Právě je stř lis 27, 2024 12:54 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Tvorba části zdi
PříspěvekNapsal: pát dub 10, 2009 11:58 pm 
Offline
..
..

Registrován: úte kvě 06, 2008 5:55 pm
Příspěvky: 60
Bydliště: Semily
Zdravim. Potřeboval bych poradit ohledně tvorby cihel. Je potřeba, abych měl každou cihlu zvlášť, ale taky potřebuju, abych měl maltu mezi některejma. Potřeboval bych nápad jak to zrealizovat :) .
dělám to pro kámoše kterej to použije pak do prezentačky a já se procvičím :) . Bude to prej něco jako tohle http://www.pozemni-stavitelstvi.wz.cz/pos09.php . Díky za tipy. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob dub 11, 2009 12:38 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát čer 06, 2008 5:13 pm
Příspěvky: 571
Bydliště: Wallachia (Vsetín)
Jako naprostý laik bych řekl, že vymodelované cihly, každá zvlášť či jedna cihla X krát nakopírovaná, vypadá efektněji než "sprostá" textura :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob dub 11, 2009 12:44 am 
Offline
..
..

Registrován: úte kvě 06, 2008 5:55 pm
Příspěvky: 60
Bydliště: Semily
No tak třeba u nějakýho velkýho baráku, když se to dobře udělá tak to vypadá dobře. Mě jde spíš o tu maltu mezi tim, to nevím jak efektně udělat :) . Jinak co se týče textury malty, to asi nebude těžký, ale textura cihly je horší. Kdybych nic nenašel, tak přinejhoršim použiju část z nějaké zdi a trochu upravím v gimpu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob dub 11, 2009 9:13 am 
Offline
....
....

Registrován: pon srp 11, 2008 4:34 pm
Příspěvky: 272
A nebo řekni kámošovi, ať ti nějakou cihlu vyfotí :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob dub 11, 2009 10:59 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
nebo patricne upravit texturu hliny(barvy, kontrast, atd atd..) a mas texturu :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob dub 11, 2009 11:04 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
Kdysi jsem to mel mezi WPTC. Tak jestli ti to pomuze. Maltu mezi cihly - zalezi na pouziti, nekdy staci plnej objekt o trochu mensi nez je cihla viz .blend. At se dari.


Přílohy:
Cihla.jpg
Cihla.jpg [ 21.65 KiB | Zobrazeno 1915 krát ]
Cihly.jpg
Cihly.jpg [ 68.75 KiB | Zobrazeno 1916 krát ]
Cihly.blend.zip [46.23 KiB]
99 krát
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob dub 11, 2009 11:23 am 
Offline
..
..

Registrován: úte kvě 06, 2008 5:55 pm
Příspěvky: 60
Bydliště: Semily
Kde si sehnal tu texturu? :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob dub 11, 2009 12:40 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
asi je to procedural, kedze je to z WPTC...

podarena textura...tu maltu staci ked dam kusok za tehly plane, a bude stacit siva farba? taketo tehly by sa hodili aj mne...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob dub 11, 2009 6:50 pm 
Offline
..
..

Registrován: úte kvě 06, 2008 5:55 pm
Příspěvky: 60
Bydliště: Semily
Jak udělat, aby byla každá ta cihla trošku jiná? :) myslim texturou, jinak tvar může mít klidně stejný :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob dub 11, 2009 10:35 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
pokud by ti stacily rozdily viz ta stena, zrus ten Array (F9 > Modifiers) a v Materialu (F5) v zalozce MapInput bych zmenil u kazde pouzite textury typ Orco na Object a do volneho policka napis jmeno jakehokoliv statickeho objektu ve Scene (nejcasteji se pro takove ucely vklada objekt typu Empty, jeho posouvanim si pak muzes doladit umisteni textury, ale v pripade tohoto materialu neni moc co posunem doladit :). Pozn.: pro vsechny textury ti staci jeden Empty (tedy pokud cihly nechces animovat).
Pozice textury se pro kazdou cihlu pocita z jednoho mista, ale tim, ze kazda cihla lezi jinde je textura trochu jina.

Pokud potrebujes vetsi rozdily, coz je pripad spis starych cihel, nebo bys to potreboval animovat nenapada mne nic jineho nez mit samostatny material pro kazdou cihlu (v F5 vedle nazvu materialu kliknout na to cislo, ktere oznacuje pocet objektu pouzivajici material, material se tim osamostatni a zmeny v nastaveni neovlivni "original") pak uz jen v MapInput zmen offset pripadne barvu. ale to je tip tak pro par kusovek, ne pro zed.

jinak na proceduralky se obcas hodi kouknout sem
http://matrep.parastudios.de/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned dub 12, 2009 12:05 am 
Offline
..
..

Registrován: úte kvě 06, 2008 5:55 pm
Příspěvky: 60
Bydliště: Semily
Tak sem udělal něco takovýho.


Přílohy:
zed 2.jpg
zed 2.jpg [ 60.77 KiB | Zobrazeno 1813 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned dub 12, 2009 5:32 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
vklidu.. viděl jsi někdy cihlu? :oops:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned dub 12, 2009 10:01 pm 
Offline
..
..

Registrován: úte kvě 06, 2008 5:55 pm
Příspěvky: 60
Bydliště: Semily
Saqi: řikáš že mam lepčí texturu? :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 13, 2009 12:37 am 
Offline
....
....

Registrován: sob bře 29, 2008 2:54 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Novopacko okres Jičín
Pernee44 píše:
Saqi: řikáš že mam lepčí texturu? :D

Nechci tě urazit ale myslím si že Sagi mně namysli nebviklý tvar těch cihel né texturu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 13, 2009 12:44 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
pernee má špatnej tvar ale v klidu má špatnej model.. cihla nevypadá jako ohoblovaný blok dřeva.. ale má velmi ostré rohy a většinou není v rozích zakulacená.. mám tedy na mysli novou cihlu :wink:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz