Pokud budu konkrétní k tomuto obrázku, pak musím říct, že toto dílko patří jednoznačně do skupiny těch povedený, co jsem od GTaura viděl.
Ke komentářům ostatních - neberte má slova jako kritiku, ale spíš k zamyšlení. Nějaký ten čas zpět jsem si pročítal diskuzi na jiném fóru (velmi podobnou jedné z mnoha zde, ale i jinde na fórech). Opravdu je tak nutné se pitvořit v detailech? Opravdu je tak nezbytné všechno absolutně tip-ťop dokonale hladké, přesné, souměrné, shodné s originálem tvarem, barevně, nasvětlením. Je tohle ještě umění (a CG grafika je jistý druh umění)? Dokud zde taby nehodil link na fotografii originálu, nebylo o čem přemýšlet. Proč ho se dával? Jistá míra zjednodušení (stylizace) kouzlu této práce nic neubírá, spíš naopak. Zkuste se podívat na 100 staré fotografie. Technická kvalita je tragedie - ostatně není se čemu divit - fotilo se dřevěnou bednou s čočkou která o chromatických vadách ani netušila. Přesto se z mnohých takový fotografií tají dech. Protože mají nápad. Autor exponoval promyšleně v určitý čas z určitého místa tak, aby byla perfektní. Ale abych se vrátil zpět k CG. Kolik zde na fóru skončilo projektů ve fázi nedodělaného modelu? No hodně, přiznejme si to. Tvůrce se hnipal v detailech toho, co bude na renderu velké 4 pixely. Pak byl model tak složitý, že se sním ani nedalo hnout. Má to takto smysl?
Jak už jsem řekl, mě se to líbí a GTaurus může potvrdit, že pokud se mi něco nelíbí, tak mu to řeknu. Ale jednu poznámku si přesto neodpustím. Je to spíš nápad. Neotřelá stylizace i atmosféra my zasloužila neotřelou kompozici. Ne, že by na ní bylo něco špatně, ale je to taková ta otřepaná, jako na všech fotografiích. A protože jako grafik máš volnou ruku, můžeš klidně třeba "vejít" do vody, pohled z ptačí perspektivy, nebo třeba jen pohled orámovat větvemi stromu (který tam ve skutečnosti není). Ale jak říkám, jsou to jen nápady.
Dobrá práce!