blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

The Rest Room
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=7376
Stránka 22

Autor:  Siso [ pát led 29, 2010 5:21 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: The Rest Room

fakt pekne. Nemohol by si to prosim hodit do internalu. Zaujimal by ma rozdiel v renderu. hm?

Diky. :)

Autor:  freekill [ pát led 29, 2010 6:42 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: The Rest Room

Určitě to můžu zkusit, ale není to nastavené pro internal - nasvětlení a materiály (indigo má vytvořenou databázi, která obsahuje všemožné materiály kovů, zadáva se to pomocí chemických značek, např. Al, Ag, Au, Cu...) :)

EDIT: Tady to je, žádná sláva mno... :)

Obrázek

Autor:  noob [ pát led 29, 2010 9:37 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: The Rest Room

freekill píše:
Určitě to můžu zkusit, ale není to nastavené pro internal - nasvětlení a materiály (indigo má vytvořenou databázi, která obsahuje všemožné materiály kovů, zadáva se to pomocí chemických značek, např. Al, Ag, Au, Cu...)


Když už se o tom zmiňuješ tak bych se chtěl na něco zeptat a to proč mi to nefunguje :-)
při renderingu to píše tuhle hlášku.

A problem occurred with the scene:
SceneLoaderExcep: Error while parsing DiffuseTransmitter material: ComplexIORExcep: ComplexIORDataSetExcep: Failed to open file 'nkdata\Ag' for reading. (In element 'phong', around line 5, column 9)

tak jestli nevíš co s tim :)

Autor:  freekill [ pát led 29, 2010 11:37 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: The Rest Room

noob píše:
freekill píše:
Určitě to můžu zkusit, ale není to nastavené pro internal - nasvětlení a materiály (indigo má vytvořenou databázi, která obsahuje všemožné materiály kovů, zadáva se to pomocí chemických značek, např. Al, Ag, Au, Cu...)


Když už se o tom zmiňuješ tak bych se chtěl na něco zeptat a to proč mi to nefunguje :-)
při renderingu to píše tuhle hlášku.

A problem occurred with the scene:
SceneLoaderExcep: Error while parsing DiffuseTransmitter material: ComplexIORExcep: ComplexIORDataSetExcep: Failed to open file 'nkdata\Ag' for reading. (In element 'phong', around line 5, column 9)

tak jestli nevíš co s tim :)


Používáš nejnovější verzi Indiga a Blendiga?
Přímo v Blendigu, pod záložkou Material, máš rolovací nabídku, kde si zvolíš materiál (ze scény) a přiřadíš mu NK Data.

Autor:  noob [ sob led 30, 2010 10:23 am ]
Předmět příspěvku:  Re: The Rest Room

Teď mám tyto verze: Indigo Renderer v2.2.12, Windows 32-bit Release build.
Blendigo 2.2.11 -d
právě jak napíšu do toho rámečku NK data nějakou chemickou značku a dám si preview nebo render tak to napíše tuhle hlášku. :evil:

Autor:  Siso [ sob led 30, 2010 12:29 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: The Rest Room

freekill píše:
Určitě to můžu zkusit, ale není to nastavené pro internal - nasvětlení a materiály (indigo má vytvořenou databázi, která obsahuje všemožné materiály kovů, zadáva se to pomocí chemických značek, např. Al, Ag, Au, Cu...) :)

EDIT: Tady to je, žádná sláva mno... :)

Obrázek



no fakt ze nic moc, internal.

Autor:  freekill [ sob led 30, 2010 12:33 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: The Rest Room

noob píše:
Teď mám tyto verze: Indigo Renderer v2.2.12, Windows 32-bit Release build.
Blendigo 2.2.11 -d
právě jak napíšu do toho rámečku NK data nějakou chemickou značku a dám si preview nebo render tak to napíše tuhle hlášku. :evil:


Píšeš tam i příonu *.nk? Např Al.nk? Samotné Al nestačí.

Autor:  noob [ sob led 30, 2010 2:18 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: The Rest Room

Ježiš :-D já tam tu příponu nepsal :oops: tak dík za pomoc.

Stránka 22 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/