Právě je pát lis 22, 2024 10:50 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Zbozmi
PříspěvekNapsal: stř úno 24, 2010 6:39 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
Zbozmi: to co chces je zbitesne pro kazdou scenu se textury a materialy ladi zvlast...

jinak to co mas ve scene muzes samozdrejme ulozit jako vychozi, tak ze po kazdy kdyz otevres novej blend tak to tam budes mit, udelas to prez skratku ctrl+u (file-save default seting)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zbozmi
PříspěvekNapsal: čtv úno 25, 2010 11:12 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
ctrl+j a musis je mit oba vyselektovany, (oznaceny)

to co umis ted ti rozhodne zatim nestaci :-)

to ze si zvladl hrnek a brcko a par dalsich modelu ti fakt nestaci, budes se muset naucit neco o Lopoly modelingu (to co si pouzil ty je high poly modeling) a pak se budes muset naucit UV maping a export modelu do jinych formatu

ale nechci te nika odrazovat jen sem ti sesumiroval to na co jsi se ptal
uc se dal a uvidis e za chvili si tam ty mapy budes delat sam :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zbozmi
PříspěvekNapsal: pát úno 26, 2010 11:30 am 
Offline
....
....

Registrován: pon srp 11, 2008 4:34 pm
Příspěvky: 272
já bych použil extrude jednoho profilu, srovnal bych to s tím druhým a použil remove doubles.
snad je to srozumitelné...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zbozmi
PříspěvekNapsal: pát úno 26, 2010 4:10 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát čer 06, 2008 5:13 pm
Příspěvky: 571
Bydliště: Wallachia (Vsetín)
Textura střechy nikdy nebude tak dobrý jako ručně vymodelované tašky :wink:
Tady máš muj "rozpracovaný" projekt jako inspiračku :wink:
Obrázek
Detail na tašky (zblízka je vidět jak je opravdu jen na efekt)
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zbozmi
PříspěvekNapsal: pát úno 26, 2010 11:50 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 31, 2007 2:39 pm
Příspěvky: 569
Bydliště: ČR> Frýdek-Místek >Frýdlant n.O.> Pržno
Zbozmi píše:
jak můžu spojit tyhle 2 objekty aby od vertexu k vertexu vedla rovná čára
ObrázekObrázek
zkoušel sem to nějak přes Shift+F a ještě jenom přes F.............

normálně si označ ty dva loopy a dej F a v menu vyber Skin Faces/Edge - Loops


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zbozmi
PříspěvekNapsal: sob úno 27, 2010 7:45 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
Zbozmi: proc nehledas na googlu?? najdi si tam ty referencni obrazky hezky sam ne?? :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zbozmi
PříspěvekNapsal: ned úno 28, 2010 6:48 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát čer 06, 2008 5:13 pm
Příspěvky: 571
Bydliště: Wallachia (Vsetín)
Zbozmi: vypadá tak "prasácky" že se stydím sem dát náhled zblízka :emo28:
http://img514.imageshack.us/gal.php?g=takae.png
Není vymodelovano do detailu samozřejmě, ale svůj "účel" to z dálky splnilo, myslim si, dobře :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zbozmi
PříspěvekNapsal: stř bře 17, 2010 3:33 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 16, 2010 9:54 pm
Příspěvky: 33
dlouho sem tu nebyl, protože se mi nějak nedařilo přihlásit, psal na support, a nic, tak sem založil novej ůčet.....doufám že neva :-(

mám tu kopec nových prací, myslím že sem se zase posunul kupředu,
Obrázek
Obrázek

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Obrázek
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
u hrnku mám ještě dotaz, od brčka sem oddělil dva proužky a chtěl je dát červenou barvou, tak sem to udělal, a z těch dvou šel přebarvit jen jeden, a přitom mají oba stejný materiál, ale když změním barvu brčka tak se mi změní i ten proužek co nešel přebarvit........ chcete .blend soubor?, nevíta čím to asi je? (viz screen níže)
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zbozmi
PříspěvekNapsal: stř bře 17, 2010 3:56 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát čer 06, 2008 5:13 pm
Příspěvky: 571
Bydliště: Wallachia (Vsetín)
Ta dřevěna krabička s koulema je super.. Jen trochu lepší texturu te bedny :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zbozmi
PříspěvekNapsal: čtv bře 18, 2010 10:17 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
me docela bere i ten reprak. imho je to (spolu s tema kulema) zdaleka nejlepsi prace ze vsech.

ja bych doporucil odstranit jeden nesvar, ktery se ti na pracich mnohokrat opakuje. obcas sniz nebo uplne odstran lesk (spectacularitu). neni potreba, aby se vsechny materialy leskly jako prasatko.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zbozmi
PříspěvekNapsal: pát bře 19, 2010 9:46 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 16, 2010 9:54 pm
Příspěvky: 33
still alive: ještě neumím ten UV Mapping nebo co :-) , takže sem jen tak hodil texturu a konec :-)

smrq: s těma odleskama sem si toho všiml až teď, udělám to příště nějak jinak :-)
a oboum dík

a ještě dotaz.... neviděli jste někde někdo tut na fakt jednoduché auto?, já mám rozdělaný 2 projekty, ten první je tragédie :-D ,a ten druhý je menší tragédie :-) , stačilo by mi něco podobnýho jako má jankoš v tom filmu o jak dělá to o té veliké spermii :-D ...........popř. jestli by někdo nechtěl napsat nějaký pro verzi 2.49b, byl bych neskutečně rád, auta v Blenderu moje zatím největší výzva :-) ,kdyby jste to udělali jako video tut, tak se přece jen hodí i nějaký textový popis dík
Citace:
Obrázek
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zbozmi
PříspěvekNapsal: pát bře 19, 2010 11:07 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 27, 2009 2:27 pm
Příspěvky: 567
Bumpkin dělal nějaký tutoriály viewtopic.php?f=39&t=7272


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zbozmi
PříspěvekNapsal: ned dub 25, 2010 6:58 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 16, 2010 9:54 pm
Příspěvky: 33
nějakou dobu se minedařilo přihlásit :-) ,mezi tím sem se naučil i UV mapping a zlepšil se v modelování, a chtěl bych už konečně začít s mapama do CSka :-D ,tut sem na to nikde nenašel, ale vyděl sem že tady na fóru to někdo umí, tak bych chtěl poprosit o nějaký dobrý tut,nemusí na té mapě být nějaké extra efekty, atp. stačí prostě jen mapa, s postupem od začátku až do konce ,a jeětě jak se dá zjistit jak bude na mapě voják velký :-) ................THX 8-)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz