blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Vodní město http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=5453 |
Stránka 2 z 4 |
Autor: | kaucukovnik [ úte led 15, 2008 6:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ragnos píše: kaucukovnik:ty lodě co jdou mimo město jsou ve vzduchu i když to tak možná nepůsobí, jinak vzdušný přístavy jsou na každém důležitém rohu toho přístavu 4 světové strany 4 přístavy + vnitroměstká doprava nakonec auty
Jo taaaak. To nejsou lode ale lode ![]() ![]() OT: Chybi tam Wrighti ![]() |
Autor: | Ragnos [ stř led 16, 2008 7:51 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Trochu změna kompozice a atmošky, asi budu zatím směrovat tímhle směrem. http://www.g-taurus.ic.cz/wipnew/mestovodni6.jpg |
Autor: | freekill [ stř led 16, 2008 8:05 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Čéče lepsí material toho silovýho pole a temnejsi atmošku a bude to fakt super ![]() ![]() |
Autor: | Ragnos [ stř led 16, 2008 8:23 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
freekill:no myslím že na tom bude teda víc práce ![]() |
Autor: | Semiš [ stř led 16, 2008 8:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | . |
Teda to původní mě moc nechytlo, ale tohle je krásný ![]() Pokračuj tedy ![]() |
Autor: | Pitris [ stř led 16, 2008 8:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Myslím, že je to mnoho lepší... Plánuješ matroše nebo to zase hodíš do barevného tónu? ![]() |
Autor: | vojtas1 [ stř led 16, 2008 8:58 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Oproti prvním verzím + 100% . |
Autor: | Ragnos [ stř led 16, 2008 10:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Pitris:víceménně v barevném tónu to je, tónovánou do té hnědé, ale zatím je to čistý výstup bez postprocesu tak ještě pak uvidím myslím že je na to ještě čas. plnokrevný progress, ještě vím co na tom budu robit, ale kdyby někoho napadlo něco rozumného sem s tím, pokud to nerozbije mou představu o tajně plující lodi do obchodního centra tak nevadí jen mě štve ten AA u kopule dělá si to tam s tím co ho napadne ![]() |
Autor: | vojtas1 [ čtv led 17, 2008 1:28 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Hm a proč kopuli neuděláš v Post Procesu ? Stejně to je dobrých 35% tvoji práce, ne ? |
Autor: | bobbin [ čtv led 17, 2008 1:54 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Ztohoto pohledu mi uniká smysl té dálnice; spíše v tom vidím samostatné věže ve vodě a silnici vnímám jako horizont - vzdálenou souši za mořem/oceánem. |
Autor: | Ragnos [ čtv led 17, 2008 6:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
vojtas1: no pravda když mi nic nezbylo tak jsem tu kouli obtáhl v postpru bobbin: tak jsem snad pořešil tu silnici pravda že vypadala jako horizont +trochu změněná kamera a postprodukce ![]() ![]() ![]() |
Autor: | xixixao [ čtv led 17, 2008 6:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Noooo, tak tohle je mnohem mnohem lepší (než ty první verze). Ty mraky jsou super, kupole mi připomíná suprema. Voda taky super, ještě bych si pohrál s modelem "podvozku" města. |
Autor: | Ragnos [ čtv led 17, 2008 6:23 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
xixixao: no pravda je to pořád jenom velká nedetailní část modelu města.. dobře jdu se donutit s tím ještě něco udělat ![]() |
Autor: | freekill [ čtv led 17, 2008 6:27 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Hahááá tak to je omnoho lepší, ale ten modrej obrys bych zrušil a nebo předelal (u te lodi). |
Autor: | kaucukovnik [ čtv led 17, 2008 7:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak me napadlo-> co tu modrou lod udelat skoro pruhlednou -> jako ze ma zaple maskovani. Je ale fakt ze by to asi nebylo moc dobre videt. Silnici o mnoho lepsi. |
Stránka 2 z 4 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |