blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
road closed http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=5574 |
Stránka 2 z 2 |
Autor: | Bumpkin [ ned úno 17, 2008 12:40 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
xixixao: este ze si na to upozorni ja bych si toho ani nevsim ![]() heh presne jak rika xixixao mrkni na tlousku sloupu a na ten betonovej drzak ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Váca [ ned úno 17, 2008 1:22 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
a nevíte teda co s těma černýma paskvilama?(u toho sloupu - na trávě) jinak asi jak to tak vypadá, měl jsem si nejdříve založit WIP thread ![]() takže prosím adminy, jestli by přesunuli toto téma do WIP sekce ![]() |
Autor: | Bumpkin [ ned úno 17, 2008 1:25 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
me to vetsinou zaclo delat area svetlo nebo AO ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Váca [ ned úno 17, 2008 1:26 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
internal, area, nové AAO ![]() ![]() |
Autor: | Ragnos [ ned úno 17, 2008 1:34 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
přesunuto do WIP sekce. jinak k té nové verzi Blenderu už není potřeba používat area světlo pro simulaci slunečního světla ale postačíš si se Sunem a vhodně nastaveným parametrem SoftSize: a Samples: ![]() |
Stránka 2 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |