blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

SteamPunk G
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=5204
Stránka 22

Autor:  Bumpkin [ čtv říj 25, 2007 12:04 am ]
Předmět příspěvku: 

stanley: ale hlavne ze se na HDRI nezeptas :lol: mas to odeme prez pul vesnice :lol: pripadne chodis divat jak delam krouzek obcas (zatim vzdycky) to nemuzes otevrit hu ell pusu?? :)

Autor:  stanley [ čtv říj 25, 2007 10:16 am ]
Předmět příspěvku: 

Bumpkin: nemuzu no :D :D :D ja sem linej clovek... :lol: :lol: :lol:

Autor:  stanley [ čtv říj 25, 2007 5:21 pm ]
Předmět příspěvku: 

..tak jedna z veci do sceny...
..nevite nekdo co patri do toho obdelnikovyho vpravo nahore...myslim ze vejskac ale nevim to jiste...

http://nhmaniaci.wz.cz/repro001.jpg

Autor:  Alfisko [ čtv říj 25, 2007 6:10 pm ]
Předmět příspěvku: 

stanley píše:
..tak jedna z veci do sceny...
..nevite nekdo co patri do toho obdelnikovyho vpravo nahore...myslim ze vejskac ale nevim to jiste...

Kód:
stanleyho obr..


neprozrazuj vsechno, pouzij wau efekt :)

Autor:  stanley [ pon říj 29, 2007 11:26 pm ]
Předmět příspěvku: 

..takže termín se nám blíží a já už nevim co s tim....takže aspoň něco trochu... materiály sou nedodělaný, modely by taky eště chtěli přidat, o světlech nemá cenu ani mluvit... za každou radu budu moc rád...a ta lebka suzane pude pryc moc se tam nehodi...ale dneska už nemam čas to předělat...takže možná něco zítra

Obrázek

Autor:  Alfisko [ pon říj 29, 2007 11:36 pm ]
Předmět příspěvku: 

stanley píše:
..takže termín se nám blíží a já už nevim co s tim....takže aspoň něco trochu... materiály sou nedodělaný, modely by taky eště chtěli přidat, o světlech nemá cenu ani mluvit... za každou radu budu moc rád...a ta lebka suzane pude pryc moc se tam nehodi...ale dneska už nemam čas to předělat...takže možná něco zítra

http://nhmaniaci.wz.cz/spgscene002.jpg


rozhodne neni dobre ze kytara tak moc splyva s reprakem.. ale s tim nic nenadelas.. takhle by to bylo i normalne.. suzanne spatna neni :)
jinak rucicka na tom tachometru bo co to je, je az moc vyrazna.. na to jak zbytek popisku co jsou v texture je nevyraznych

Autor:  stanley [ stř říj 31, 2007 10:51 pm ]
Předmět příspěvku: 

..takže už sem to postnul do soutěže....

Autor:  Sagi [ pát lis 23, 2007 6:53 pm ]
Předmět příspěvku: 

hele nekdo ten tvuj model realizoval :biggrin:

http://kecy.roumen.cz/roumingShow.php?f ... tar008.jpg

Autor:  Ragnos [ pát lis 23, 2007 8:05 pm ]
Předmět příspěvku: 

stačila by kapka postprocessu a vypadalo by to k světu...

vyjet si ID masky (na což jsem udělal po rozhovoru s Blitzem jeden skript ale je ještě v takové nedodělané verzi) a trošku to sladit a dalo by se na to celkem i koukat.

prostě klasika úprava křivek, saturace a barevnosti. což je u takové detailní práce škoda že to tomu chybí.

takhle je to takové nemastné neslanné sry

Autor:  stanley [ pát lis 23, 2007 9:03 pm ]
Předmět příspěvku: 

SagI: No spis ja sem to podle toho delal :D :D :D

Ragnos: diky za kritiku, zadnej 2D editor ale pořádně neovládam...takže yb to stálo za houby....a pak už taky nějak nebyl čas.... :cry:

Autor:  Ragnos [ sob lis 24, 2007 11:26 am ]
Předmět příspěvku: 

stanley:a co to třeba zkusit, takové běžné úpravy se dají provádět přímo v Gimpu bo ve Photoshopu.

Autor:  stanley [ sob lis 24, 2007 1:09 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ragnos: kdybych to uměl tak proč ne... :wink:

Autor:  white wolf [ sob lis 24, 2007 1:50 pm ]
Předmět příspěvku: 

koukni po googlu a urco najdes spoustu navodu...

Stránka 22 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/