blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Darkness series http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=7567 |
Stránka 2 z 3 |
Autor: | EdgarVanat [ úte dub 20, 2010 10:38 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: Darkness series | ||
Tak a toto je posledný mohykán, osobne sa mi tento kúsok páči najviac... G_Taurus: render timy sú okolo 10 minút ale celkom drsný je následný HDR postprocessing Siso: ale pokiaľ viem, tak sa nebrúsi čepeľ ale len ostrie, a to je ten úzky prúžok na okraji čepeľe (v tom nízkom rozlíšení ho moc nevidno ale dá sa u väčšiny) CrocodilusCZ: ano má to vyzerať ako nástroje vytvorené mimozemskou civilizáciou. od začiatku bola nerealističnosť štýlu zámer :)
|
Autor: | Váca [ úte dub 20, 2010 10:42 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Darkness series |
tady je to ostří už dobře vidět ![]() ![]() |
Autor: | EdgarVanat [ úte dub 20, 2010 10:46 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Darkness series |
dál už nebude, toto je posledný :) ale ono to je hodne o rozložení a výbruse čepeľe, ostrie sa prejaví hlavne u tých s plochým výbrusom... |
Autor: | EdgarVanat [ úte dub 20, 2010 11:17 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: Darkness series | ||
ešte jeden pohľad na celý set, pre lepší odhad veľkostí...
|
Autor: | Váca [ stř dub 21, 2010 8:32 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Darkness series |
už nejsou nápady? ![]() ![]() |
Autor: | Siso [ stř dub 21, 2010 8:51 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Darkness series |
mas pravdu zle som sa vyjadril, ale nic to na tom nemeni ze by malo byt vidiet inu texturu na ostri... |
Autor: | EdgarVanat [ stř dub 21, 2010 9:23 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Darkness series |
vaca: nápady aj sú, ale nechcem na to tlačiť, už dlho som nič nedokončil a ono 7 nožov za dva dni je úctyhodný nárez, proste pôvodný plán bol 5-6, siedmy je len taký bodnus a ním končim :) ono to potom bude aj tak také otrepan= celé... ale jednu vec treba priznať, naučil som sa tu krásne viesť meshflow, kvoli tym dierkam, takže so sériou som spokojný... a inak ak na to niekto z vyšších narazí, mohol by to presunúť do dokončených? |
Autor: | G_Taurus [ stř dub 21, 2010 9:54 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Darkness series |
ten set je jak nějaká archeologická vykopávka ![]() ![]() |
Autor: | Neolker [ stř dub 21, 2010 1:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Darkness series |
Zrovna mě by meshflow zajímal, tedy kdyby si prosím postnul i wire tak bych se rád přiučil. Hlavně kvůli těm dírám. |
Autor: | Bumpkin [ stř dub 21, 2010 3:46 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Darkness series |
Neolke: ![]() ![]() EdgarVanat: tim te nechci nejak urazit ![]() |
Autor: | CrocodilusCZ [ stř dub 21, 2010 3:57 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Darkness series |
Citace: ano má to vyzerať ako nástroje vytvorené mimozemskou civilizáciou. od začiatku bola nerealističnosť štýlu zámer :) Ja bych rozlisoval mezi realisticnosti a funkcionalitou. Ono asi stipat nepratele sekerou s velmi klinovym ostrim nebude zadny med. Nehlede na vahu zbrane. |
Autor: | EdgarVanat [ stř dub 21, 2010 5:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Darkness series |
bump: ale náhodou, čo do čepelí, už to mám fakt vymakané :P dokonca v tom poslednom som si dal pozor aj na celkovy mesh flow :) CrocodilusCZ: neviem, mne osobne príde že každá sekera má mať konkávne ostrie, ono to ostrosť fakt moc neovplyvní jediná zmena bude že tam nebudeš mať pol centimetrové zuby po prvom údere. ono tvrdosť kostí je bezproblémov zrovnateľná s drevom. A nie je to nejaká drsná sekera ale obyčajná vrhacia sekyrka reznutá horolezeckou, tam si za tým ostrím proste stojím... |
Autor: | EdgarVanat [ stř dub 21, 2010 5:16 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: Darkness series | ||
tu je ten mesh, ako vravel bump, nie som žiadny lovec polygónov, tak som to robil čo najjednoduchšie
|
Autor: | lokhorn [ stř dub 21, 2010 5:23 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Darkness series |
Simply clever, taky nejsem zastáncem zbytečně zahuštěný sítě ![]() |
Autor: | Bumpkin [ stř dub 21, 2010 8:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Darkness series |
hehe presne neco takoveho sem cekal ![]() EdgarVanat: tady nejde o to mit zahustenou sit ale mit ji zahustenou na spravnych mistech!!! ze 3 vertexu kruh neudelas ![]() ![]() |
Stránka 2 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |