blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

road closed
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=5574
Stránka 22

Autor:  Bumpkin [ ned úno 17, 2008 12:40 pm ]
Předmět příspěvku: 

xixixao: este ze si na to upozorni ja bych si toho ani nevsim :lol:
heh presne jak rika xixixao mrkni na tlousku sloupu a na ten betonovej drzak :) ten je obvikle o 2-3 hlavy mensi nez dospelej clovek tudis by ta zabrana mela bejt do pulky toho betonovyho sloupu :) a druhou vec kterou bych ti doporucil jsou detaily :) a to Kanal na silnici lepsi textura asfaltu, nebo na ni udelat krajnicni pruhy, nebo prechod pro chodce :wink: pak co by taky ozivilo scenu, je nejaky smeti :) nebo plakaty na plote :wink: to jsou jen navrhy aby to nebylo tak sterilni a jednolite ale nemeni to nic na tom ze uz ted to vypada pekne ale schazi tomu ten naboj :wink:

Autor:  Váca [ ned úno 17, 2008 1:22 pm ]
Předmět příspěvku: 

a nevíte teda co s těma černýma paskvilama?(u toho sloupu - na trávě) jinak asi jak to tak vypadá, měl jsem si nejdříve založit WIP thread :) cením si všech rad, jak by to šklo zkrášlit..

takže prosím adminy, jestli by přesunuli toto téma do WIP sekce :) (já vim, měl jsem si to uvědomit dříve)

Autor:  Bumpkin [ ned úno 17, 2008 1:25 pm ]
Předmět příspěvku: 

me to vetsinou zaclo delat area svetlo nebo AO :) zalezi jak to mas nastaveny :) pro nternal, ale pokud pouzivas Yafray tak to opravdu nevim :(

Autor:  Váca [ ned úno 17, 2008 1:26 pm ]
Předmět příspěvku: 

internal, area, nové AAO :lol: takže asi všechno dohromady :lol:

Autor:  Ragnos [ ned úno 17, 2008 1:34 pm ]
Předmět příspěvku: 

přesunuto do WIP sekce.

jinak k té nové verzi Blenderu už není potřeba používat area světlo pro simulaci slunečního světla ale postačíš si se Sunem a vhodně nastaveným parametrem SoftSize: a Samples: :)

Stránka 22 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/