Právě je pát lis 22, 2024 10:14 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: VarioLF
PříspěvekNapsal: čtv srp 04, 2011 3:08 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: stř led 23, 2008 11:35 pm
Příspěvky: 135
Bydliště: Praha
Model plzeňské tramvaje typu varioLF


Naposledy upravil Mr. Smooth dne stř úno 08, 2012 5:37 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: VarioLF
PříspěvekNapsal: pon zář 12, 2011 11:40 am 
Offline
 ...
 ...

Registrován: stř led 23, 2008 11:35 pm
Příspěvky: 135
Bydliště: Praha
.


Naposledy upravil Mr. Smooth dne sob úno 04, 2012 9:34 pm, celkově upraveno 5

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: VarioLF
PříspěvekNapsal: ned led 22, 2012 12:42 am 
Offline
 ...
 ...

Registrován: stř led 23, 2008 11:35 pm
Příspěvky: 135
Bydliště: Praha
Po delší pauze díky volnu o zkouškovým zase nějaký progress. :emo02:
Takže už aspoň trošku ucelenější model tramvaje typu VarioLF2 (tzv. dvojwany).

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: VarioLF
PříspěvekNapsal: ned led 22, 2012 1:35 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte úno 10, 2009 12:38 am
Příspěvky: 313
Je to povdený model. Možná si zkus trochu pohrát s osvětlením. A eště bych tomu dal nějakou texturu, aby to bylo trochu "poškrábaný". Takto to vypadá moc uměle, jako by to nikdy nebylo na kolejích.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: VarioLF
PříspěvekNapsal: pon led 23, 2012 11:22 am 
Offline
 ...
 ...

Registrován: stř led 23, 2008 11:35 pm
Příspěvky: 135
Bydliště: Praha
díky,
pravda, že minimálně nějaká ta špína alespoň na střeše by být měla
jinak nejen osvětlení, ale celkově lepší render a materiály by to určitě chtělo, tohle je zatím moje slabší stránka, tak se na to pokusím teď víc zaměřit :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: VarioLF
PříspěvekNapsal: sob úno 04, 2012 9:41 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: stř led 23, 2008 11:35 pm
Příspěvky: 135
Bydliště: Praha
Tak jsem se konečně vrhnul na scénu. Budoucí stanice (terminál) na plánované trati na Borská pole. Plus menší update na samotném vozidle (kabina řidiče, stěrače apod.). :-)

Obrázek
Obrázek
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: VarioLF
PříspěvekNapsal: stř úno 08, 2012 5:32 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: stř led 23, 2008 11:35 pm
Příspěvky: 135
Bydliště: Praha
Základní koncept stanice (konstrukce zastřešení apod.) hotov.

Obrázek

EDIT: ještě přidávám další (snad lepší) render:
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: VarioLF
PříspěvekNapsal: pát úno 10, 2012 11:42 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
to je yafaray? vidim tam ty bile tecky, s kterymi jsem se v yafaray strasne natrapil...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: VarioLF
PříspěvekNapsal: sob úno 11, 2012 12:05 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: stř led 23, 2008 11:35 pm
Příspěvky: 135
Bydliště: Praha
Ne, blender cycles. :wink:
Jinak ty tečky nahoře na nosnících mám v místech, kde prochází plošné zdroje světla.
Obrázek
Tak těch by se snad šlo zbavit, horší jsou ty tečky jinde. Jediný místo, kde nejsou, jsou objekty s diffuse BSDF shadery. Tím mé zjištění končí. Jestli by stačilo jiné rozmístění a intenzity světel, nevím. Glossy shader (u něhož jsou ty tečky nejmarkantnější) příliš nastavení nenabízí, vlastně jen roughness. A u tramvaje, kde jsem zkombinoval diffuse a glossy shader (že by to mohlo být něco jako coated glossy u yafaraye), jsou ty tečky taky.
Ale za zkušenost s yafarayem, jak je aspoň trochu eliminovat (teda jestli se ti to povedlo), budu rád. :-)

RE slujda: díky, zkusím to :wink:


Naposledy upravil Mr. Smooth dne ned úno 12, 2012 3:53 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: VarioLF
PříspěvekNapsal: sob úno 11, 2012 8:52 pm 
Offline
..
..

Registrován: úte srp 03, 2010 11:03 am
Příspěvky: 51
U cyclů už se moc nevedou obyčejná světla, at dáš Area nebo Sun, vždycky se ti budou chovat jako point, a celková interpretace není moc dobrá. Přidej obyčejný plane a nastav jeho materiál na Emission, pak už ho jenom nastav a natoč (bacha kam ti směřují normály). Pár teček ti určitě zmizí :wink:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz