Právě je pát lis 22, 2024 10:41 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 58 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: ned led 08, 2012 10:18 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 14, 2004 5:45 pm
Příspěvky: 709
Bydliště: Podivín
já sem určitě pro Martinův návrh ohledně pipeline :wink:

smrq: nejsem proti ničemu, jen bych byl třeba osobně (a myslim, že asi nebudu sám :) ) pro, aby to nebyla čistě záležitost technickýho skillu ale taky duše, jestli rozumíš :) ale to je spíš záležitost scénáristiky, popř. režie...

něco takovýho co popisuješ o tý honičce sem viděl v jiným kraťasu kde chlápek se honil s jiným chlápkem a bylo to celý zacyklený, tak abychom neměli podobnej princip.. můžem si dát za cíl třeba jen zajímavou obrazovou popř. zvukovou stylizaci a nesoustředit se až tak na myšlenku a příběh..

P.S. heh nedíval bych se na to tak, že bude dost věcí, o kterých se budeme moct hádat, spíš možností, o kterých budeme moct uvažovat :)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned led 08, 2012 11:50 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
situace se ma tak, ze hodlame napred udelat kratky test. neco kolem pul minuty, mozna minutu. pujde o enviro ve kterem se bude pohybovat jeden model - zadna velka animace, pribeh resit nebudeme.

tento postup navrhl taurus a po kratke debate jsme jeho duvody s jergonem uznali.
cil je pocvicit a proverit schopnosti ucastniku a predevsim jejich elan a chut to dotahnout do konce. umrtnost u podobnych projektu je velka a na tomto testu aspon odpadnou ti, kteri do toho nepujdou naplno.
vyhodou je, ze stvorene enviro a model muzeme (pokud se budou hodit) do naseho filmecku pouzit. takze to nebude uplne plytvani casem a energii.

ad scenar: mame snahu vymyslet neco poradneho a namety dost prodiskutovavame. hodlame napsat tri scenare a z nich vybrat ten nejudernejsi.

jankoshi, nechces se lognout na ten skype? tve nazory a vhled by se dost hodily.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon led 09, 2012 6:21 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 14, 2004 5:45 pm
Příspěvky: 709
Bydliště: Podivín
nápad s tím testem se mi líbí, má to opodstatnění..

jinak můj skype je nemertettem tak si mě přidejte, nevim co můžu udělat abych se dostal do skupiny :)

akorát to mám teď trochu problémový co se netu týče, přestěhovali jsme se na novej byt takže squatuju na netu akorát ve škole... takže kromě mobilu nejsem v dosahu 24/7.. za pár dnů snad bude situace lepší

jinak vzhledem k tomu, že v Blenderu sem už docela dlouho nic nevyrobil a tohle vypadá slibně, vloudila se mi do hlavy i myšlenka, že bych mohl dokumentovat postup a ve finále napsat nějaký tutorialy.. použitelný buď samostatně, nebo v rámci oné knížky, o které jsme se ne až tak dávno bavili..


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte led 10, 2012 11:54 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
mam nejake nejasnosti s vyse uvedenou pipelin. martine, mohl bys mi to osvetlit,at se v tom orientuju?

1/ to se dialogy nahravaji jeste pred tvorbou grafiky a animacema? a proc je pak v bode 5 opet zaznam dialogu?
2/ jake animace? modely jeste nejsou. nebo jde o nasnimani realnych hercu podle kterych se budou animace tvorit?
3/ jak se muze planovat produkce az v tomto bode? vzdyt se jiz davno pracuje.
4/ co se tim mysli, jake shadery?
5/ viz bod 2.
6/ o jakou kompozici jde? vzdyt sceny a postavy jsou davno vyrenderovany, kompozice scen to nebude. nejde nahodou o strih?


Přílohy:
pipelina2.jpg
pipelina2.jpg [ 58.82 KiB | Zobrazeno 2704 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř led 11, 2012 12:33 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
bod 6.) kompozice, strih, online - vzdy je to totez. :) Proste komponujes vsechno dokopy co ti kdo poslal. U velkych postprodukcnych firiem ide vacsinou v tomto bode o poskladanie vysledneho produktu, ktore uz by malo zahrnat aj prepis - export. V tomto bode vacsinou sedia ti najlepsie plateni ludia. Obvykle sa to dava dohromady na FLAMEoch atp.

Kazdopadne je pri nizkorozpoctovom projekte (az 0- rozpoctovom projekte :) ), coz bude zrejme tento, zbytocne sa zaoberat zlozitu pipeline. Tam sa prave nabaluju naklady/problemy. Asi by som na vasom mieste si urcil hlavneho modelara (popripade jeho pomocnikov spadajucich pod neho), animatora (pomocnici ked tak), a na zaver jedneho kto to da dohromady (farebne korekcie, rozne efekty pripade, klucovanie, tracking atd). A bacha! Po nastreleni scenaru a rozdeleni prac sa dohodnite s clovekom od "strih/online/kompozice" co vsetko bude od vas chciet v zavere. Zmapy,normal mapy atp. Az budete mat render hotovy tak je blbe sa vracat znovu k renderom a renderovat od znovu. A rozlisenie nezabudnite si ujednotit! Vyhnete sa problemom.

A uz neviem co by ma napadlo. Jo, nakoniec niekto kto to oruchuje/ozvuci, ale to moze byt kludne clovek od strihu. Zbytocne neplytvat ludmi. :)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát led 13, 2012 8:20 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 14, 2004 5:45 pm
Příspěvky: 709
Bydliště: Podivín
smrq: řekl bych, že mohlo dojít k malé záměně termínů :) když tady neodpověděl taurus, zkusím to za něj

1/ na začátku se nahrají dialogy od "neherců", tenhle materiál se pak používá při animaci (aby bylo jasno např. v operativních slovech - slovech, kde bude nějaká doprovodná herecká akce)
2/ nejspíš půjde o layoutovou animaci - v téhle fázi se naanimuje kamera ve zjednodušeným prostředí a používají se buď zjednodušený nebo už hotový postavy, aby bylo jasno v časování, pohybu kamery přes scénu, velikosti záběrů atd
...tak oprava, asi to bude animatic (jednotlivý obrázky storyboardu spojený do videa), layoutová animace tam nejspíš bude to "Rozvržení scény a nastavení kamery"...
3/ právě že se ještě uplně nepracuje :) ty políčka nahoře budou nejspíš jen taková fáze, kdy se lije benzín do auta a kontroluje se, jestli je všechno připravený a stanovuje se cíl cesty, pak až se může auto naplnit lidma a rozjet se :)
4/ hádám, že to budou materiály, textury už jsou nakreslené, takže teď už musí kov vypadat jako kov a plast jako plast
5/ tady se teprve nahrávají dialogy od profesionálních herců a dabérů, protože ať se to zdá sebenepravděpodobnější, herci většinou raději dabují něco co vidí a ví, jakou zvolit intonaci atd..
6/ podle Sisa, tipuju, že to má být compositing :)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob led 21, 2012 7:17 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
drobne info, jak pokracujeme.
predbezne se prihlasilo pomerne dost lidi, ani uz nevim, kdo vsechno. :) zatim moc nebylo na cem delat, takze jsme nikoho s praci neoslovovali. na skype chodime pravidelne asi v 5 lidech. ale ukazali se tam i jini.

vzniklo nekolik skic robota (tri) a na zaklade jedne z nich jiz noob robota i vymodeloval. vysledek je imho povedeny, musime ho jeste otexturovat a zakostit.

vznikla zatim jedna skica prostredi (a rad bych, kdyby brzy nasledovali dalsi). na jejim zaklade zkousime modelovat a texturovat prvni budovy.

dlouho jsme probirali namety a na zaklade dvou povedenejsich napsal jergon dva scenare. v planu mame casem domluvit a zpracovat jeste jedno tema a pak vybereme to nejlepsi.
samotnou tvorbu scenaru jsme ale prozatim odlozili stranou, protoze na test, ktery hodlame stvorit jako prvni, nebude potreba zadny pribeh ani dej.
ma jit jen o kratkou ukazku, kde se bude robot pohybovat envirem. jde o test nasich dovednosti a zapalenosti a vytrvalosti. pokud test nedotahneme do zdarneho konce bez prutahu, ale jeho tvorba bude probihat v kreci a potu tvare, asi nebude mit smysl se do filmecku vubec poustet. (ale doufame, ze takhle nedopadneme a vse probehne hladce.)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv úno 02, 2012 10:17 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 30, 2009 10:07 pm
Příspěvky: 41
Zdarec, tak jak pokračujete? Nějaký render by nebyl?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát úno 03, 2012 5:56 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
hmm... :oops:
neco malo modelu mame, ale nic poradne presentovatelneho. my nikam nespechame. :)

vlastne jedina zasadni novinka je, ze se nam nekam zatoulal G-Taurus. :roll:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát úno 03, 2012 6:06 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 17, 2009 2:29 pm
Příspěvky: 251
Bydliště: Desná
Já bych se chtěl omluvit, ale i když jsem slíbil, že se budu podílet na tvorbě, tak mi to z časových důvodů teď nevyjde. jak jsem dokončil studium, tak budu mít trochu starostí se začátkem práce. Držím vám palce a ať se daří vytvořit něco výjimečného :-) :emo17:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát úno 03, 2012 11:21 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 30, 2009 10:07 pm
Příspěvky: 41
Ona je to relativně krátká doba...měsíc. Tak držím palce a jakmile něćo budete mít, tak sem s tím.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát kvě 04, 2012 11:46 am 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
asi se hodi trosku aktualizovat informace. :-)

ctyri z nas, co jsme zustali projektu verni, jsme se spojili s delmorovym tymem animax, zcela od zakladu prepracovali (a zjednodusili) namet a scenar a...

...jedeme dal.na projektu se pracuje, neumrel. :-D
prozatim se modeluje, texturuje, prepisuje scenar, delaji animacni akce.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát kvě 04, 2012 2:01 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 26, 2010 11:28 pm
Příspěvky: 392
Bydliště: Mělník
Malá technická poznámka - tým se jmenuje animix, i když přiznávám, že animax by se mi líbilo víc. Nezalobujeme za změnu názvu? :-)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 58 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz