanu k PC :( )
krok 1
dulezity aby ste zachovali postupny a plynuly stmavovaní fejsu a naopak :wink:
http://imgupload.cz/s1/kZUnvFFukc.jpg
krok 2-kapota
http://imgupload.cz/s1/FAslYXbmnc.jpg

edit admin, smazano pro porušení pravidel a poslední dobou je to nějak často, už mě to přestává bavit!


Naposledy upravil Bumpkin dne úte úno 26, 2008 1:28 am, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 26, 2008 1:25 am 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
tak a dalsi krok :)
dvere a strecha :wink:
http://imgupload.cz/s1/FAslYXbmnc.jpg


admin: omlouvam se, ale sem zvykli uz z ostatnich for, cim vetsi tim lepsi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon bře 03, 2008 1:32 am 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
Mazda2

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon bře 03, 2008 5:25 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Normálne že keby vydáš DVD s videami, kde vymodeluješ zopár áut, tak si ho aj kúpim...samozrejme ak by nestálo celý majetok :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon bře 03, 2008 5:54 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Spis bych poskladal vsecky jeho modely a udelal z toho car pack na TSko.
Kdybys aspon na jedno auta dal poradny materiál a dotahl to(klidne i studio render) tak by to bylo skvele :D.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon bře 03, 2008 6:30 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
ve vsi ucte ke tve automoto-praci to byl hodne divoky resize proporci textury blueprintu :) z movie to vypada jako "bajvoko" kulate kolo :)
(auta jsem jeste nedelal, ale myslel jsem, ze to bude vice ciselna technika)
Lovu Zdar :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon bře 03, 2008 7:30 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
zgerbiak: nech toho uz ted se cervenam :oops: na takovidle veci este nemam

freekill: to nejni spatnej napad :lol: :lol:


vklidu: :shock: heh tvuj prizpevek sem nejak nepochopil, ona Mazda2 je hooodne kulata :wink: tady dystak muzes mrknout na referenci :wink:
Obrázek
ale jestli je neco spatne tak mi to ukaz rad se necham poucit :) na BPckach mi to sedi tak ze nevidim zadny velky problem ale je fakt ze v 5-20% Blueprinty neodpovidaj fotkam ale tak proto sem si postahoval skoro 30MB obrazku ale kdyz myslis ze to Mazde 2 neodpovida tak mi ukaz co nesedi :wink: :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 04, 2008 10:57 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
:) ale vubecc ne :) na Mazde jsem zadnou chybu nenasel. Poznamka smerovala k videu. Hned na zacatku mas ctvercovy "Plane", priradis mu texturu blueprintu, ktera se samozrejme zdeformuje sirkou-vyskou do ctverce. Jen jsem cekal, ze pro upraveni sirky-vysky plane na rozmer obrazku blueprintu pouzijes ciselnou hodnotu nebo neco podobneho. Ty jsi ale od oka ctverec plane roztahnul do obdelniku, jestli se nepletu.

Omlouvam se za nesrozumitelnou poznamku a pokud jsem opet nesrozumitelny zapomen na to, jen mne o pobavilo. Na technicke modely jsem jen cekal exaktnejsi pouziti vykresu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 04, 2008 2:26 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
vklidu:no já osobně to dělám tak že si nařežu blueprint a pak podle rozlišení obrázků blueprintů dělám v tom poměru přes nastavení při klávese N ty obrázky na pozadí. Když je zachovaný poměr tak si můžu být jistý, že je to správně. Bumpova technika se mi taky moc nepozdávala ale když to trefí správně proč ne. Protože i mě se občas stane že ten blueprint nesedí i při tom co jsem tady popsal.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 04, 2008 4:31 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
vklidu: proc to tak delam, protoze se dost casto stava ze ty blueprinty nejsou stejny ze jsou kazdej v jinym meritku a hooodne casto se to stava, on ma sice Ragnos pravdu ale nevi ze ty blueprinty sou kolikrat ruzne velky a nekolikrat poskladany, kort na nesehnatelny auta :wink: a kolikrat sou i sejdrem a musis to delat dost casto od oka proto to delam takhle :) jsem proste linej si to srovnat este v photoshopu :oops:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 04, 2008 9:41 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
2Ragnos: taky bych to vzal pres N ciselne a trebas i vcelku jak to Bumpkin vzal (vsechny pohledy naraz, ikdyz se mi to zdalo uz trochu neprehledne, ale vypadalo to rychle, zadne zvytecne pohyby :)

2Bumpkin: rozumim, ty ale mluvis o dorovnani pomeru jednotlivych pohledu (napr. pudorys vzhledem k bokorysu) ja mluvim o tom, ze se ti do ctvercoveho plane nacte obdelnikovy obrazek auta, z kol mas najednou elipsy a ty jsi vratil zpatky do kruhoveho tvaru od oka roztazenim plane. Vazne nic proti, v podstate se mi to libilo. Nechci si te rozhodne dobirat za fuserinu, chran buh :) tva prace mluvi za tebe sama. Posledni pneumatika co tu mas je vazne nadherna. apropos tu nekdo taky psal, ze mas hodne rozdelano malo dodelano :) Scubo-vejco-naut vypadal taky slibne. Potes starce necim zase dodelanym :) No hlavne tu maturu :)

Ja nemam ani rozdelano, tak aspon kecam :) Zdar tve praci


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 05, 2008 12:43 am 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
vklidu: tvy komenty jen vitam :wink: jasny ted sem to pochopil jak si to myslel, no vis sem na to uz zvyklej vsechno dotahnou od oka :wink: to ze mam rozdelano a nedodelano sveci o mim nadseni pro modelovani a taky o mem lemplovstvi :lol:

jinak se nebojte vyslovit svoji krytyku i vi ostatni :wink: ja budu jenom rad


tady mensi ukazka takovy lamersky prace
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 05, 2008 9:16 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv lis 02, 2006 3:33 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Plejády
preco lamerska praca? praveze to je pekne, aj model aj render


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 05, 2008 3:25 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 23, 2006 1:18 am
Příspěvky: 602
Bydliště: SR, Žilina
Kurna Bumpe už si uvedom, že lamer a cooler neznamená to isté :lol:

Mazda je zatial velmi vydarená. :banana:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 05, 2008 4:54 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
pekna :) apropos taky kdyz jite keshu orisky - rozkousete rozmelnite a vydechnete nosem citite Lamu? http://cs.wikipedia.org/wiki/Lama

Jinak je take parada, pro post obrazku pouzivas imgupload.cz je dobre dostupny. Kdyz cekam na obrazky z imageshack.us dostavam trochu tik :)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 235 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz