Právě je pát lis 22, 2024 10:39 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Battle skoda 105
PříspěvekNapsal: pát srp 13, 2010 3:20 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
nic ja len ze tam je pravy uhol, a pri takom uhle vznika v istych pohladoch ciernota...ked by si oddelil vertexy tak tie plochy nie su spojene a nema tam byt preco ciernota...ja som to tak videl v hrach...miesto pridavania loopu blizko tychto pravych uhloch jednoducho oddelili vertexy...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Battle skoda 105
PříspěvekNapsal: sob srp 14, 2010 3:22 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Kapo píše:
nic ja len ze tam je pravy uhol, a pri takom uhle vznika v istych pohladoch ciernota...ked by si oddelil vertexy tak tie plochy nie su spojene a nema tam byt preco ciernota...ja som to tak videl v hrach...miesto pridavania loopu blizko tychto pravych uhloch jednoducho oddelili vertexy...

Jojo, tak me se zda, ze ty dvere budou asi promodelovane i se skvirou nebo dokonce jako oddelitelny celek. Tak proto je tam asi ten uhel.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Battle skoda 105
PříspěvekNapsal: sob srp 14, 2010 4:32 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 25, 2009 3:24 pm
Příspěvky: 657
čiernota je tam preto, že to je GLSL materiál a nemáš tam dostatočný raydepth aby to odrážalo niečo iné než seba, nie náhodou?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Battle skoda 105
PříspěvekNapsal: sob srp 14, 2010 4:46 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 26, 2007 8:23 pm
Příspěvky: 399
EdgarVanat píše:
čiernota je tam preto, že to je GLSL materiál a nemáš tam dostatočný raydepth aby to odrážalo niečo iné než seba, nie náhodou?

u glsl zadny raydepht neresis pac to neni raytracing. problem bude ve smoothu povrchu kterej je citlivej na moc velke poly a hlavne kdyz jsou dlouhe.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Battle skoda 105
PříspěvekNapsal: sob srp 14, 2010 4:51 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 25, 2009 3:24 pm
Příspěvky: 657
a ako tam potom funguje mirror? alebo to nie je mirror?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Battle skoda 105
PříspěvekNapsal: sob srp 14, 2010 4:59 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 26, 2007 8:23 pm
Příspěvky: 399
EdgarVanat píše:
a ako tam potom funguje mirror? alebo to nie je mirror?

Bump tam ma fake reflexe pomoci textury prostredi namapovaneho pomoci refl mapovani.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Battle skoda 105
PříspěvekNapsal: sob srp 14, 2010 5:03 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 25, 2009 3:24 pm
Příspěvky: 657
aha, dik


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Battle skoda 105
PříspěvekNapsal: pon srp 16, 2010 11:57 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv lis 02, 2006 3:33 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Plejády
zly shading na zalomenych veciach odstranis jednoducho - nahodis modifikator edgesplit a mas, v bge funguje modifikator, ak to budes chciet vytiahnut inde tak to pred exportom aplikujes


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Battle skoda 105
PříspěvekNapsal: úte srp 17, 2010 1:53 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 26, 2007 8:23 pm
Příspěvky: 399
psychotron píše:
zly shading na zalomenych veciach odstranis jednoducho - nahodis modifikator edgesplit a mas, v bge funguje modifikator, ak to budes chciet vytiahnut inde tak to pred exportom aplikujes

ale to mu tam pak nevznikne ten charakteristyckej radius.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Battle skoda 105
PříspěvekNapsal: stř srp 18, 2010 9:42 am 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
ja bych si s timdle moc nelamal hlavu pac sem si zkousel nekolik modelu z NFS Carbon a ty na tom v urcitych mistech byli na horsi urovnii nez ja s tema dverma :-)

jinak tady zasilam dalsi kus vymodeloval sem interier :wink:
Obrázek
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Battle skoda 105
PříspěvekNapsal: stř srp 25, 2010 2:57 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
tak dalsi postup, tentokrat video :wink:

ma to zatimjen 2 textury na treti se pracuje
http://www.youtube.com/watch?v=-oWJfy15GZ4


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Battle skoda 105
PříspěvekNapsal: čtv srp 26, 2010 3:19 am 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
tak sem jeste udelal par vetsich rendru :wink:
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Battle skoda 105
PříspěvekNapsal: čtv srp 26, 2010 11:10 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
No a v poslednom vidno pred uchytom prednych dveri to, o com som tu rozpraval par prispevkov dozadu...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Battle skoda 105
PříspěvekNapsal: čtv srp 26, 2010 1:31 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 25, 2009 3:24 pm
Příspěvky: 657
tam by to chcelo pridať loop zapiecť normálu a potom ho odstrániť... aby to nebugovalo v interpolovaní smoothu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Battle skoda 105
PříspěvekNapsal: čtv srp 26, 2010 2:03 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
Kapo: ses vedle jak ta jedle :roll: staci edge split neni na kstli je jen na zadnich dveri!!!
EdgarVanat: stejny jako kapo ale to je jedno

a jen pro zajimavost co presne ten edgesplit dokaze
Obrázek
model po aplikovani edge splitu


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz