Právě je pát lis 22, 2024 10:46 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 70 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: smrq_WIP
PříspěvekNapsal: ned kvě 02, 2010 9:33 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
tak jsem si opet zkusil hlavu, tentokrat dvouleteho chlapce. imho zatim muj nejlepsi wire hlavy, ale posudte sami.

jen ted nevim, co s tou praci dal... :roll:


Přílohy:
vaclav hlava1.jpg
vaclav hlava1.jpg [ 32.87 KiB | Zobrazeno 1636 krát ]
vaclav hlava wire2.jpg
vaclav hlava wire2.jpg [ 49.57 KiB | Zobrazeno 1636 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: smrq_WIP
PříspěvekNapsal: ned kvě 02, 2010 10:27 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 25, 2009 3:24 pm
Příspěvky: 657
čo by som zmenil: neviem, či to nie je kvoli svetlu alebo sss, ale zdá sa mi, že očné jamky, hlavne v okolí nosa, sú príliš plytké, rovnako ako aj reliéf ucha. a osobne by som pridal jeden loop na perách a zostril tak prechod


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: smrq_WIP
PříspěvekNapsal: ned kvě 02, 2010 10:30 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 14, 2004 5:45 pm
Příspěvky: 709
Bydliště: Podivín
čau, na první pohled to vypadá dobře ale měl bych k tomu pár výhrad..

pod očima je moc loopů a dítě tak vypadá trochu jako stařík :-)
trochu mi tam chybí taková ta dětská buclatost-hlavně část kolem očí působí trochu ploše http://blog.bioethics.net/baby.jpg
taky uši vypadají jakoby patřily někomu postaršímu :-) http://images.craveonline.com/article_i ... rn_ear.jpg
mno a ještě loopy kolem pusy by zasloužily opravit, jels podle nějakýho tutoru??
jink myslim že proporčně je to zmáklý dobře a nos nemá chybu :banana:

plánuješ i materiály?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: smrq_WIP
PříspěvekNapsal: ned kvě 02, 2010 11:22 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
ucho je fakt slabe. az ted to vidim. bude treba ho opravit. loop u rtu na zvyrazneni hrany je dobry napad, to urcite udelam.
plytkost kolem oci je trosku problem. mam model denodenne na ocich a fakt to tak je. ale radsi to zitra jeste prekontroluju.
vzpominana buclatost je spise u mladsich deti. dvoulety holomek tim jiz prestava trpet. :-)
Citace:
jels podle nějakýho tutoru??
ne, schvalne jsem se hecl, ze to musim zvladnout sam (ale na dvou mistech jsem si nebyl jist topologii a sel studovat prace zkusenejsich).
Citace:
plánuješ i materiály?
asi ano, ale vubec nevim, jak se s tim poperu. jeste jsem to nikdy nedelal a vubec nevim, co vsechno za materialy (krom klasicke barevne textury) tam nacpat.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: smrq_WIP
PříspěvekNapsal: pon kvě 03, 2010 12:14 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 01, 2008 6:14 pm
Příspěvky: 404
Krom barevný textury tam ještě musíš dát minimálně bump a specular mapu, jestli to ale budeš chtít mít opravdu realistický tak budeš muset ještě použít sss a s nim subdermal mapu(krev a svaly pod kůží) a epidermal mapu kterou budeš mixovat sss materiály a nescatterovanej materiál, za pomoci nodů. Teprv to studuju tak radči hodim pár odkazů:
http://blenderartists.org/forum/showthread.php?t=137000

kousek níž najdeš pár HELPFUL LINKS, pro start myslim ideální


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: smrq_WIP
PříspěvekNapsal: pát dub 06, 2012 8:21 am 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
po hrozne dlouhe dobe jsem vyhrabal tento wip a hodim sem praci, kterou delam pro kamarada. na reminku jsem pri modelovani vroubku narazil na necekany problem - topologie tam na jednom miste nevede idealnim zpusobem a po pouziti subsurfu to nevyhladilo dobre. ne renderu to nastesti neni (temer) videt.

nyni resim problem se sklickem. neumim v cycles nastavit sklo tak, aby pod nim byl videt plane s texturou ciferniku. poradite nekdo?


Přílohy:
5 cyc b.jpg
5 cyc b.jpg [ 17.68 KiB | Zobrazeno 1379 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: smrq_WIP
PříspěvekNapsal: pát dub 06, 2012 9:25 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
Uhmm, neviem ako v cycles, a vobec ci je to tam mozne, ale v yafa sa to riesi objektom ktory nema material skla ale je to obycajny difuzny material s nastavenou 100% priehladnostou a + nejakych 8% odrazivostou (mirror)
Problem by bol ak by si mal sklo s premenlivou hrubkou...potom ti toto hore asi moc nepomoze


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: smrq_WIP
PříspěvekNapsal: pát dub 06, 2012 12:00 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát čer 06, 2008 5:13 pm
Příspěvky: 571
Bydliště: Wallachia (Vsetín)
v Cycles by to mělo být v cajku... Zkus si udělat jednoduchou scénu, plane a na tom kostku, plane potáhni nějakou texturou a kostce jen nastav glass. Mě to takhle funguje (testoval jsem na tom různé nasvícení atd).

Kdybych byl u desktopu, tak ti hodím screen, ale jsem na ntb který je rád že spustí Windows :evil: )


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: smrq_WIP
PříspěvekNapsal: pát dub 06, 2012 12:26 pm 
Offline
..
..

Registrován: sob bře 17, 2012 7:58 pm
Příspěvky: 11
nastav Integrator na "full global illumination" ci to nahodou nepomoze


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: smrq_WIP
PříspěvekNapsal: sob dub 07, 2012 6:15 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 17, 2009 2:29 pm
Příspěvky: 251
Bydliště: Desná
Běžně používaný trik je mixování průhledného materiálu s glass materiálem na základě Camera Ray nebo Shadow Ray. Tzn. standardní glass a transparent shader -> do vstupů mix shader. Do soketu "Fac" se potom napojí "Is Camera Ray" nebo "Is Shadow Ray" z nodu "Light path" (Input -> Light Path). Takto to alespoň používám já :-)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 70 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz