smrq píše:
Citace:
No, já bych se s tím neprděl a při cyklickém pohybu jako je chůze bych kopíroval framy ručně - tolik práce to není, žádné crcání se složitými nástroji a určitě žádné sekání na koncích smyček...
eee... coze? jak rucne? to jakoze bys prekopiroval klice v nla stale dokola? (ale to je pak uplne stejne jako pouzit walkcykl, ne?
) mohl bys mi to osvetlit?
to jan: hezke. jen me napadlo, ze kdyz jsi zanimoval i houpani usi, mohl se pohupovat i ocasek.
Nějak mi tohle téma zapadlo...
Prostě, nic proti všem těm zjednodušovátkům pro lenochy, ale pokud jde o mě, já jsem se k animování a 3D grafice vůbec dostal původně přes Second Life - tam jsou možnosti oproti normálu značně ofikané, takže jsem na to zvyklý. Třeba program pro animování avíků má jen figuru s pohyblivými částmi, dají se posouvat, otáčet, klíče na framech se dají uložit a kopírovat na další framy, to jsou asi tak všechny funkce, co to má. Takže kopírovat stále dokola pózy pro walkcykly a runcykly mi neva, taknějak to považuju víceméně za samozřejmost a koneckonců jednu z nejlehčích činností na celé práci. Když jsem se začal učit grafiku trochu seriózněji, pochopil jsem, že proti tvorbě v Second Life je to jako 3D printing proti plácání báboviček - ale na druhou stranu mě to zase v lecčems utužilo, některé věci prostě nemám potřebu si komplikovaně usnadňovat, bo mi nepřijdou namáhavé...