blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

modýlek
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=5253
Stránka 23

Autor:  Genom [ čtv lis 08, 2007 1:19 am ]
Předmět příspěvku: 

xixixao: taky se mi ty změny nicků pletou...Elbow/jankoš...G-Taurus/Ragnos...

Imho...model vypadá líp a líp...jen tak dál...:)

Autor:  Bumpkin [ čtv lis 08, 2007 1:24 am ]
Předmět příspěvku: 

xixixao: taky ty zemny nemusim :( co kdyby se najednou zacal psat Viewegh pod pseudonymem ,,šmudla,, tak nikdo nebude vedet kdo to je a mohli by jeho dila i zatracovat :) a to same vidim i tady za tou zmenou jmen :wink: ja uz taky nehodlam predelat svoji prezdivku/pseudonym na nejakej jinaj ac pouzivam treba pri hrani i prezdivky Bubla nebo Lipo :)

sory za OT :oops: :oops:

jinak Elbowe: ja si ty vlasy nervu nikdy (bych zachvili o ty svy dlouhy tezce pestovany vlasy prisel :D :lol: :D :lol: ) le ja te chtel jen upozornit na chybku :wink: a za svou deformaci ja fakt nemuzu :lol: tak sem zacal asi uz tim 3Dckem moc zit a kdyz sem vic jak dva dny bez modelingu tak mam abstak :lol: :lol: je to hrozny

a jen pokracuj vypada to dobre, doufam ze pujdes tak daleko ze vymodelujes i kryci plechy na trupu, a taky douufam ze si se jen Hvezdnyma valkama inspiroval a ze tam treba prihodis brzdici klapky :) (mam na mysli ze spodu a ze shora za kokpit :)

ale fakt se me to libi :wink: :wink: :wink:

Autor:  jankoš [ sob lis 10, 2007 12:47 am ]
Předmět příspěvku: 

táákže tady je první várka detailů....vzhledem k faktu, že ve výsledku moc vidět nebudou sem si je jen tak pro radost vyrenderoval v yafrayi...ano, souhlasím, že v renderu sou chybky, ale podotýkám, že finální obrázek nebude renderovanej yafrayem...

xixixao: hah, prales...eště to tak :lol: asi to bude něco na způsob hangárové scény...ale možná to nakonec dopadne tak, že z toho bude jen čistě model...uvidíme :wink:

Bumpkin: díky, mno particly asi využití najdou mnohem později až se odhodlám to zanimovat 8-) ale to je hudba velice vzdálené budoucnosti :) ke klapkám se doufám taky dostanu, celkově vzato už i tak si ty detaily přizpůsobuju spíš svojí tvořivosti (pakliže se o něčem takovým dá hovořit :) )

rendertime: 7 min 39,13 s; 150 587 polys

Obrázek

a letíme dál :lol: 8-)

Autor:  DonaldX [ pon lis 12, 2007 12:38 am ]
Předmět příspěvku: 

Ty si evidentne Genomova krvná skupina :lol:
Odkial berieš všetky tie detaily? Máš snád doma kozmickú loď?

Autor:  Bumpkin [ pon lis 12, 2007 2:01 am ]
Předmět příspěvku: 

jankoš: tak paradni detaily, to musim uznat, ale mel bych vitku, jak je zasuvka na R2D2 (nebo jak ty dire hned za kabinou mam rikat) tak za ni mas spatne wir, podivej se na ten oblouk jak se ti deformuje pod subsurfem :wink:

Autor:  Kvetoslav [ sob lis 17, 2007 1:59 pm ]
Předmět příspěvku: 

Je to fakt parada. Moc pekny model.

Nemohl bys prozradit jak dosahujes takovy super pomer mezi kratkymi render casy v BI a paradni kvalitou renderu? Povodne jsem si dokonce myslel, ze pouzivas ambient occlusion. A i to nastaveni materialu modelu vypada super s lehkym nadechem SSS, coz ale je asi taky spis nejaka tvoje finta. Diky moc predem, kdyby ses o to nastaveni svetel podelil.

Tady na oplatku nejake reference:
http://www.rpgplanet.com/starwars/pics/xwing.jpg
http://saxman.xwlegacy.net/Starfighters/X-wing.html
http://www.the-blueprints.com/index.php ... 2745/view/
http://www.the-blueprints.com/index.php ... /starwars/

Autor:  jankoš [ sob lis 24, 2007 10:48 pm ]
Předmět příspěvku: 

čau,

díky za reakce...dneska sem se poprvé od posledního updatu dostal k tomu, abych na tom zase zapracoval...

DonaldX: heh, jenom se ve škole občas hodně nudím :-P

Bumpkin: myslíš, že sem si toho nevšiml? 8-) ten wire není špatně, kdyby to mělo materiál, šlo by poznat, že je to taková ta guma ohýbací vroubkovaná, nevim jak se menuje :oops: každopádně škaredý je to proto, že je tam subsurf na 1 kvuli optimalizaci rendertimu :wink: ve výsledným obrázku to stejně skoro nepůjde vidět 8-)

Kvetoslav: dík, není to žádný tajemství :) myslím, že zdání SSS efektu dělají jenom ty světla, co se týče materiálu, tak všechny objekty mají (zatím) stejnej matroš - bílá barva, skoro nulová specularita, hard stáhlý taky na minimum a je tam hozenej blinn shader, takhle si rozhazuju nastavení snad u všeho, když začínám, líp se mi na to pak kouká :)
jinak co se týče krátkýho renderingu, myslím, že hodně dělá můj PIV 3,0GHz procesor, jinak taky ze zkušeností se starším strojem se snažím optimalizovat jak jen to jde, zároveň si ale říkám, že tohle je nejpropracovanější model, k jakýmu sem se kdy dopracoval :-P
ad světla: tak tady nemám vůbec žádnej klíč, při kterým bych postupoval, většinou tam chvístnu na začátku 3 světla, 2 jsou spoty, nažloutlej a bílej, a jedno je namodralý hemi...pak podle libosti přidávám, co se týče tohohle, tak je tam 5 světel, z toho 3 spoty s aktivovaným shadowbufferem, 1 spot bez jakýhokoliv stínu a jedno naoranžovělý hemi svítící zepředu :) mno a taky co se týče spotů nešetřím na počtu samplů a hraju si s parametrem soft 8-)

a tady render, vím že to není moc velký progress, ale jak sem řekl, dostal sem se k tomu poprvé po dvou týdnech

rendertime: 10,50 s; 176 321 polys

Obrázek

a letíme dál 8-)

Autor:  Alfisko [ sob lis 24, 2007 11:09 pm ]
Předmět příspěvku: 

jankos:
pekne, pekne..
nechces modelovat i vlakna v kabelech, ze ne?
PS: jsem zvedavy na texturing, zvlada ti blender scenu kdyz vlezes do uv face/select modu? :D ale stejne.. takovy slozity model..
btw: chapu, ze to pak asi rozkouskujes, jen pro jistotu.. at se vyhneme nepotrebne odpovedi ;)

Autor:  xixixao [ sob lis 24, 2007 11:17 pm ]
Předmět příspěvku: 

Vypadá to prostě výborně :). Zkusim si to nastavení renderu cos napsal, i to určitě hraje roli. Jen tak dál (nejlepší je bejt nemocnej, to je pak spousta času - ikdyž škola pak hoří :D ).

Autor:  jankoš [ stř led 02, 2008 5:30 pm ]
Předmět příspěvku:  ufffffff

tááák, konečně sem se o prázdninách dostal zpátky k modýlku 8) hektické tempo prosince mi nedovolilo zapracovat na něm do 22.12 ani chvíli :( no, každopádně zdá se, že je skoro hotovo, chybí dodělat nohy a upravit špici :oops: nějak sem na ni zapomněl...a možná ještě pár detailů, ale to asi pořeším bump/normal mapou...vidím to, že musím udělat něco jinačího, abych si dal pauzu, z těch textur mi málem hráblo

xixi: díky, jj, nejradši bych sevybodl na školu, ale nesnáším to dohánění 8)

rendertime: 14,9 s; 173 906 polys

Obrázek

pokud by vás zajímala větší verze včetně náhledů na detaily (1964*1664, 351kb) tak je tady:

http://td.ic.cz/jankosh/xwing_full.jpg

Autor:  Alfisko [ stř led 02, 2008 6:34 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: ufffffff

jankoš píše:
tááák, konečně sem se o prázdninách dostal zpátky k modýlku 8) hektické tempo prosince mi nedovolilo zapracovat na něm do 22.12 ani chvíli :( no, každopádně zdá se, že je skoro hotovo, chybí dodělat nohy a upravit špici :oops: nějak sem na ni zapomněl...a možná ještě pár detailů, ale to asi pořeším bump/normal mapou...vidím to, že musím udělat něco jinačího, abych si dal pauzu, z těch textur mi málem hráblo

xixi: díky, jj, nejradši bych sevybodl na školu, ale nesnáším to dohánění 8)

rendertime: 14,9 s; 173 906 polys

http://td.ic.cz/jankosh/xwing_wip7.jpg

pokud by vás zajímala větší verze včetně náhledů na detaily (1964*1664, 351kb) tak je tady:

http://td.ic.cz/jankosh/xwing_full.jpg

nic moc matros skla, jinak pekne 8)

Autor:  Genom [ stř led 02, 2008 6:38 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ten model i textury vypadaj velice pěkně... :)
možná bych jen tu červenou udělal trochu vyšisovanější...ale jinak je to velice pěkná práce...alespoň mě se to teda líbí... :wink:

Autor:  taby [ stř led 02, 2008 8:53 pm ]
Předmět příspěvku: 

Působí to velmi dobře. Předpokládám, že textura není jen "maskování", ale také kopíruje "poskládané plechy", proto bych použil třeba i normal mapu pro plastičtější výsledek. :wink:
Ale jinak pěkná textura. :thumbsup:

Autor:  jankoš [ čtv led 03, 2008 4:34 pm ]
Předmět příspěvku: 

díky všem za komentáře.........a pochvaly :-P 8)
Alfisko: :lol: čekal sem, kdo si toho všimne první :-P
Genom: eh, mohl bys prosímtě trošku přiblížit význam slova "vyšisovaný"? :oops:
taby: jj, nejde o maskování, proto mi z toho málem hráblo 8) jinak normal mapu mám v budoucnu v plánu, jen potřebuju udělat nějakou "bokovku" 8) abych si "oddychl" :wink:

Autor:  Pitris [ čtv led 03, 2008 5:04 pm ]
Předmět příspěvku: 

jankoš píše:
eh, mohl bys prosímtě trošku přiblížit význam slova "vyšisovaný"?

Ošuntělý, ohmataný, používaný, vybledlý sluncem... Stačí? :wink:

Stránka 23 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/