blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Vodní mlýn
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=5340
Stránka 23

Autor:  Ragnos [ úte pro 04, 2007 2:50 pm ]
Předmět příspěvku: 

to proto že podceňuješ barvu to tvoje vypádá obyčejnsky :)

jinak já bych to udělal úplně jinak zvolil bych lepší formát, líp natočil kameru pohrál si s barvou, protože základ máš v podstatě dobrej teďka jde jenom o tu omáčku ::D

Autor:  Semiš [ úte pro 04, 2007 3:00 pm ]
Předmět příspěvku:  .

Ragnos: Formát si jiný nedovedu příliš představit(hlavně proto, že by se tam všechno nevešlo :) )
Kameru bych určitě mohl jinak pootočit, ale takhle mi to padlo do oka nejvíc-hlavně to splnilo účel: pohled od vody, musí být vidět mlýn a malé okolí :D
A barvy, asi hloupost co teď napíšu, ale myslíš tím jako sladění barev nebo snad něco jiného? :) .

Autor:  Ragnos [ úte pro 04, 2007 3:08 pm ]
Předmět příspěvku: 

Semiš:stačí se podívat na tvou verzi a DonaldX a vidíš snad rozdíl v barvách. To tvoje je o ničem protože máš bílý sluneční světlo. To že si jiný formát nedokážeš představit je hodně podivný protože takhle ti tam kus mlýnu přesahuje.

Autor:  Semiš [ úte pro 04, 2007 3:14 pm ]
Předmět příspěvku:  .

Jo takhle myslíš ten formát :) , to jo, teď je to v menšim rozlišení, v 1024x800 ten mlýn uřízlej není, a takový věci já stejně vždycky upravuju až nakonec(když něco přesahuje či tak..). A barvy tam ještě nejsou, protože není obloha a světla jsou jen taková provizorní, to nechávám nakonec teď dodělávám modely a textury :) .

Autor:  Alfisko [ úte pro 04, 2007 4:42 pm ]
Předmět příspěvku: 

Potreboval bych wireframe a vsechny textury co ve scene mas, abych mohl poradne posoudit jestli to delas po lowpoly strance spravne.

Autor:  Semiš [ úte pro 04, 2007 5:10 pm ]
Předmět příspěvku:  .

Tady je wire tý chajdy, zbytek neposílám, protože to už low poly není. Textury jsou jen dřevo a nějaký kameny z cg textures(menší verze)+ nor mapy vytvořené v gimpu. Interier možná bude mít někde nějaké věci divně, ale to je kvůli tomu že jsem ho upravoval aby nepřekážel scéně na který dělám. A ty dvě nelow poly věci v pravim dolnim rohy chajdy jsou pytle co k tomu jinak nepatřej, tak si jich nevšímejte.

Obrázek

PS: Alfisko, low poly měla bejt jen ta budka, ty stromy samozřejmě ne, ty už sem dodělal pro tu scénu specielně.

Tady přidávám ještě jeden wire :) .

Obrázek

Autor:  kareem [ úte pro 04, 2007 6:45 pm ]
Předmět příspěvku: 

Heh, docela tě obdivuju, že sis dal práci i s náznakem interiéru. Já to co není ve scéně šidim jak se dá.
Zapracuj na tom ještě trochu a skus si pohrát s kamerou, určitě by tomu slušel nějaký zajímavější záběr. Nakonec ještě rozmísti světla, a dej tomu nějakou uklidňující atmosféru.
Myslim že základ dobrej, jen tak dál.

Autor:  Semiš [ úte pro 04, 2007 7:02 pm ]
Předmět příspěvku:  .

Kareem: Díky :) , kameru už nechám jak je, protože s tou scénou chystám takový překvápko :D , tak se nechte překvapit :) .
PS: uklidňující to asi moc nebude :twisted: ..

Autor:  DonaldX [ pát pro 07, 2007 3:08 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: .

Semiš píše:
DonaldX: tak to těžko :D , ty tam máš uplně nádhernou kompozici a ty barvy, můžu se zeptat-dělal jsi na tom postproces nebo se ti to takhle povedlo rovnou z blenderu?


Soráč, až teraz som si všimol tej otázky - je to čisto blender. Je to wipko a k postprocesu som sa nedostal (ak sa vobec niekedy ešte dostanem :wink: )

Autor:  Semiš [ sob pro 08, 2007 2:56 pm ]
Předmět příspěvku:  .

Takže tady to je-taková předfinální verze, jestli vidíte nějaké chyby nebo se vám něco nezamlouvá tak to napište ať to ještě opravim :wink: .
Jinak- chlápek rybaří, a netuší chudák že za ním hoří(vim že by to bylo slyšet, tak mi to odpusťte 8) )

Obrázek

Autor:  Pitris [ sob pro 08, 2007 4:07 pm ]
Předmět příspěvku: 

Uprimne receno, moc se mi nezamlouva poloha kamery. Tomu obrazku by pomohlo divat se na mlyn vice v axonometrickem pohledu. Takto to vypada az prilis plose.

Autor:  Alfisko [ sob pro 08, 2007 4:09 pm ]
Předmět příspěvku: 

ted me trochu rusi to, ze ta pravdepodobne mlha (to oranzove dole po stranach) vypada az moc jako obloha.. jinak pozadi stromy, vez pekne..
ale moc se to nehodi k chajde.. zapracuj na te stavbe tech kamenu (nejake nech vypadnout :lol: ) a at nejsou hrany tak ostre.. trochu vic to promodeluj, pridej nejake sudy.

Autor:  Semiš [ sob pro 08, 2007 4:13 pm ]
Předmět příspěvku:  .

Pitris: omluv mou nevzdělanost, ale co je to axonometrický pohled? :lol:

Alfisko: hups :( , tak to měl bejt oheň, ne mlha, já se bál že to nepoznáte :lol: . A na těch hranách ještě zapracuju. A sudy... to je nápad :D já jen nevěděl coby :lol: ..

Autor:  Alfisko [ sob pro 08, 2007 4:19 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: .

Semiš píše:
Pitris: omluv mou nevzdělanost, ale co je to axonometrický pohled? :lol:

Alfisko: hups :( , tak to měl bejt oheň, ne mlha, já se bál že to nepoznáte :lol: . A na těch hranách ještě zapracuju. A sudy... to je nápad :D já jen nevěděl coby :lol: ..

sduy, bedny, site, trakar, pytle, zidli, koste, hrabe, lopata, povoz
+ ke kraji bys mohl dat cestu do lesa..
toho ohne se zbav! :) opravdu by me nenapadlo, ze je to ohen.. spis nejake poustni boure 8)
+ doprava ke kraji muzes dat nejake kere..
+ voda neodrazi?
PS: dvere by meli byt vyssi..
PS2: jestli chces tak mi sem hod ty textury a ja ti na ne udelam normal mapy, mozna to s nima bude lip vypadat..

Autor:  Semiš [ sob pro 08, 2007 4:23 pm ]
Předmět příspěvku:  .

Dobrá zbavím 8),
za ty věci díky, určitě něco přimodeluju. Voda odráží ale nějak to není vydět, upravím :), dveře zvýším.
Normal mapy mám, udělaný z gimpu, ale lepší hrany to nedělá(teď to upravuju).

Stránka 23 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/