Právě je pát lis 22, 2024 10:42 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Pokus o reálnější ženu
PříspěvekNapsal: úte říj 12, 2010 10:11 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
a tady mas jeste jeden tutorial na vlasy http://www.cgmasters.net/polygon-hair-tutorial.html


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Pokus o reálnější ženu
PříspěvekNapsal: stř říj 13, 2010 9:49 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: stř říj 11, 2006 7:41 pm
Příspěvky: 158
Bydliště: Brno
Dobrej tutos na vlasy hledam uz pekne dlouho, vsechny vlasy co jsem zatim vytvarel skoncily katastrofou. Jinak by nebylo od veci videt wire te tve krasotinky, at muzem posoudit topologii. Zatim jsi na dobre ceste a nejvyraznejsi nedostatky vidim v rukou. Jednak nejsou anatomicky v prirozene pozici (snad jedno z ramen by mohlo byt nize) a predevsim se na nich projevuje efekt "gumova hadice" - deformace prurezu po ohnuti. Je to dobre videt v oblasti loktu. Material by jiste take snesl vylepseni - textura prilis homogenni a specularita spise pripomina metalicky nater. Co by tomu jeste mohlo pomoci, je prokresleni anatomickych detailu (hlavne ve tvari a na trupu), vetsinou to na reklamnich "fotosopovych" modelkach neni videt, ale skutecne telo ma vseljake ryhy, brazdy, faldiky, vybouleni atd.
Muze to vypadat jako hodne kritiky, ale jsou to pouze detaily, ktere dilo odlisuji od "dokonalosti", obecne je ten render velice dobry. Doufam, ze to dotahnes do konce.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Pokus o reálnější ženu
PříspěvekNapsal: stř říj 13, 2010 11:35 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 27, 2009 2:27 pm
Příspěvky: 567
Tak trochu jsem teď neměl čas. Zkoušel jsem ale metodu toho nasvícení co poradil G_Taurus pochopil jsem o čem to je no a když jsem to udělal podle Neolkerova videjka dostal jsem tohle.
Obrázek
(doporučuju uložit do PC a otočit nebo naklonit hlavu popřípadě otočit s monitorem :-) )

Změnila se tim pádem i dost specularita a tak... Nemůžu nějak posoudit jestli to vypadá líp než předtim nebo spíš hůř (to můžete vy)
Ty ruce jsou jakoby že je má za zádama, asi to hodně zkresluje, ale když si tak stoupnu tak mi to nepřijde zas tak nepohodlný ale můžu s tim zkusit zahejbat a uvidim jestli nepřijdu na lepší pózu. Ta gumová hadice nevim jak se jí zbavit. No a sehnal jsem dobrej plugin do photoshopu od NVidie kde si můžu vytvořit normal mapu z obrázku (nevim jestli je to nějaká novinka ale asi ne) takže jsem z tý textury kůže udělal i póry když zazoomujete jsou trošku vidět. Ještě jsem chtěl nějak udělat specular mapu aby se leskly rty ale nějak jsem to nepochopil a řekl jsem si že to asi pak domaluju v PS. O těch defektech na kůži popřemejšlim, docela dobrej nápad
A Wire tu...
Obrázek

Jinak už jsem se do ní tak trochu zamiloval takže ji asi dokončovat budu.
Bumpkin díky za videjko určitě se to hodí ale particly mi přijdou reálnější.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Pokus o reálnější ženu
PříspěvekNapsal: pát říj 15, 2010 11:14 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob říj 08, 2005 7:01 pm
Příspěvky: 716
Hezkej model - akorát by chtěly upravit asi váhy u jednotlivých kostí, kvůli deformaci meshe. Jaký tutoriál jsi měl?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Pokus o reálnější ženu
PříspěvekNapsal: pát říj 15, 2010 2:48 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 27, 2009 2:27 pm
Příspěvky: 567
Nedělal jsem to podle tutoriálu. Okoukal jsem to z různejch návodů a jinejch sítí co jsem našel na netu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Pokus o reálnější ženu
PříspěvekNapsal: úte říj 19, 2010 9:21 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: stř říj 11, 2006 7:41 pm
Příspěvky: 158
Bydliště: Brno
Dalsi vlna drtive kritiky :twisted: Nasviceni v nove verzi vypada o mnoho lepe, trochu bych ale zmekcil stiny. Bumbmapa materialu kuze prospela, snesla by vsak vice variability v barve. Topologie velice slusna, mel bych k ni jen jednu drobnou vyhradu: horizontalni loopy v oblasti trupu (od prsou k pasu) by mozna bylo dobe nahradit necim co vice kopiruje svalstvo/ kosti - jako na prilozenem obr. Tvar samotna primo krici ze chce vice detailu (hlavne v oblasti oci, nosu a kolem rtu), takhle vypada uplne jako figurina do vykladni skrine. A jedna subjektivni: vazne se mi nelibi ta kriklava rtenka :-D

Obrázek

Opet, ber prosim kritiku v tom pozitivnim smyslu: ne jako remcani, ale navrhy jak to zlepsit.
Preju hodne zdaru


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Pokus o reálnější ženu
PříspěvekNapsal: úte říj 19, 2010 10:19 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 27, 2009 2:27 pm
Příspěvky: 567
Díky Louise Cypher: určitě se kritika hodí. Dělám na tom teď trochu míň než dřív protože dělám stránky pro jeden hotel za prachy tak je musim dokončit ale snažím se na ni dělat co nejvíc. Až zas něco udělám určitě to sem hodím.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Pokus o reálnější ženu
PříspěvekNapsal: úte dub 19, 2011 1:07 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 27, 2009 2:27 pm
Příspěvky: 567
Byl jsem na nedobrovolné navštěvě u známých a měl jsem u sebe v notebooku jenom tenhle blend tak jsem to v 2.57 hodil do nového kabátu :-)

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Pokus o reálnější ženu
PříspěvekNapsal: úte dub 19, 2011 11:56 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 26, 2010 11:28 pm
Příspěvky: 392
Bydliště: Mělník
Docela prokoukla proti původní verzi... :-) Mně se líbí, že má teď konečně reálně vypadající rty, ze kterých navíc nekřičí, že mají stejný materiál jako podprda. Mimochodem, i ten ohoz teď vypadá daleko líp a vlasy taky (až na to, že patka jí vyjíždí o dost výš, než by měla)... Trochu mi ale vadí, že vypadá jako mrtvola, hlavně díky barvě kůže a úplně neživému pohledu. Barvu bych určitě maličko přičervenil, je taková bezkrevná, stáhnul bych u kůže spekularitu na nulu (nikomu se kůže neleskne, když není zrovna namazaný olejem) a přidal nějakou droboučkou zrnitost. A do těch očí bych vepsal nějakou náladu, ať nekouká jako leklá ryba... Nejspíš asi zakřivením horní a spodní hrany. Při kreslení jsem si dávno ověřil, že právě křivka obrysu oka vyjadřuje emoce - spodní hrana vyklenutá vzhůru například veselost, vnější polovina horní hrany vyklenutá dolů zase smutek etc.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Pokus o reálnější ženu
PříspěvekNapsal: úte dub 19, 2011 1:03 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 27, 2009 2:27 pm
Příspěvky: 567
Díky Jergone za postřehy. Za tim materiálem kůže si ale stojím :-) specularitu mám na nule ale ty odlesky tam delá něco jiného... Věř mi nebo ne každý se trošku leskne i když to někdy třeba nevidíš nebo si to neuvědomuješ. Třeba v televizi se samozřejmě ve většině případů nelesknou protože jsou tam napudrovaní jako dětskej zadek ale koukni třeba na tuhle holčinu která se potí až na zadku a leskne se jako by jí právě vyleštili lakem na nábytek http://www.youtube.com/watch?v=jlqeQHuOFkg . Je to teda už dost kvůli tomu že je to podium hodně nasvícené a z toho jsem samozřejmě insipraci nebral. Na ty ostatní věci určitě kouknu ty by to mohli dobře vylepšit.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Pokus o reálnější ženu
PříspěvekNapsal: stř dub 20, 2011 11:11 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 26, 2010 11:28 pm
Příspěvky: 392
Bydliště: Mělník
No, tak tý snad opravdu rozmatlali po obličeji kostku másla... :woot:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Pokus o reálnější ženu
PříspěvekNapsal: sob dub 23, 2011 6:59 pm 
Offline
-
-

Registrován: ned črc 22, 2007 1:59 pm
Příspěvky: 148
Bydliště: Litoměřice
Nemůžu souhlasit s tím, že se nikomu kůže neleskne. Jsou místa která se lesknou víc některá míň. Místa kde je kůže víc napnutá je vic lesklá, nebo rty, nos, kůže pod očima, trochu čelo. Není dobře specularitu stáhnout na nulu. Proto se používá specular mapa pro definovaní těchto míst. Ono celkově shader kůže udělat je docela věda.

Tady je docela podrobný postup jak vytvořit v maye skin shader. Ale myslím že něco podobného se dá udělat i v blenderu (nody+sss blender obsahuje). Takže pro inspiraci:

http://www.thegnomonworkshop.com/store/category/167/Free-Maya-Tutorials


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Pokus o reálnější ženu
PříspěvekNapsal: sob dub 23, 2011 7:01 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 30, 2005 11:03 pm
Příspěvky: 432
Bydliště: Brno-venkov
Tvoje práce se mě hodně líbí, sám organicky modelovaní nedávám vůbec i když jsem se o to několikrát pokoušel.
Zkusil jsem v PSku dopaintovat a trochu upravit ten tvuj render, snad ti to neva :-) http://img715.imageshack.us/i/editbyjohny.png/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Pokus o reálnější ženu
PříspěvekNapsal: úte dub 26, 2011 12:58 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 27, 2009 2:27 pm
Příspěvky: 567
No já ten materiál kůže dělal podle tohohle http://www.foro3d.com/f227/skin-shading ... 77135.html je to přesně pro blender a je to několik vrstev spojený v node editoru a už ji nebudu předělávat.

Johny. D jsem rád že se ti to líbí. Nevadí mi žes to napaintoval ale škoda že je tak o 20 let starší.

Ještě jsem to trochu upravil ale dělám teď na něčem jinym zase...

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Pokus o reálnější ženu
PříspěvekNapsal: ned kvě 01, 2011 12:03 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 26, 2010 11:28 pm
Příspěvky: 392
Bydliště: Mělník
Nejsou na tohle i nějaké jiné cesty a triky? Jak v něčem figuruje NOD editor, jdu od toho... Z tohohle nástroje se mi zvedá kufřík - všechno složité jak sviňa, render trvá věčnost a pokud má už člověk to štěstí, že mu vyleze to, co opravdu chtěl, tak to stejně většinou jde udělat dobře volenou spekularitou a osvětlením daleko snáz...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz