blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

psychotronicky vseobecny thread pre wip
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=5354
Stránka 26

Autor:  psychotron [ stř bře 05, 2008 2:41 pm ]
Předmět příspěvku: 

Bosf: akoze ako dlho som modeloval tu stolicku? co ja viem, mozno tak hodinu, dve, fakt neviem, pretoze od prace odbehnem tam, hentam a zase tam a opat sa k tomu vratim, takze ti neviem povedat cisty cas
render time bol 3min na 2 jadra s rayshadows, rayAO na 10samplov, osa 16

Autor:  Bosf [ stř bře 05, 2008 3:35 pm ]
Předmět příspěvku: 

bah pochopil jsem jen to 3 minuty ale to je jedno.A tedy jak jsi to vymodeloval?Chci mit jen nejakou predstavu jak se to asi dela.

Autor:  psychotron [ stř bře 05, 2008 4:03 pm ]
Předmět příspěvku: 

tak mozno ti pomoze obrazok siete, na takyto model ide potom subsurf a smooth... a ako je to modelovane? normalne z kocky, a ake techniky som pouzil v edit mode? extrude 'E', grab 'G', rotate 'R', scale 'S', loopcut 'ctrl+R', delete 'X', tvorenie hrany/polygonu 'F' a to je tusim vsetko
fakt ide o to len umiestnit tie body tak aby sa to na volaco podobalo, ak ich mas malo (tych bodov) tak si ich 'dorobis' rezanim/extrudovanim, alebo ked ich je vela tak nepotrebne vymazes

Obrázek

Autor:  Bosf [ stř bře 05, 2008 4:09 pm ]
Předmět příspěvku: 

oh.A jak jsi myslel tu kocku?jako kocku nebo to je nejaky vyraz?

Autor:  psychotron [ stř bře 05, 2008 4:15 pm ]
Předmět příspěvku: 

kocku ako kostku som myslel :wink:
su take dva typy modelovania (ked sa bavime o meshoch, nurbs to uz je ina kapitola napriklad), jeden je z kocky (cube modeling... hlavne rezes) a druhy je ze extrudujes po polygone/hrane/bode (poly by poly modeling... hlavne extrudujes), ale mozes tieto metody kombinovat, resp. niekedy to je nutne, uvidis sam a teraz sup sup a hybaj uz volaco vymodelovat :twisted:

Autor:  freekill [ stř bře 05, 2008 4:44 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ja bych z te kostky vymodeloval leda prdl...Nejlepsí a nejosvedcenejsí metoda je face2face.

Autor:  Bumpkin [ stř bře 05, 2008 5:27 pm ]
Předmět příspěvku: 

skoda ze si tu stolicku vic neodetailoval :) siklo by se tam ten plast poradne promodelovat, udelat vyrezy na ty kovovy packy :wink: :wink: a treba u srobky nebo nejty :wink:

Autor:  psychotron [ čtv bře 06, 2008 12:09 pm ]
Předmět příspěvku: 

freekill: vyhody ma aj poly by poly aj cube modeling, tak isto aj nevhody, preto to treba kombinovat :)

bumpkine: no na tej stolicke nie su ziadne nity ani sroby, tie nohy su len tak zarazene do toho plastoveho sedaku (jop diera tam ale vymodelovana neni heh)


model sedacky

Obrázek

Autor:  Ragnos [ čtv bře 06, 2008 12:15 pm ]
Předmět příspěvku: 

ty jedeš draku těším se na další modely od tebe :)

Autor:  vojtas1 [ čtv bře 06, 2008 12:21 pm ]
Předmět příspěvku: 

Trošku bych se bál, že když bych si sedl do prostředka sedačky, tak se celá prohne. Jinak se mi líbí styl "v jednoduchosti je krása". :)

Autor:  Bosf [ čtv bře 06, 2008 1:39 pm ]
Předmět příspěvku: 

hej cim se reze?A kdyz mam kostku a chci kousek zvetsit zvetsi se cela kostka. (MYslim extrude)

Autor:  psychotron [ čtv bře 06, 2008 2:03 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ragnos: jede jede masinka :D ale zase to az tak zhave nebude

vojtas1: myslis to tak ze ked sadnes na ten stred tak sa ten matrac prehupne dole? akoze je moc makka? alebo asi som to nepochopil potom, kam by sa ta sedacka mohla rozist, akoze by sa rozpadla, ze nedrzia tie kusy po hromade? no a za styl ma nechval, to pochval dizajnerov z natuzzi (nevymyslel som si ju z hlavy)

Bosf: edge loopy (rezy) pridavas v edit mode klavesovou skratkou 'ctrl+R' (potom MMB mozes pridavat viac rezou, LMB pridas rezy), alebo 'K'ackom a z roletky si vyberes aky knife chces (to co chces knifeom rezat musi byt oznacene)
druhu cast otazky som asi dobre nepochopil, ved si oznac len tie body/hrany/plochy ktore chces a 'S'kom ich budes zvacsovat/zmensovat (v edit mode samozrejme)

Autor:  Sagi [ čtv bře 06, 2008 2:52 pm ]
Předmět příspěvku: 

Bosf píše:
oh.A jak jsi myslel tu kocku?jako kocku nebo to je nejaky vyraz?

slovenstina dela problemy? :banana: :biggrin:

Autor:  Bosf [ čtv bře 06, 2008 4:51 pm ]
Předmět příspěvku: 

muzes trikrat hadat.

(Jak se pridava polygon?)

Autor:  Bumpkin [ čtv bře 06, 2008 6:01 pm ]
Předmět příspěvku: 

psychotron: nevim ale zatim mas vsechno straaasne strohy a holy :) nevim jestli to planujes dohnad tesxturama ale urcite by se siklo vymodelovat svi na ty sedacce a urcite by nebyla jen tak poskladana z kostek, nejde o to ze to nejde al jde o to ze to vypada dost chytrne, bal bych se ze kdyz bych si na to lehnul tak se to cele rozjde do stran, schazi ti tam ta celistvost neco co by mi to rozrezani na kosticky vyvracelo :) zkus okouknout letaky s nabytkem, ale predem upozornuju ze je to jen muj nazor tak ze se muzu mejlit :wink: :wink: :wink:

Stránka 26 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/