Právě je pát lis 22, 2024 10:28 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 63 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Crocodilus WIP
PříspěvekNapsal: sob kvě 15, 2010 9:06 am 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Radsi se nauc mapovat, je to az straslive jednoduche..

Jedno okno mas 3D View v Edit mode a vedle mas UV / Image editor.

V Edit modu jeste zmackni Alt+Z nebo pokud jsi v tom modu co vykresluje model v takove sedive barve tak dej Shift+T (jmenuje se solid view).
Potom by mel byt model takovy bily, protoze jeste nema nahranou zadnou texturu.. to hned napravis - oznacis si vsechny facy z te linky a v UV / Image editoru das Image -> Open Image.
(Replace image nahrazuje obrazek co je uz nahrany a Reload image ho obnovi - treba kdyz ho upravis v nejakem 2D editoru)

Az se ti otevre textura, tak pokud mas v 3D View spravny vykreslovaci rezim, tak by se ti tam mela zobrazit.. Pokud se preci jen zezobrazi, tak model nema zadne UV koordinaty, ty mu muzes pridelit pres zkratku U v Edit mode.. Tu si vyzkousej i se vsim co v ni je.. Nejpouzitelnejsi je tam Reset, Project from view, Unwrap a Cylinder from view.

Doporucuji pri texturovani kliknout v okne UV / Image editor na takovou ikonku zamku, aby se pohyb s koordinaty v editoru projevil i v edit modu v realtime.

Snad jsem aspon trochu pomohl.. toto jsou potrebne zaklady. Je dobre si projet mysi ruzna tlacitka (pokud umis dobre anglicky) a precist si co delaji.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Crocodilus WIP
PříspěvekNapsal: sob kvě 15, 2010 3:15 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát čer 06, 2008 5:13 pm
Příspěvky: 571
Bydliště: Wallachia (Vsetín)
Máš přímo v Yafray nastavené světla? Pokud to nastavíš jen v Blenderu, tak to nestačí. Taky jsem chvíli řešil problem s tmavým renderem :emo02:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Crocodilus WIP
PříspěvekNapsal: ned kvě 16, 2010 9:52 am 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pát bře 26, 2010 8:06 pm
Příspěvky: 134
Diky za rady panove, hned jak bude trocha casu, vezmu si do ruky knihu o Blenderu a projedu si to UV mapovani a uvidime


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 63 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz