Právě je sob lis 23, 2024 11:05 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 515 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 35  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob čer 07, 2008 8:54 am 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Uuuu, to byl fičák, ta kamera je strasne rychlá a mnohdy nezabare kazdý krok :).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob čer 07, 2008 9:32 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
presne to som si pomyslel aj ja a myslim ze by bolo vhodne upravit animaciu kamery a prerenderovat to...je to riesene emptynou o ktoru je priparentovana kamera tak skusim upravit animaciu...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob čer 07, 2008 3:16 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
na mě moc rychlý :lol: kdybych to chtěl skládat, tak bych to musel vidět hodněkrát a ještě k tomu si to často mo pár desítkách setin pauzovat :lol:

tim nechci říct, že to je špatný ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob čer 07, 2008 3:46 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
a ja zase nechcem klamat sam seba, viem ze je to nanic, sak hovorim ze netrestajte ma prisne...ale ziadne strachy, uz sa vyrenderilo (zase bez tienov) nove, a je to trochu prijatelnejsie...na rychlost...no uvidim zmazem stare video z youtube a dam nove, ale este to musim prekonvertovat do wma alebo avi lebo to vyrenderovane ma 169 MB lebo som dal raw :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 17, 2008 2:25 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
pisem to tu len preto, aby som sa daco naucil...totiz robim jednu scenku v parku, a strasne ma s*rie to osvetlenie...zapnute ao (render trval 18 hodin!),
6.8 miliona polygonov :? asi ten subsurf na strome dam z 5 X na 4X ale potom tak nevynikne displace...ale teraz uz priamo k sposobu osvetlenia, chcel som dosiahnut sviezu a cistu scenu, ale takto to vyzera ako keby bola cela scena zaprasena, proste je taka ponura, nie je ziariva, je taka matna, nechcem ju moc presvetlovat, ako som uz pisal ao tam je, ked som mal kameru blizsie (az pri listoch) tak boli krasne, vtedy sa mi to pacilo, ale nieco som porobil s aom a viete...zakazdym stravit 8 - 18 hodin renderu kym pridem na vyhovujucu kombinaciu... :lol: to by som sa nedozil boze nechcem zomriet mlady :lol: :lol: :lol: takze keby mal dakto dajake skusenosti s presvetlovanim sceny, tak co mam spravit, aby bola krasna cista a svetla? pouzil sm 2X area jednemu som vypol tiene a druhemu som nehal, ten jeden je iba na to ,aby to nebolo prilis tmave...ale celkove - scena sa mi zda byt tmava, aj ked vyzera fakt jak cez dajaky biely priehladny filter...nechapem to...kora stromu je furt svetla...proste cele je to nejak na...no proste tu je render :lol: :

Obrázek

P.S.: uz som si spomenul na vyraz: rad by som, aby boli farby ovela sytejsie a cerstvejsie...je to aj u vas take ponure, alebo sa mi uz kazi monitor :lol: ?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 17, 2008 2:51 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
:shock: ty ses vrah proc tam mas displace?? :shock: udelej z toho normal mapua tu na ten strom namapuj 6,8 mil fejsu na strom je hrozne moc :roll:

heh jak mas nastaveny AO by taky neskodilo oznamit, heh to jedno area vyhod a dej tam Sun az postnes nastaveni AO tak ti reknu vic (100% to ale vic osvetlujes AOckem nez tema svetlama co mas ve scene)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 17, 2008 3:00 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
ja som nielen vrah, ale aj sadista (viz 5X subsurf a - rad tyram moju masinu, nech sa trochu zapoti :wink:), ale aj masochista (viz RT, este ze chodim do skoly :wink: nejak zabit cas :lol: :lol: :lol: )...

no dost srandy, spravil som screen toho AOcka, svetla skusim zmenit za sun, ale nejak sa mi zda ze sun je silnejsie pri tej istej energy ako ine, takze sa s tym asi bude musiet pohrat...

http://blender.yw.sk/ao_settings_strom.JPG

P.S.: ked nastavim menej samplov, nebude to mat vplyv na osvetlenie, iba na sum, ako hovoril tusim...Ragnos, nie? tak to skusim aj s inym typom svetla (sun)...

P.S.: to s tym stromom, proste som zobral marble, deaktivoval som ju a zapol displace s onou marble, a pridaval som loopy, aby som vedel, ze kde ich pridat aby bola marble na tom strome rovnomerne (aby nebola natiahnuta)...asi ju v zavere vypnem, koniec koncov na strome uz vela uprav neporobim, ja stromy neviem robit vlastne toto je moj prvy strom na skusku...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 17, 2008 3:13 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
a nastaveni area??
jinak at to renderuju jak chci tak nechapu kde jsi udelal chybu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 17, 2008 3:25 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
no ale chapes co sa mi nepaci...? proste to neviem vyjadrit, co sa mi na tom renderi nepaci, vyzera to vselijako, len nie syto a pekne...

nastavenie svetiel takto:

1.area:
za kamerou, 110 BU od stromu, distance 100...a co ti to budem hovorit, poslem ti screen, uz budem iba hovorit ako daleko je to od stromu :wink: inak je bez tienov, prve area...

http://blender.yw.sk/area1.JPG

2.sun:
druhy je sun, pomylil som sa, tento som dal aby tam boli tiene...je v rovnakej vzdialenosti od stromu a asi v 60 stupnovom uhle od kamery...a prveho svetla (kedze je to prve za kamerou)

http://blender.yw.sk/sun.JPG

zrejme je nepochopitelne preco som nedal iba jeden a nezapol na nom tiene, to pretoze aby to bolo vidno aj odpredu (area bez tiena) ale aby tien vrhali zboku (sun s tienom)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 17, 2008 4:26 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon čer 05, 2006 4:17 pm
Příspěvky: 134
Bydliště: Tábor
Ahoj,vim cim to je ze mas ten obrazek pretahlej jakoby bilou mlhou... mas chybu v nastaveni barvy AO..viz obrazek..dej tam cernou a melo by to byr v poho :wink: http://imgupload.cz/muj.php?obrazek=hDm3gWuIEV.JPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 17, 2008 5:33 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
mno....a ja som myslel ze ono nastavenie je urcenie farby do ktorej sa ma zafarbit render...najprv som tam mal mierne modru a render bol do modra, tak som sa nalakal a dal som to do uplne bielej...skusim to, zatial dakujem...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 17, 2008 9:32 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
Ty si blázen. :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 17, 2008 9:43 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
xixixao:to mozno, len neviem preco, nepojal som zmysel, vyznam :?....preco by som mal byt...

inac uz sa to renderuje, Karl0s, veeeeelikanska vdaka, je to syte a cerstve, presne toto som chcel docielit! fakt velka vdaka, pomohol si mi :wink: :wink: :wink: :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 17, 2008 10:24 pm 
Offline
......
......

Registrován: pát říj 05, 2007 6:32 pm
Příspěvky: 919
hmmm... čo dodať, pri spravnom nastavení by to mohla byť uplne nádherná Areals scéna. V čom vidím ale chyby ja:
A, ten subsurf je k0k0tina najvyššieho stupňa, fakticky tych pár miliónov poly nepomôže, radšej si tam vypeč normálovku (render sa skráti o takých 5 hodín).
B, AO, neviem, čo si tam porobil, ale osobne by som ti odporúčal dať tam v pohode AAO, alebo ak chceš silou mocou kvalitu, tak RAO s nejakou HDR mapou
C, Prečo tam máš arealight bez tieňa omg? tam pohodlne stačí hemi a podstatne slabšie, lebo takto tiene nevyniknú
D, Sun: prečo nenastavíš vlastne mäkké tiene, keď už tak rozhadzuješ rendertime?
E, Hmla: vôbec nevidno nič použiteľné, vyzerá to ako zlý kontrast, buď zrušiť, alebo vytechovať
F, Listy, neviem, či ste si to všimli ľudia, ale na strome sú krásne zelené listy plné života a tie na zemi sú zlaté ako na jeseň, každopádne by si to mal zjednotiť, aj textúra by sa hodila
G, Spectaculosita: máš ju všade strašne vysokú. bežné materiály ako drevo rob v pohode s nastavením spec: 0.05, hard: 15

Držím palce...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 17, 2008 10:37 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
Sice neviem co je to Areals scena, ale...mozno :D

A: suhlasim, to pride ako prve po dorenderovani toho co sa prave renderuje
B: bohuzial vobec nemam ani ponatie, co to AAO, alebo RAO je, HDR mapa je textura, teda na nete som to nasiel ako taku textur...taku roztiahnutu...proste tomu nerozumiem, ja tomu VOBEC nerozumiem, co sa tyka toho HDR a ani mapam...nerozumiem tomu :(
C: mozno, uvidim :wink:
D: ako sa robia makke tiene? ja som makke tiene robil lampou typu lamp, s zapnutym ao...je tam na to nejake nastavenie?
E:to neni hmla, uz som to povedal, a karlos na to dokonca odpovedal :wink: je to zlym nastavenim ao, teda worldu, je tam nastavenie ambient a slidery musia byt na nulach...aby bol ambient cierny vtedy neni hmla, ako hovorim, uz renderujem ale tym ze som zapol FF tak mi render samozrejme zmizol a keym nebude hotovy a budu mi ho prekryvat okna, tak ani nic neuvidim, ale z toho co som kusok videl, uz je to tak ako som si predstavoval...
F: ludia si iste vsimli, ze na stromoch su zelene listy, ale aj v lete, aj na jar na jesen atd, vzdy mas na zemi listy, taky ten "prirodny neporiadok", kamienky, zhnednute, zozltnute zhniute listy ktore popadali a nahromadili sa...tak preto tam su, neviem ako mam naznacit ze je ten park parkom a nie umelina...proste to musi byt realisticke...
G: neviem co je to Spectaculosita, ale spec a hard mi daco hovori, ak dam velky spec tak sa to leskne ako kov a ked dam velmi maly, alebo ziadny tak sa to neleskne...ak dam velky spec a maly hard tak to radsej ani nerobim :lol: proste je to cele velmi svetle...

takze velmi dakujem za rady budem sa nimi snazit riadit!

A co myslite mam este popridavat akoze porozbijane kachlicky alebo este dajake zhnite listy, alebo kamienky, proste veciciky co k takemu parciku patria...?


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 515 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 35  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz