blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Vodní mlýn http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=5340 |
Stránka 2 z 3 |
Autor: | Ragnos [ úte pro 04, 2007 2:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
to proto že podceňuješ barvu to tvoje vypádá obyčejnsky ![]() jinak já bych to udělal úplně jinak zvolil bych lepší formát, líp natočil kameru pohrál si s barvou, protože základ máš v podstatě dobrej teďka jde jenom o tu omáčku ::D |
Autor: | Semiš [ úte pro 04, 2007 3:00 pm ] |
Předmět příspěvku: | . |
Ragnos: Formát si jiný nedovedu příliš představit(hlavně proto, že by se tam všechno nevešlo ![]() Kameru bych určitě mohl jinak pootočit, ale takhle mi to padlo do oka nejvíc-hlavně to splnilo účel: pohled od vody, musí být vidět mlýn a malé okolí ![]() A barvy, asi hloupost co teď napíšu, ale myslíš tím jako sladění barev nebo snad něco jiného? ![]() |
Autor: | Ragnos [ úte pro 04, 2007 3:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Semiš:stačí se podívat na tvou verzi a DonaldX a vidíš snad rozdíl v barvách. To tvoje je o ničem protože máš bílý sluneční světlo. To že si jiný formát nedokážeš představit je hodně podivný protože takhle ti tam kus mlýnu přesahuje. |
Autor: | Semiš [ úte pro 04, 2007 3:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | . |
Jo takhle myslíš ten formát ![]() ![]() |
Autor: | Alfisko [ úte pro 04, 2007 4:42 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Potreboval bych wireframe a vsechny textury co ve scene mas, abych mohl poradne posoudit jestli to delas po lowpoly strance spravne. |
Autor: | Semiš [ úte pro 04, 2007 5:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | . |
Tady je wire tý chajdy, zbytek neposílám, protože to už low poly není. Textury jsou jen dřevo a nějaký kameny z cg textures(menší verze)+ nor mapy vytvořené v gimpu. Interier možná bude mít někde nějaké věci divně, ale to je kvůli tomu že jsem ho upravoval aby nepřekážel scéně na který dělám. A ty dvě nelow poly věci v pravim dolnim rohy chajdy jsou pytle co k tomu jinak nepatřej, tak si jich nevšímejte. ![]() PS: Alfisko, low poly měla bejt jen ta budka, ty stromy samozřejmě ne, ty už sem dodělal pro tu scénu specielně. Tady přidávám ještě jeden wire ![]() ![]() |
Autor: | kareem [ úte pro 04, 2007 6:45 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Heh, docela tě obdivuju, že sis dal práci i s náznakem interiéru. Já to co není ve scéně šidim jak se dá. Zapracuj na tom ještě trochu a skus si pohrát s kamerou, určitě by tomu slušel nějaký zajímavější záběr. Nakonec ještě rozmísti světla, a dej tomu nějakou uklidňující atmosféru. Myslim že základ dobrej, jen tak dál. |
Autor: | Semiš [ úte pro 04, 2007 7:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | . |
Kareem: Díky ![]() ![]() ![]() PS: uklidňující to asi moc nebude ![]() |
Autor: | DonaldX [ pát pro 07, 2007 3:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: . |
Semiš píše: DonaldX: tak to těžko
![]() Soráč, až teraz som si všimol tej otázky - je to čisto blender. Je to wipko a k postprocesu som sa nedostal (ak sa vobec niekedy ešte dostanem ![]() |
Autor: | Semiš [ sob pro 08, 2007 2:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | . |
Takže tady to je-taková předfinální verze, jestli vidíte nějaké chyby nebo se vám něco nezamlouvá tak to napište ať to ještě opravim ![]() Jinak- chlápek rybaří, a netuší chudák že za ním hoří(vim že by to bylo slyšet, tak mi to odpusťte ![]() ![]() |
Autor: | Pitris [ sob pro 08, 2007 4:07 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Uprimne receno, moc se mi nezamlouva poloha kamery. Tomu obrazku by pomohlo divat se na mlyn vice v axonometrickem pohledu. Takto to vypada az prilis plose. |
Autor: | Alfisko [ sob pro 08, 2007 4:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ted me trochu rusi to, ze ta pravdepodobne mlha (to oranzove dole po stranach) vypada az moc jako obloha.. jinak pozadi stromy, vez pekne.. ale moc se to nehodi k chajde.. zapracuj na te stavbe tech kamenu (nejake nech vypadnout ![]() |
Autor: | Semiš [ sob pro 08, 2007 4:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | . |
Pitris: omluv mou nevzdělanost, ale co je to axonometrický pohled? ![]() Alfisko: hups ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Alfisko [ sob pro 08, 2007 4:19 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: . |
Semiš píše: Pitris: omluv mou nevzdělanost, ale co je to axonometrický pohled?
![]() Alfisko: hups ![]() ![]() ![]() ![]() sduy, bedny, site, trakar, pytle, zidli, koste, hrabe, lopata, povoz + ke kraji bys mohl dat cestu do lesa.. toho ohne se zbav! ![]() ![]() + doprava ke kraji muzes dat nejake kere.. + voda neodrazi? PS: dvere by meli byt vyssi.. PS2: jestli chces tak mi sem hod ty textury a ja ti na ne udelam normal mapy, mozna to s nima bude lip vypadat.. |
Autor: | Semiš [ sob pro 08, 2007 4:23 pm ] |
Předmět příspěvku: | . |
Dobrá zbavím ![]() za ty věci díky, určitě něco přimodeluju. Voda odráží ale nějak to není vydět, upravím ![]() Normal mapy mám, udělaný z gimpu, ale lepší hrany to nedělá(teď to upravuju). |
Stránka 2 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |